skionline.pl sprzęt narciarskitechnologie
Technologie: Voelkl
Powered by Titanium - narty - Voelkl
Dwie warstwy Titanalu w rdzeniu narty. Dodaje narcie stabilność, sztywność oraz zwiększa możliwości tłumienia drgań, zwłaszcza przy dużych prędkościach.
Racetiger Speedwall - narty - Voelkl
Racetiger Speedwall to narta powstała na bazie pucharowego doświadczenia konstruktorów Völkla. Zastosowano w niej najdoskonalszą i jedyną wykorzystywaną w Pucharze Świata konstrukcję typu sandwich. Ale to nie wszystko. Nowością jest technologia Speedwall - po raz pierwszy boki nart wykonane zostały z tworzywa, z którego robi się ślizgi. Po ich posmarowaniu zwiększa się prędkość przy ostrej jeździe na krawędziach. Narty Racetiger Speedwall wyposażono w nowe wiązania rMotion z płytą. Szata graficzna - identyczna z grafiką z Pucharu Świata - nałożona bezpośrednio na górną powierzchnię narty, wykonaną z titanalu.
Speedwall - narty - Voelkl
Racetiger Speedwall to narta powstała na bazie pucharowego doświadczenia konstruktorów Völkla. Zastosowano w niej najdoskonalszą i jedyną wykorzystywaną w Pucharze Świata konstrukcję typu sandwich. Ale to nie wszystko.
więcej
Speedwall Multilayer Woodcore - narty - Voelkl
W Speedwall Multilayer Woodcore boczne warstwy narty są z twardszego drewna, co w połączeniu z bardziej elastycznym, lżejszym drewnem zastosowanym wewnątrz rdzenia, zapewnia wiele zalet.
Część liściastego drewna przylegająca bezpośrednio do ścianki bocznej wpływa na większą transmisję mocy, poprawia przyczepność krawędzi i podtrzymuje krawędź zewnętrzną. Niska waga części drewna iglastego pośrodku nart przynosi większą zwinność, zwrotność i zmniejsza całkowitą wagę. Połączenie obu typów drewna biegnących przez całą długość narty przyczynia się do optymalnego rozkładu sztywności, zwiększając precyzję skrętu. Jest to pierwsza i jedyna technologia ścian bocznych i rdzenia, przeznaczona do agresywnej jazdy na nartach, kiedy to o zwycięstwie mogą zadecydować setne sekundy.
Tip & Tail Rocker - narty - Voelkl
Lekko podniesiony dziób i piętka narty (Tip & Tail - Rocker) ułatwia inicjowanie skrętu przy małych prędkościach. Tradycyjny profil narty w strefie wiązania, pozwala na dynamiczną jazdę, pełną prędkości, przy pewnym trzymaniu krawędzi. Połączenie klasycznego profilu narty z nowoczesnym Rockerem pozwala dobierać narty o około 10 cm dłuższe od dotychczasowych nart carvingowych, przy zachowaniu skrętności narty krótkiej i stabilności narty długiej.
Tip Rocker - narty - Voelkl
Lekko podniesiony dziób narty ułatwia inicjowanie skrętu przy małych prędkościach, co szczególnie pomaga w nauce jazdy początkującym. Tradycyjny profil narty w strefie wiązania, pozwala na dynamiczną jazdę przy pewnym trzymaniu krawędzi. Tip Rocker ułatwia narciarstwo początkującym, a zaawansowanym narciarzom pozwala na różnorodną, nie tylko dynamiczną jazdę.
UVO - narty - Voelkl
Wibracje powstają, gdy narta wchodzi w interakcję z nierównym terenem. Co zatem wyróżnia technologię U.V.O. na tle konkurencyjnych rozwiązań mających wyeliminować ten niepożądany efekt? Przede wszystkim, tradycyjne systemy tłumienia zmniejszają drgania jedynie w osi pionowej, natomiast unikalna technologia U.V.O. 360 º (Ultimata Vibration Object) minimalizuje wibracje we wszystkich kierunkach. Jak? Poprzez opóźnianie reakcji drgań. Redukcja pionowych drgań zapewnia większą stabilność podczas jazdy z dużą prędkością, podczas gdy redukcja wibracji poziomych gwarantuje mniejsze "kłapanie" na nierównej powierzchni. Co więcej, U.V.O. absorbuje drgania na długości całej narty, przez co trzymanie krawędzi jest bardziej efektywne.
więcej
V-Werks - narty - Voelkl
V-Werks - są to labolatoria-warsztaty pracujące na zlecenie firm samochodowych, tworzą one w pełni sprawne modele studyjne samochodów wyczynowych, które poziomem technicznym i osiągami wyprzedzają swoją epokę. W tym celu wykorzystuje się najnowsze technologie, nie wprowadzone jeszcze nigdzie na skalę przemysłową. Używa się najlepszych materiałów, o wytrzymałości wielokrotnie przewyższającej wytrzymałość stali i wielokrotnie od niej lżejszych. Pracują przy tym najlepsi specjaliści w branży. Ich celem jest uzyskanie najwyższych mocy przy maksymalnie zredukowanej wadze, a wszystko to z największą precyzją i jakością wykonania. Idąc za tym przykładem, firma Voelkl stworzyła nową linię nart V-Werks. Przyglądając się tym nartom odnosi się wrażenie, jakby się miało kontakt z gośćmi z dalekiej przyszłości. Przy swojej niezwykłej dynamice są o CAŁY KILOGRAM lżejsze od dotychczas produkowanych. Wrażenie robi również ich ascetyczna, "techniczna" szata graficzna pozbawiona zbędnych ozdobników.
Woodcore - narty - Voelkl
Drewniany rdzeń w środkowej części narty skutecznie tłumi drgania, poprawia kontrolę i ułatwia zapoczątkowanie skrętu w każdych warunkach terenowo-śniegowych.
Woodcore extraLIGHT - narty - Voelkl
Nowe, jeszcze lżejsze drewniane rdzenie, zharmonizowane z nowym profilem Tip Rocker.

Doświadczenia zdobyte przy pracy nad modelami z linii V-Werks, konstruktorzy Voelkla wykorzystali również w tworzeniu nowej linii nart dla kobiet - ESSENZA, przy której głównymi celami było osiągnięcie najniższej wagi, stosując najwyższej jakości nowoczesne materiały przy najwyższej jakości wykonania. Dzięki temu, w porównaniu z linią Attiva, otrzymano narty szersze, a mimo to lżejsze.
poprzednie21 - 30 z 34następne
Technologie




Narciarstwo alpejskie
Narciarstwo klasyczne
Gogle narciarskie
Odzież
Dobierz sprzęt