Narty - skionline.pl
Jump to content

Victor

Members
  • Content Count

    470
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Victor last won the day on December 18 2020

Victor had the most liked content!

Community Reputation

507 Excellent

About Victor

  • Rank
    Średnio zaawansowany
  • Birthday July 27

Personal Information

  • Imię
    PM
  • Miejscowość
    Bnlx

Ski equipment

  • Narty marka
    Völkl SL
  • Buty marka
    Atomic
  • Gogle
    Red Bull

Skills

  • Poziom umiejętności
    1

Recent Profile Visitors

1,777 profile views
  1. To pokazuje totalna patologie!
  2. Wiadomo ze porównać NL do PL jest nie na miejscu . W NL wioska wchodzi w wioskę w PL odległości są znacznie większe . Te barierki to jest jakaś kpina i tylko budujący zarobił więcej,można to porównać do ekranów na autostradach w szczerym polu,norma Polska . Nie o to chodzi . Choć trzeba przyznać ze równiutki asfalcik 😉
  3. Z projektów turystycznych mogą korzystać lokalne społeczności. Cenie bardzo ze promujesz . Ja mieszkam od lat 90 w BEneluxie widzę jaka świadomość jest wpajana dzieciom od najmłodszych lat. W takiej NL dzieci które chcą jeździć do szkoły maja egzaminy na basenie w ubraniach i plecakiem na plecach ,bo gdyby wpadli przypadkowo do kanału to musza sobie poradzić z wyjściem oczywiście to inny poziom. W PL to wszystko raczkuje ale dobrze ze się zmienia. Piszesz o uzasadnionych projektach dużych miastach ale jak to się ma do tych mniejszych których jest masa w PL. Pamietam jak dziś dwa waria
  4. Czytałem zauważyłem,lecz negujesz jednak budowanie bo trasy są puste i mamy alternatywę po błotku w lesie ... kiedy świadomość ludzi się zmieni a się zmieni i to szybko,kwestia czasu kiedy wejdą normy od kopciuchów mechanicznych i np gminy czy odgórnie przez rządzących powstanie projekt dla pracujących zachęcających ich na przesiadkę w ekologiczne rowery,dostaną tzw kilometrówkę do wypłaty gdzie dojazd rowerem jest najlepiej datkowany,to te wybudowane trasy się zapełnia . Jeden korzystający z tych dróg to sukcesu choć koszta są olbrzymie ....kiedy zaczną korzystać tysiące nie świadomych te
  5. Najwiecej wypadków drogowych dochodzi właśnie w piękna pogodę,na prostym odcinku to taki paradoks . Tam gdzie człowiek musi uważać np złe warunki jedzie bardziej ostrożnie co za tym idzie dochodzi do mniejszej ilości kolizji . Co nie zmienia faktu dla mnie ze budować drogi utwardzone dla rowerzystów to konieczność . Czy to się komuś podoba czy nie to budować ich maksymalnie ile się da . pozdrawiam
  6. Wiesz można iść tez ta myślą;po co budować autostrady,ekspresowki przecież można jeździć drogami polnymi przez las... Buduje się je po to żeby skrócić czas przejazdu i dla bezpieczeństwa choć oczywiście wypadki zdarzają się wszędzie jest to nie uniknione lecz minimalizowane . Wystarczy spojrzeć na raporty policji w których śmiertelność jest na polskich drogach ja roku do roku mniejsza. Ludzie uczą się jeździć na czym czego kiedyś nie było . Oczywiście potrzeba czasu i tej świadomości . Ktos kto jeździ MTB nie ma dla niego znaczenia taka droga bo nudno i nie ta kategoria,zrozumiałe .
  7. Dziwna dyskusja . Przecież budowanie ścieżek rowerowych asfaltowych nie jest kierowane dla MTB tylko dla olbrzymiej grupy jeżdżących na rowerach miejskich,turystycznych to oni są głównymi odbiorcami . Bezpieczeństwo na takich trasach jest bezdyskusyjne .
  8. Piękna alternatywa i to się chwali,jak najbardziej jestem za !
  9. Pewnie i dziś nie miałbyś problemów choć quadem było by dużo przyjemniej. Jednak rozmawiamy o rowerze,bezpieczeństwie i codzienności a nie wycieczkach dla relaksu opuszczając milionowe miasto. 😉 Wyobraz sobie ze w miejscu którym mieszkam betonowych dróg rowerowych są setki a masa osób jeżdzi nimi do pracy po 30/40 km codziennie,właśnie rowerem zajmuje im to lekko ponad godzinę,wiec przełóż ta drogę teraz w tereny off i gratuluje ... nie wspomnę o setkach turystycznych ‚dziadków” czy całych rodzin które bezpiecznie z nich korzystają . pozdrawiam
  10. Nadal uważam ze beton w lesie to nic szkodliwego dla przyrody,bo przecież całego lasu nie trzeba karczować a jedzie się bardzo przyjemnie ....i nikt nie napisal o zabetonowaniu Tatr,ale stworzenie przyjemnych i przede wszystkim bezpiecznych dróg rowerowych które są codziennością w państwach sąsiednich czego sami doświadczacie jarajac się cudownymi trasami na zboczach gór z pięknymi widokami chociażby na doliny czy jeziora . @Mitek mieszkając w dużym mieście jakim jest Wawa,drogi rowerowe to oczywiście podstawa ale w małych miastach czy miasteczkach jest to duży problem . Dlate
  11. Zdecydowanie się z tym nie zgadzam ! Drogi rowerowe maja to do siebie,ze mogą z nich korzystać wszyscy od przedszkolaka do zaawansowanego wiekowo staruszka ! Panowie,wyobraźcie sobie kobietę lub mężczyznę w wieku 90 lat na góralu w tym błotku 🤦‍♂️ Nie realne ,za to w przyjemnej drodze rowerowej(przecież wysarczy 1.5 max 2m szerokości) pośród przyrody w czasch wspomagaczy elektrycznych-czemu nie ! Problem w tym ze wszyscy wszędzie widza dziwny problem betonu w przyrodzie i do tego rower nie cieszy się tak duża popularności spędzania wolnego czasu dla osób starszych jak chociażby w Bnlx,bo
  12. Jeszcze jakiś czas temu kiedy w narty się nie wykręciłem tak pozytywnie jak obecnie,a wręcz przechodziłem obok nich obojętnie,patrząc chociażby na taki stok jak Szymaszkowa-dziwiłem się oni wszyscy się nie pozabija jadąc z prędkościami jeden obok drugiego w tym ścisku . Śmiało można by było wyobrazić sobie bieg po dużym centrum handlowym z wózkiem ze spożywczaka z którym nie zaczepiamy nikogo. Ostatnio ktoś ze znajomych przesłał mi filmik,nie dotyczy narciarstwa ale poruszanie się w takich warunkach jest czymś niezwykłym . sorry za off @marboru ze w tym wątku, mam nadzieje ze wy
  13. Cześć Proponuje merytoryczny poziom dyskusji na obydwu forach dyskusyjnych ,zdecydowanie bardziej pochwalam 😉 niż łapanie się za .... pozdrawiam serdecznie
  14. Ech,faktycznie problem białych ludzi 😉 Gdzie doradzisz początkującemu jeździć na tych nartach ? W offpiste póki co nie wchodzę,nie ten etap! Wiesz, to właśnie takie zaprzeczenie które często można przeczytać przez osoby piszące w różnych postach w tym samym wątku,choć ten akurat nic ciekawego do tematu nie wniósł ale sam sobie przeczysz, doradzasz i pouczasz . Bez sensu. Gdybys przeczytał kilka postów wyżej w którym jasno napisałem czego taka analiza dotyczy( np marketingu sprzętowego) co więcej wiedziałbyś i napisze jeszcze raz-ze w żadnym sporcie bez praktyki,treningu niczego nie osią
www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2019
×
×
  • Create New...