Narty - skionline.pl
Jump to content
Sign in to follow this  
szymongzik

Nowy rower holenderski

Recommended Posts

Witam,

Planuję kupno nowego roweru miejskiego. Nastawiam się na coś z Holandii. Mam do wydania na ten cel 10k zł.

Zastanawiam się między 4 markami: Gzelle, Koga, Batavus, Sparta.

Ma ktoś jakieś doświadczenie z tymi markami? Gdzie można kupić taki rower na żywo (nie przez neta)?

Jeżeli masz na myśli 10.000 pln to chyba nie ta grupa rowerowa :) za te pieniądze można znaleźć "carbonowy" wózek mtb lub szosowy, ale karbonowych holendrów jeszcze nie widziałem ale to może dlatego że nie szukałem.

Marki Koga nie znam, z pozostałych trzech, Gazelle najlepsza.

Planujesz zakup typowo miejskiego, z klasyczną ramą, czy coś bardziej uniwersalnego, też poza miasto? Mam model Gazelle Basic z trzema biegami, jeżdżę na nim codziennie od 3 lat i sprawuje się bez zastrzeżeń. Oprócz koszyka ma wszystko co niezbędne do jazdy miejskiej w standardowym wyposażeniu. Basic kosztuje ok 2000zł, nie wiem, po co chcesz wydawać więcej... Droższe modele mają więcej biegów, skórzane siodełko i chwyty... Od przyszłego roku Gazelle wprowadza częściowo carbonowe rowery turystyczne.

We Wrocławiu jest chyba najlepszy/największy sklep z rowerami miejskimi. Zobacz sobie stronę internetową http://rowerystylowe.pl/. Oficjalny dystrybutor marki Gazelle w Polsce to http://www.chillride.pl/

Pozdrawiam

Natalia

Nieźle. Osobiście nie ładowałabym aż takich pieniędzy w miejski rower. Tym bardziej, że kradną non stop. Złodzieje nie odpuszczają sobie sprzętu za 500 zł, więc coś za kilka tysięcy będzie smakowitym kąskiem.

swoją drogą to zawsze się zastanawiam czemu rowery miejskie sa tak drogie. Za podobne kwoty mozna kupic jakiegoś mtb, który bedzie bardziej zaawansowany technicznie. Moda?