World Cup Rebels i.Race to twoje narty wyścigowe na co dzień. Są idealne do twoich wypracowanych umiejętności w slalomie i slalomie gigant.
To połączenie slalomu i slalomu gigant sprawia, że World Cup Rebels i.Race są tak wyjątkowe. To idealne narzędzie do walki o podium w woich dwóch ulubionych dyscyplinach. Ulepszona wersja World Cup Rebels i.Race Pro utrzyma cię w dłuższych skrętach. Pokażesz także swoje doskonałe umiejętności w ciasnych skrętach . Reagują dokładnie tak, jak powinny: czują się świetnie w pełne energii dni na stoku oraz na stromej trasie.
Szybkość: Bardzo szybko Teren: On Piste Grupa docelowa: Eksperci/instruktorzy Cechy: KERS, Intelligence Technology, Graphene Worldcup Sandwich Cap Construction, RD Race Structured UHM C Base, Rebel Camber
Początkujący
Ekspert
Na trasy
Poza trasy
Full Camber
Parametry techniczne
Technologie
Długość: 160/165/170/175/180 Promień: 15.3 m / 175 cm Taliowanie: 123-68-103/ 175 cm
Intelligence Technology, KERS, Rebel Camber, Graphene Worldcup Sandwich Cap Construction, RD Race Structured UHM C Base
Elektronika z rozpędem wkracza w narciarski świat! Head zaproponował rozwiązanie hi-tech przetestowane na swoich rakietach tenisowych. Chodzi o włókna z materiału piezoelektycznego, przewodzące prąd, które reagują na energie kinetyczną, pochodzącą z ugięcia nart. Energia elektryczna trafia do chipa, znajdującego się w centralnej części narty. Chip 10 razy zwielokrotnia ładunek elektryczny i wysyła go z powrotem do włókien. Te reagują prostowaniem się. Efekt jest taki, że im mocniej naciskamy na krawędź tym mocniej narta "oddaje" - prostuje się i tym samym przyspiesza. Praca krawędzi jest harmonijnie rozłożona na całej długości narty i idealnie przylega do stoku. Cały projekt otrzymał nazwą Head inteligence - electronic ski managment system.
KERS
Technologia KERS działa jak turbosprężarka. Dostarcza dodatkowej mocy i przyspieszenia poprzez usztywnienie tylnej części narty podczas wyjścia ze skrętu. Efekt: doładowanie katapultujące narciarza w następny skręt. Dokładnie tak samo kierowcy Formuły 1 wciskają przycisk uzyskując w ten sposób dodatkową prędkość. Technologia HEAD KERS jest elektronicznym, w pełni zintegrowanym i automatycznym systemem.