mattheo Napisano 29 Październik 2010 Zgłoszenie Share Napisano 29 Październik 2010 witam jestem kompletnym laikiem w sprawach dotyczących nart i szczerze mówiąc niewiele się tym sportem interesuje. Jednakże miałbym do Was ogromną prośbę i zapytanie... Co to za narty?? i Ile takie "cudo" może kosztować gdyż patrzyłem na allegro i tam rodzajów nart jest trochę i do żadnych ich nie mogę dopasować... Dostałem te narty od wuja nie wiem czemu i chciałbym je sprzedać tylko nie wiem za ile:p Narty są nowe (w folii) ZDJĘCIA: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aklim Napisano 29 Październik 2010 Zgłoszenie Share Napisano 29 Październik 2010 WOW ! funkiel nówki , jeszcze w folii , dla tych co lubię oldskulowe klimaty:) trudno je wycenić , bo nie wiem czy brać pod uwagę wartość użytkową , czy też muzealną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lokiec3 Napisano 29 Październik 2010 Zgłoszenie Share Napisano 29 Październik 2010 Co to za miejsce Thorn? Ja bym za nie flaszkę Wyborowej dał pojemność nie więcej jak 0,5. Jakieś wiązania by się do tego znalazły. Tylko ta przesyłka kilkukrotnie przekraczająca wartość narty..... Narty bardzo piękne. Chętnie bym na nich poślizgał się. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MB Napisano 29 Październik 2010 Zgłoszenie Share Napisano 29 Październik 2010 Narty po wuju, jak to konto w banku Jeszcze ze dwadzieścia lat i może jakąś kasiurę uda się wtedy za nie wziąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...