Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

dobór nart do 1k pln - mężczyzna chcący się rozwijać


Veru

Rekomendowane odpowiedzi

cześć, trochę o mnie:

1. Płeć - mężczyzna

2. Wiek - 40 lat

3. Waga - ok 80

4. Wzrost - 175 cm

5. Na nartach jeżdżę od - 10 lat, ok 1 tydzień w sezonie

6. Moje umiejętności określam na - chyba 6 - załączam filmiki

7. Moje buty to - Tecnica Ten.2 100 Rt

8. Teraz jeżdżę na nartach/model - Rossignol Zenith Z3 oversize, https://www.skionline.pl/sprzet/narty,09-10,rossignol,zenith-z3-0-oversize,3846.html

9. Preferuję styl jazdy (długim/krótkim skrętem, rekreacyjną, sportową, po przygotowanych stokach, poza trasami, jestem początkujący) - na krawędziach, krótkim/średnim skrętem po przygotowanych stokach

10. Upatrzyłem sobie narty - ??

11. Mój budżet na narty to około - 1000 zł - wg mnie mało jeżdżę i nie wiem czy jest sens wydawać więcej pieniędzy.

 

chciałbym się dalej rozwijać i jeździć coraz lepiej.

moją naukę zacząłem (i dalej na nich jeżdżę) na Rossignol Zenith Z3 oversize. myślę, że czas na zmianę. tym bardziej, że ostatnio jeździłem na:

1) Volkl Racetiger SL (https://www.skionline.pl/sprzet/narty,21-22,voelkl,racetiger-sl,13223.html) i było rewelacyjnie (chociaż trochę mnie wywalało na tył nart)

2) SALOMON S/RACE LTD 68 (https://ski-park.com.pl/product/narty-salomon-s-race-ltd-68/) - jazda zbliżona do zenith'ów

nie lubię zbyt dużych prędkości, więc na bardziej wymagających trasach nie zawsze mogę jeździć na krawędziach i "ratuję" się technikami szuranymi. dlatego pomyślałem, że powinienem mieć jakieś narty o małym promieniu skrętu (dlatego testowałem racetigera SL) - nie wiem czy to dobry tok rozumowania.

co byście doradzili, tak żeby narta mnie nie ograniczała a wręcz pomagała rozwijać. do jazdy na polskich trasach.

z góry dzięki!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cze