Porsche 7 Series to samochodowa wydajność z najwyższej półki w narciarskim wydaniu — łączą stabilność, szybkość i dynamikę. Dzięki konstrukcji Worldcup Sandwich, pełnemu drewnianemu rdzeniowi wzmocnionemu włóknem węglowym i materiałem Titanal® oraz talii 70 mm narty oferują charakterystykę przystępnych modeli racingowych i zachwycają w carvingowej jeździe. Model wyposażono w opracowaną przez HEAD innowacyjną technologię EMC, która ogranicza wibracje i podnosi stabilność. Łączą wyraziste taliowanie i zaawansowaną konstrukcję. Rezultat to stabilne narty dla ekspertów, którym zależy na wysokich osiągach podczas jazdy na krawędziach.
Właściwości: - EMC - Konstrukcja Graphene Worldcup Sandwich Cap - Ślizg UHM C, struktura Race RD - Speed Rocker - torba narciarska Porsche w zestawie
Początkujący
Ekspert
Na trasy
Poza trasy
Tip Rocker
Parametry techniczne
Technologie
Długość: 156/163/170/177 Promień: 13.1 m Taliowanie: 124-70-109
Twarde trasy już nie straszne - delikatne podniesienie przedniej części narty i tradycyjny camber, czyli doskonałe osiągi, łatwa inicjacja skrętu i uniwersalność w miękkim śniegu. 10% rocker i 90% camber wystarczy, aby wydostać to co najlepsze z jazdy na krawędziach i zapanować nad skrętem. Speed Rocker w nartach HEAD to zabójcza broń i kontrola. Jest szybka. A Ty?
Graphene
GRAPHENE to najmocniejszy a zarazem najlżejszy materiał znany ludzkości. Wykorzystaliśmy go przy budowie dzioba i piętki narty KORE czyniąc ją lżejszą i zwiększając jej elastyczność w puchu.
EMC
EMC, czyli Energy Management Circuit umieszczony jest z przodu i tyłu nart. Płyta piezoelektryczna umieszczona w narcie przekształca energię kinetyczną w energię elektryczną, która następnie stabilizuje narty poprzez redukcję negatywnych wibracji. Mniejsze wibracje to bardziej stabilne narty oraz lepsze trzymanie śniegu.
Better Balance
Pochyła płyta Better Balance zapewnia stały kąt rampowy dla wszystkich rozmiarów butów, dzięki czemu wszyscy narciarze mogą w równym stopniu korzystać z mechaniki butów, co przekłada się na łatwą inicjację skrętu i stabilność podczas szybkiej jazdy.