Narty - skionline.pl
Jump to content

tanova

Registered VIP Users
  • Content Count

    2,083
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    81

tanova last won the day on March 17

tanova had the most liked content!

Community Reputation

5,165 Excellent

About tanova

  • Rank
    Zahartowana w bojach
  • Birthday 06/09/1971

Personal Information

  • Imię
    Magdalena
  • Miejscowość
    Zach-Pom
  • About me
    narciarka nizinna, trochę zdesperowana

Ski equipment

  • Narty marka
    Head Super Joy
  • Buty marka
    Tecnica

Skills

  • Poziom umiejętności
    6
  • Dni na nartach
    12

Recent Profile Visitors

10,140 profile views
  1. Sezon rowerowy u mnie trwa co prawda już od lutego, ale im bliżej wiosny, tym bardziej się rozkręca. W piątek 30 km szosą do granicy i z powrotem. W weekend lepiej unikać tras treningowych po asfalcie w bliskiej okolicy - do Nowego Warpna i Trzebieży, bo jest bardzo duży ruch samochodowy nad Zalew, choć tak do końca się nie da. Niestety widoków na otwarcie granicy brak, więc trzeba się jakoś zaaranżować w tym, co jest możliwe. W sobotę trasę wybierał Darek. Zapowiedział, że będą dziury i wykroty. I rzeczywiście - przejechaliśmy po bliskiej okolicy ok. 35 km, a wróciłam zmęczon
  2. Dzięki - piękne czasy, krótko przed pandemią, a z wypadu do Czarnogóry wróciłam tydzień przed zamknięciem wszystkiego. Ech, dobrze, że chociaż wspomnienia zostały . Pozdrawiam serdecznie!
  3. @Jacek94 - czy sprawdzając przygotowanie tras korzystasz ze strony Biegu Piastów na fb, czy z mapek na bilestopy.pl? Kwiecień zapowiada się zimny i z opadami, myślę, że dobre warunki się utrzymają w Jakuszycach jeszcze dłuższy czas.
  4. Zwykle wożę, tym razem okularki zostały jednak przy drugim rowerze. Co do pogody - w zasadzie kilka zestawów sportowej odzieży na różne warunki i temperatury daje radę. Wątpię, żeby te stroje były zgodne ze wszystkimi zasadami etykiety kolarskiej 🙈. Widzę też, że mam - o zgrozo - złą pompkę, to straszne!
  5. Miała to być trywialna rundka "dookoła komina", na poprawienie metabolizmu po świątecznych kulinarnych ekscesach. Wyjechałam dziś pod wieczór, taki sobie przedwiosenny wypad ... Biały rower - to jakiś omen? sypie ... , niestety centralnie w twarz, przydały by się jakieś gogle ... Nie tylko ja jestem zaskoczona Za chwilę słyszę donośne, niezadowolone chrumkanie - to stado dzików. Niestety - smartfon właśnie zamarzł i gdy udaje mi się go reanimować, dziki są już czarnymi plamkami w oddali, więc ze zdjęcia nici. Bałwan w wersji damskiej. Chy
  6. Jest duża różnica w stanie zaawansowania prac na Velo Baltica pomiędzy województwem zachodniopomorskim, gdzie gotowa i przejezdna jest zdecydowana większość trasy. Największe opóźnienia są na wyspie Wolin, czyli właściwie na jednym z najciekawszych odcinków (Międzywodzie-Świnoujście), ale negocjacje z WPN nie są łatwe - z mojej wiedzy zapadła jednak decyzja o budowie nawierzchni szutrowej, która ma być realizowana w bliskiej przyszłości. W województwie pomorskim sytuacja jest odwrotna - w zasadzie gotowe są pojedyńcze odcinki, nie ma ciągłości przejazdu. Dość dobrze obrazuje to mapka na o
  7. Ależ właśnie taka jest koncepcja sieci tras rowerowych Pomorza Zachodniego, którymi częściowo zrealizowaliśmy czerwcową wyprawę: Gdyby wracać wschodnim brzegiem Zalewu Szczecińskiego Blue Velo (a nie wariant zachodni przez Niemcy, który wybraliśmy), a trasę Szczecin-Złocieniec pokonać rowerem Trasą Pojezierzy Zachodnich, a nie pociągiem, to mamy atrakcyjną pętlę ok. 600 km. Ok, są jeszcze odcinki w budowie, ale cała trasa jest przejezdna i jak najbardziej na wyprawę sakwiarską do polecenia.
  8. Abstrahując od dość szokującego efektu i oczywistej oczywistości, że ten szlak można było poprowadzić inaczej, jednak chciałam zauważyć, że Jezioro Czorsztyńskie samo w sobie jest sztucznym tworem, który nawet w czasach budowy, w głębokim PRL-u, budził spore kontrowersje i stanowił ostrą ingerencję w środowisko. Pozostaje zatem kwestia (ideologiczna), czy godzimy się na zmianę niektórych terenów w imię upowszechnienia masowej turystyki z jednej strony i ochrony najcenniejszych zasobów z drugiej strony, czy też nie? Osobiście jestem za tym, aby w koncepcji ścieżek i szlaków rowerowych wyko
  9. Problem w tym, że wedle mojej wiedzy, to Lasy Państwowe każą sobie słono płacić za postawienie znaków - to są koszty ok. 1000 zł za oznakowanie tymczasowe 1 km szlaku, a 2000 za oznakowanie stałe. Choć są wyjątki - np. nadleśnictwo Kalisz Pomorski bardzo porządnie oznakowało swoje drogi. Na pozostałych terenach musi wystarczyć ewidencja w postaci map elektronicznych czy śladów gpx. Ewentualnie tablice informacyjne w miejscowościach. Co do budek/stołów - to gestia właścicieli terenu, czyli LP albo gminy.
  10. O rany, czy to jest DDR-ka dla osób niedowidzących? 🙈
  11. Dziękuję za zaproszenie . Kotlinę Kłodzką naprawdę bardzo lubię, choć rzeczywiście nie było do tej pory okazji wybrać się tam na rowery. Mam nadzieję, że uda się to nadrobić wcześniej czy później. Roweru mtb niestety nie mam i raczej nie planuję, w teren jeździmy na trekkingach, ale przypuszczam, że sporo z tras na terenach Dolnego Śląska spokojnie nadaje się na tego typu jazdę. Przy okazji chciałam wyrazić szczere uznanie dla naprawdę świetnej roboty, jaką robisz opisując dolnośląskie szlaki.
  12. Widziałam tę aplikację, podoba mi się - nawet podesłałam znajomym rowerzystom z Wrocka, którzy nigdy o niej nie słyszeli i byli bardzo zaskoczeni. Nie, nie byłam na Green Velo, ale zastanawiam się, czy jechać w tym roku, jeśli podróżowanie po Europie będzie utrudnione. Jednak czytając Twój wpis przychodzi myśl, czy na pewno jest to dobry pomysł, szczególnie w sierpniu, nawet pod koniec sierpnia?
  13. Jest to nieco zaskakujące, co piszesz o świadomości mieszkańców Dolnego Śląska i zupełnie nie pokrywa się z moimi obserwacjami z Pomorza Zachodniego. Tutaj województwo - podobnie jak Małopolska - postawiło na rozwój kilku długodystansowych szlaków rowerowych (Velo Baltica, Blue Velo, Szlak Pojezierzy Zachodnich, Stary Kolejowy Szlak), poprowadzonych południkowo i równoleżnikowo w taki sposób, aby umożliwić ich łączenie w pętle, możliwe do objechania w dwa czy kilka dni, albo połączenie jazdy rowerem z dojazdem koleją. Przy wytyczaniu szlaków wykorzystuje się i przystosowuje istniejącą inf
www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2019
×
×
  • Create New...