Giant prezentuje zupełnie nową kolekcję Defy | 2023.09.14 |
 | Giant prezentuje zupełnie nową kolekcję Defy |
|
Giant, wiodąca na świecie marka wysokiej jakości rowerów i sprzętu rowerowego, zaprezentowała nową serię Defy. Wszystkie modele zostały przeprojektowane, aby dostarczyć wszystko, czego można oczekiwać po najwyższej klasy rowerach endurance.
Piąta generacja Defy łączy to, co kolarze kochają w tym rowerze: niezrównane połączenie lekkości, wydajności i komfortu, podnosząc to na wyższy poziom. Teraz jest lżejszy, bardziej wygodny i wydajny. To doskonały partner na całodzienne treningi, ambitne gran fondo i epickie samotne przejażdżki po wymagających trasach.
Nowe funkcje i technologie sprawiają, że Defy staje się bardziej responsywny i łatwiejszy do prowadzenia. Zbudowany na zupełnie nowej ramie kompozytowej, dostępnej w trzech opcjach: Defy Advanced SL, Defy Advanced Pro i Defy Advanced. Każda seria jest znacznie lżejsza i bardziej wydajna niż poprzednia generacja, łącząc większą sztywność pedałowania z płynniejszą jazdą dzięki innowacyjnej inżynierii i zintegrowanym komponentom.
 |
Rower Giant Defy Advanced SL-Enviro |
|
PROSTOTA UŻYTKOWANIA Jedną z charakterystycznych cech Defy jest dążenie do doskonalenia osiągnięć, zachowując przy tym prostotę. Bazując na opiniach klientów z minionych lat i feedbacku od najlepszych profesjonalistów, którzy ścigali się na rowerach Defy w tak wymagających wyścigach jak Paris Roubaix, zespół projektowy postanowił zrezygnować z amortyzatorów, tłumików i innych zbędnych dodatków, które często występują w rowerach endurance.
Mimo że te technologie czasem przynoszą pewne korzyści, wiążą się z kosztami. Waga, trwałość i łatwość serwisowania to kwestie istotne dla prawdziwych kolarzy. Dlatego kolejna generacja Defy kontynuuje innowacje, które zdefiniowały ten rower przez lata. Do tych innowacji należy nowa sztyca D-Fuse, zapewniająca komfort na nierównych nawierzchniach bez zbędnego zwiększenia masy, oraz nowa kierownica Contact SLR/SL D-Fuse, która wykorzystuje te same zasady projektowania, poprawiając właściwości jezdne przodu roweru.
Rama flagowej serii Defy Advanced SL waży tylko 785g (rozmiar M, bez wyposażenia), co oznacza 195 g (19,9%) mniej niż najwyższy model ramy Defy Advanced Pro poprzedniej generacji. Testy wykazują, że nowa rama jest o 28% wydajniejsza (stosunek sztywności do masy) w porównaniu z wcześniejszym modelem Defy Advanced Pro. Nowy widelec zastosowany w serii Defy Advanced SL i Defy Advanced Pro waży 350 g, czyli o 15% mniej niż poprzednia generacja. Nowa kierownica Contact SLR D-Fuse jest teraz o 8% lżejsza.
 |
Rower Giant Defy Advanced black Helios |
|
DOPRACOWANA AMORTYZACJA Każda rama Defy jest ręcznie wytwarzana w naszej własnej fabryce Giant, z myślą o kluczowych aspektach, takich jak elastyczność pionowa. Obniżone tylnie widełki podczas jazdy pochłaniają wstrząsy i wibracje z tylnego koła. Z przodu, nowo zaprojektowany widelec jest wykonany z kompozytu klasy Advanced SL lub Advanced (w zależności od serii), który pochłania wstrząsy przenoszone w górę przez przednie koło.
Poza ramą, każdy nowy Defy zawiera zintegrowane komponenty, które koncentrują się na tłumieniu drgań. Jednym z nich jest kompozytowa sztyca, którą Giant wprowadził dziesięć lat temu, a która teraz jest szeroko stosowana przez inne marki. Początkowo przeznaczona dla profesjonalnych kolarzy przełajowych Giant, technologia sztycy D-Fuse trafiła do rowerów Defy w 2018 roku. Serce tej konstrukcji stanowi kompozyt w kształcie litery D, który pochłania wstrząsy i dodaje niewielką elastyczność (7 mm). To znacznie redukuje wpływ nierówności i wibracji przenoszonych przez kluczowy punkt styku roweru - siodełko. Testy wykazały, że nowa rama i sztyca Defy Advanced SL oferują aż o 42 procent większą amortyzację (łącznie) niż poprzednia generacja Defy Advanced Pro.
 |
Giant prezentuje zupełnie nową kolekcję Defy |
|
Ta technologia jest również zastosowana z przodu roweru poprzez wykorzystanie kierownic Contact SLR/SL. Używają one podobne rury kompozytowe w kształcie litery D w górnym chwycie, które zapewniają większy komfort podczas uginania w dół, jednocześnie zwiększając sztywność podczas ciągnięcia kierownicy do góry. Oznacza to, że uzyskujesz zarówno właściwości tłumienia, jak i lepszą wydajność podczas intensywnych momentów, takich jak sprinty lub wspinaczki. Nowa kierownica Contact SLR D-Fuse, dostępna w modelach Defy Advanced SL oraz wybranych modelach Defy Advanced Pro, oferuje aż 40 procent lepsze tłumienie drgań w porównaniu z poprzednią generacją.
PEŁNA KONTROLA Trzecim kluczowym czynnikiem wpływającym na wydajność w przypadku nowej serii Defy jest kontrola. Bez względu na to, czy mierzymy się z krętymi zjazdami, nierównymi asfaltami czy bocznymi drogami, geometria endurance oraz zintegrowane komponenty nowego Defy zapewniają niezawodne prowadzenie i precyzję w każdej sytuacji.
 |
Giant prezentuje zupełnie nową kolekcję Defy |
|
Ponadwymiarowa, zwężona rura sterowa zwiększa sztywność z przodu, zapewniając ostre jak brzytwa prowadzenie. Kokpity wszystkich modeli Defy obejmują kompozytową kierownicę Contact SLR D-Fuse lub Contact SL D-Fuse (w zależności od serii), które oprócz wygładzania nierówności drogi oferują unikalny ergonomiczny kształt o krótkim reachu. Dolny chwyt ma 8-stopniową flarę, zapewniając stabilność zarówno podczas zjazdów, jak i podczas jazdy w silnym bocznym wietrze na płaskim terenie.
Nowe mostki - Contact SLR AeroLight, Contact SL AeroLight lub Contact AeroLight (zależnie od serii) - są wykonane ze sztywnego materiału kompozytowego lub aluminiowego i posiadają aerodynamiczny profil. Mają także częściowo wewnętrzne prowadzenie przewodów, co nie tylko poprawia estetykę, ale również zwiększa wydajność aerodynamiczną.
 |
Giant prezentuje zupełnie nową kolekcję Defy |
|
Każdy model Defy jest wyposażony w zestaw kół i opony, które są idealne do długodystansowej jazdy szosowej - oferując idealną równowagę między pionowym i ekstremalnie niskim oporem bocznym, aby poprawić kontrolę bez poświęcania wydajności aerodynamicznej. Od szerokich, obręczy hookless z włókna węglowego serii Defy Advanced SL i Defy Advanced Pro, po szerokie opony bezdętkowe 32 mm, które są dostępne w każdym modelu Defy, koła i opony działają jako system, aby zapewnić wydajność, przyczepność i kontrolę w każdych warunkach.
Zintegrowane hydrauliczne hamulce tarczowe zapewniają pewną siłę hamowania zarówno na suchej, jak i mokrej nawierzchni, bez względu na warunki drogowe. Osie przelotowe z przodu i z tyłu wraz z mocowaniami typu flat-mount zapewniają dodatkową sztywność, precyzję i skuteczność hamowania, co gwarantuje bezpieczne zjazdy.
Od przodu do tyłu, od ramy po opony - każdy element Defy został starannie zaprojektowany, aby dostarczyć kolarzom o różnym poziomie umiejętności najwyższej jakości doznania z jazdy na długich dystansach.
Dowiedz się więcej o Giant Defy na giant-bicycles.com/pl/defy
O marce Giant Giant to światowy lider w produkcji wysokiej klasy rowerów i akcesoriów rowerowych. Część Giant Group, która została założona w roku 1972, łączy kunszt, technologię i innowacyjny design, aby pomóc wszystkim rowerzystom uwolnić swój potencjał. Poprzez swoje produkty, ludzi i partnerów detalicznych Giant dostarcza pełną gamę rowerów i sprzętu by zoptymalizować wrażenia z jazdy i rozwijać społeczność. Aby uzyskać więcej informacji wejdź na giant-bicycles.com.
|
Tagi: #sprzęt rowerowy #rower #giant #kolekcja defy #szosa
| powrót
Aktualne wiadomości w twojej poczcie!
|
Sprzęt narciarski 22/23
Porady
|