World Cup Rebels i.Speed to narty wybierane przez Franza Klammera - to mówi wszystko. Stworzone dla narciarzy-ekspertów, takich jak ty, którym chodzi o prędkość. Są też idealne do jazdy na krawędziach.
World Cup Rebels i.Speed to młodszy brat World Cup Rebels i.Speed Pro. Mają bardziej elastyczną konstrukcję o zwiększonym kącie krawędzi. Z tego względu łatwiej na nich skręcać i bardziej wybaczają błędy. Lepiej amortyzują wibracje. Zapewnią ci płynniejszą jazdę oraz umożliwią szersze skręty. Ponieważ wykorzystujesz mniej energii, możesz zostać na stoku cały dzień. Jako zaawansowany narciarz, najlepiej wykorzystasz te deski na zawody A gdy dojdzie do precyzyjnego skrętu na krawędzi, narty, które wybiera Franz Klammer to twój idealny towarzysz na stoku.
Szybkość: Bardzo szybko Teren: On Piste Grupa docelowa: Eksperci/instruktorzy Cechy: KERS, Intelligence Technology, Graphene Worldcup Sandwich Cap Construction, RD Race Structured UHM C Base, Rebel Camber
Początkujący
Ekspert
Na trasy
Poza trasy
Full Camber
Parametry techniczne
Technologie
Długość: 165/170/175/180/185 Promień: 18.0 m / 180 cm Taliowanie: 119-68-99/ 180 cm
Intelligence Technology, KERS, Rebel Camber, Graphene Worldcup Sandwich Cap Construction, RD Race Structured UHM C Base
Elektronika z rozpędem wkracza w narciarski świat! Head zaproponował rozwiązanie hi-tech przetestowane na swoich rakietach tenisowych. Chodzi o włókna z materiału piezoelektycznego, przewodzące prąd, które reagują na energie kinetyczną, pochodzącą z ugięcia nart. Energia elektryczna trafia do chipa, znajdującego się w centralnej części narty. Chip 10 razy zwielokrotnia ładunek elektryczny i wysyła go z powrotem do włókien. Te reagują prostowaniem się. Efekt jest taki, że im mocniej naciskamy na krawędź tym mocniej narta "oddaje" - prostuje się i tym samym przyspiesza. Praca krawędzi jest harmonijnie rozłożona na całej długości narty i idealnie przylega do stoku. Cały projekt otrzymał nazwą Head inteligence - electronic ski managment system.
KERS
Technologia KERS działa jak turbosprężarka. Dostarcza dodatkowej mocy i przyspieszenia poprzez usztywnienie tylnej części narty podczas wyjścia ze skrętu. Efekt: doładowanie katapultujące narciarza w następny skręt. Dokładnie tak samo kierowcy Formuły 1 wciskają przycisk uzyskując w ten sposób dodatkową prędkość. Technologia HEAD KERS jest elektronicznym, w pełni zintegrowanym i automatycznym systemem.