Narty - skionline.pl
Jump to content
Sign in to follow this  
mysiauek

Nurburgring już był... Imola i Maranello będą.

Recommended Posts

Kolejna wyprawa samochodowa przede mną. Jutro rano wyjazd... powrót 19.05 ...

Namiot gotowy, jedzenie, picie, dużo szmat i butów :) materac dmuchany, śpiwory, mini kuchenka gazowa, aparaty i wiele innnych... oby nie lało!

Natomiast co będzie swego rodzaju ciekawostką. Dopóki nie zacząłem szukać, nie wiedziałem, że tak blisko siebie jest pare atrakcji samochdowych.

Jedna mocno smutna... ale zobaczyć Tamburello z tłumami ludzi. Zobaczyć to legendarne dla F1 miejsce.

Reszta czasu to objazd północno-wschodniej i środkowej części "buta" - powyżej Rzymu. To szeroki plan...a co wyjdzie? Nikt nie wie :)

Dobranoc. Do zobaczenia za trzy tygodnie !!

Edited by mysiauek
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja będę na Ringu 29.05 ;] ktoś również wybiera się na ten dzień ?

EDIT : mysiauek, ubezpieczałeś się w PZMOT'cie na jazdę po Ringu ? Naczytałem się o 3k euro za zniszczoną barierkę i mój zapał do zrobienia Ringu w czasie poniżej 9min mocno ostygł a choć bić rekordów pętli nie zamierzam to chciałbym cieszyć się jazdą a nie zastanawiać się, którą nerkę sprzedam jak zrobię pinball'a po kilku barierkach ;]

Edited by m!xeR

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja będę na Ringu 29.05 ;] ktoś również wybiera się na ten dzień ?

EDIT : mysiauek, ubezpieczałeś się w PZMOT'cie na jazdę po Ringu ? Naczytałem się o 3k euro za zniszczoną barierkę i mój zapał do zrobienia Ringu w czasie poniżej 9min mocno ostygł a choć bić rekordów pętli nie zamierzam to chciałbym cieszyć się jazdą a nie zastanawiać się, którą nerkę sprzedam jak zrobię pinball'a po kilku barierkach ;]

Na szybko odpowiem bo mam od wyjazdu pierwszy raz dostęp do netu:

Ile okrążeń zamierzasz tam zrobić ze chcesz zejść poniżej 9 minut?

Bo jak jedziesz pierwszy raz to powiem Ci, że nie zdajesz sobie sprawy ze swojego założenia.

Nurb jest traktowany w ubezpieczeniu jako normalna droga. I tak powinno sie tam jeździć jesli chcesz mieć wypłatę ze swojego ubezpieczenia. Ewentualnie musisz szukać specjalnych ubezpieczen,takich jak np przy wypożyczeniu samochodu na ringu.

A jutro Imola ☺

Do uslyszenia przy kolejnej okazji...która może nie zdarzyć się szybko.

Edited by mysiauek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Byłem dzisiaj w samochodowym niebie. Utwierdzilem sie w przekonaniu, ze to czym jezdzimy to zwykle masowo robione narzędzia. Zdjęcia po powrocie. A powiem tylko, ze o ile po Nurbie mam dosc Porsche, tak teraz znudzily mnie Ferrari ☺Malo tego, były dwa samochody, z których jedna nazwę tylko słyszałem raz i nigdy nie widziałem a drugiego . . . nigdy nazwy nie slyszalem. Do tego. . . nikt nie mówi po angielsku. . .oprocz Czecha,ktory zagadal nas w kolejce do wejścia na tor. Włosi są sto lata nami.

A ja byłem w samochodowym niebie!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widziałem z bliska Pagani Huayra. To czym jezdzimy to nie są narzędzia. ..to są wystrugane z patyka flety owczarzy. Żeby nie bylo, porownywalem do paru Ferrari oraz McLarena 650S. Mało tego, Zona była pod wrażeniem detali i wykończenia, aczkolwiek na zdjęciach bedzie jedna niedorobka ☺

Share this post


Link to post
Share on other sites
Przecież w środku to wygląda jak rumuński burdel :-D

Wysłane z mojego GT-I9505

Dokladnie , nie wiem co ludzie widza w tych ulepach ? A na dodatek niektore nawet nie dopuszczone na drogi publiczne.

A tu moj kolega ktory pracuje w Koenigsegg.

[video=youtube_share;tQ3x462rlmg]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto w środku jest dopieszczone. Kwestia gustu. Mogę powiedzieć, ze wykończenia kenigzga sie nie umywa. Tu jest wszystko na milimetry. Tego w kenigzegu nie widziałem. O ile na zdjęciach może środek wygląda na "późne rokokoko", to w rzeczywistości detale są niewyobrażalnie piękne. Inaczej mówiąc, nie widziałem lepiej wykończone go samochodu. Dla mnie to cos więcej niż samochód i nie zdziwilbym sie gdyby kiedyś oglądano Pagani w muzeum. Polecam zobaczyć na żywo przed wydaniem opinii.

A co do dopuszczenia do jazdy na drogach. Co powiecie o FXX i MC12 Corso, których fotki wrzucalem do posta o Nurbie?

W rzeczywistości rzucają na kolana.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Oczywiście wierze Ci na słowo, rzecz gustu i tyle.

A swoją drogą tak to jest artix jak się porównuje do wykończenie z pod znaku 4-pierscieni,nie :wink:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem M3 E46 czyli samochód niby wyższej kategorii niż inne BMW jak również model jeszcze z czasów kiedy BMW podobno trzymało poziom jakości materiałów używanych do wykończenia wnętrza a byłem przerażony jak to auto szybko degradowało się w środku. Teraz mam Scirocco i mimo, że znajomy śmieje się, że zegary mam jak w jego Octavii (mimo, że mam najmocniejszą wersję Sciro) i mimo, że cały środek jest plastikowy to nie mogę powiedzieć złego słowa o jakości i spasowaniu materiałów a porównując z m3 należy się VW duży PLUS.

Na pewno nie można wykończenia pospolitego auta dla ludu porównywać z wykończeniem supercara produkowanego jednostkowo. Wnętrze Pagani jest mocno dyskusyjne pod względem estetyki ale chyba wolałbym ten kiczowaty wystrój niż tandetność wcale nie tak starych Ferrari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To uswiadom kolege ze to on ma zegary od VW :biggrin:

A co do BMW, to moj nr 1 i zawsze myslalem ze bede jezdzil tylko BMkami. Mam jeszcze jedna, ale to nie auto na urlop. Dzis mam A4 B8 i nie zaluje ani chwili ze kupilem. Mam teraz dylemat czy zmienie je na 3serie czy jednak zostane przy audi i bedzie to B8 allroad :rolleyes::

Share this post


Link to post
Share on other sites

Artur białasek ładniutki,ale 400-konna bmw do zabawy to :applause:

A jak myslisz o zmianie to allroad tak,ale a6

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

A wiesz że ta nowa A6 też nie głupia

W b28 mam zamiar dmuchać 1.5 na E85, także albo ona , albo 550+ :biggrin:

No ale najważniejsze aby narty bylo gdzie zapakować.... Bez dachowego , bo mnie trafia ....

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Miałem M3 E46 czyli samochód niby wyższej kategorii niż inne BMW jak również model jeszcze z czasów kiedy BMW podobno trzymało poziom jakości materiałów używanych do wykończenia wnętrza a byłem przerażony jak to auto szybko degradowało się w środku. Teraz mam Scirocco i mimo, że znajomy śmieje się, że zegary mam jak w jego Octavii (mimo, że mam najmocniejszą wersję Sciro) i mimo, że cały środek jest plastikowy to nie mogę powiedzieć złego słowa o jakości i spasowaniu materiałów a porównując z m3 należy się VW duży PLUS.

Na pewno nie można wykończenia pospolitego auta dla ludu porównywać z wykończeniem supercara produkowanego jednostkowo. Wnętrze Pagani jest mocno dyskusyjne pod względem estetyki ale chyba wolałbym ten kiczowaty wystrój niż tandetność wcale nie tak starych Ferrari.

Mój Szwagier dostarcza co nieco do elektroniki pewnej firmy spod Mielca. która robi parę zabawek dla Bentleya . W swoim Superbie ma ten sam ekran klimy i navi co są w całej grupie VW i także oczywiście w Bentleyu . . .

Wrzucę za tydzień z hakiem parę fotek z Pagani ,i samo otwarcie wlewu paliwa pokaże różnice. Swoją drogą niestety mnie Ferrari rozczarowało. Technicznie wiadomo ze to kosmos. Ale ani jednego smaczka designerskiego w La Italia.

Dajcie szanse na fotki :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To mój "nurburgring":smile: Nie wiem czemu po przesłaniu na Youtube tak pogorszyła się jakość.

Zazdroszczę :)

Wczoraj wróciłem, fotki pewnie koło weekendu.

Przy okazji załapałem się na:

http://www.1000miglia.it/index-en.php

Zobaczcie listę startową... gacie spadają...

http://www.1000miglia.it/2014-Edition/Starting-List/

dodam, że sponsorem był MB (niestety nie ten forumowy...) i z ciekawostek były MB SLR w wersji "Stirling Moss"... cztery godziny przejazdu rajdu przez Riccione. Skończyła mi się karta w aparacie po 200stu zdjęciach i krótkich filmach.

Wracając jechaliśmy przez Klagnefurt - czego nie polecam.

Samochodowo: to był bardzo udany wyjazd :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na liście 450 załóg!!! Nawet jak startują co pół minuty to sam start przeciągnie się do ponad 4 godzin! Ani jednego Polaka! Są co prawda nazwiska swojsko brzmiące ale reprezentuja Niemcy czy RPA. Jest jedna załoga czeska no i parę ruskich nazwisk. Chciało by się wystartować w takiej imprezie sportwo-towarzyskiej. Z tego co pamietam to wpisowe było chyba 4 tys euro. No cóż, mnie pozostaja nasze "nurburringi", no może jakie "żubry" się zaliczy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To mój "nurburgring":smile: Nie wiem czemu po przesłaniu na Youtube tak pogorszyła się jakość.

Ależ te v-teki fajnie się wkręcają.Andrzej masz coś w nim pomodzone czy seria :rolleyes::

Share this post


Link to post
Share on other sites
Na liście 450 załóg!!! Nawet jak startują co pół minuty to sam start przeciągnie się do ponad 4 godzin! Ani jednego Polaka! Są co prawda nazwiska swojsko brzmiące ale reprezentuja Niemcy czy RPA. Jest jedna załoga czeska no i parę ruskich nazwisk. Chciało by się wystartować w takiej imprezie sportwo-towarzyskiej. Z tego co pamietam to wpisowe było chyba 4 tys euro. No cóż, mnie pozostaja nasze "nurburringi", no może jakie "żubry" się zaliczy?

Trochę inaczej to było w czasie rajdu - przynajmniej mam takie wrażenie. W dniu, w którym ich spotkałem, mieli lunch od 12stej w San Marino... a pierwsze załogi za San Marino w Riccione leciały już po 11stej... ostatnie widziałem chyba przed 16stą... byli i pojedynczo i całe grupy. Np wspomniane SLRy leciał grupąchyba 20stu... tak samo Ferrari leciały całą grupą i potem nowe 500tki Abarth (swoją drogą w niektórych malowaniach SUPER).

Co najlepsze... ścigali się praktycznie pod ruchem - opiszęz fotkami później.

W zeszłym roku byłem w Krakowie na Rajdzie Polski i wystawie samochodów w

http://www.mimk.com.pl/

ale niestety ilość samochodów... kompletnie bez porównania.

P.S. I tak zazdroszczę Ci "Twoich" Nurburgów :) Nie mam czasu, miejsca na samochód ani samozaparcia.

P.S.2 Gdybyś sie wybierał na jakiś rajd lub imprezę w PL to daj znać :)

Edited by mysiauek

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ależ te v-teki fajnie się wkręcają.Andrzej masz coś w nim pomodzone czy seria :rolleyes::

W silniku nic nie jest robione. Może dlatego 6 lat juz się tym autem bawię bez awarii. Nawet nie podnosiłem obrotów odcięcia. Koledzy mają koło 9000 obr/min, ja seryjnie, chyba 8500 obr/min. Tracę na tym ale, jak widać, zyskuje silnik.:smile:

Ja mam civica vti, silnik serii B, konkretnie B16A2. Silniki serii B to wspaniałe motory, podobnie jak nowsze serii K. No cóż, normy emisji zabiły te motory. Obecnie Honda myśli nad wersjami sportowymi (type R), ale juz z silnikiem 1,6 z turbo. Dziś trudno kupić zadbanego Civica vti, wiekszość jest okropnie zardzewiała. Poza tym to niewiele ich w ogóle było bo nowe były dość drogie. Klienci zadowalali się innymi wersjami.

Następna impreza na którą się chyba wybiorę to V eliminacja Superoes na Torze Kielce w Miedzianej Górze 31 maja 2014.

Wiem że dziś Mille Miglia to rajd bardzo towarzyski. Chciałoby się do tego towarzystwa dołączyć.:smile:

Edited by Bumer

Share this post


Link to post
Share on other sites
ale juz z silnikiem 1,6 z turbo

za:http://www.topgear.com.pl/nowa-honda-civic-type-r-20-turbo-280-km-zdjecia,zdjecia,zdjecia,3020

"Type-R zachował czterocylindrowy silnik o pojemności 2-litrów z słynnym VTEC'em. Inżynierowie dodali tylko jeden mały element w kształcie ślimaka.. Turbosprężarkę!" :)

I więcej:

http://www.topgear.com.pl/honda-civic-type-r-dazenie-do-perfekcji-test-zdjecia,honda,zdjecia,3928

http://www.topgear.com.pl/nowa-honda-civic-type-r-nurburgringu,civic,filmy,3714

Edited by mysiauek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2019
×
×
  • Create New...