Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Ranking

  1. Mitek

    Mitek

    Użytkownik forum


    • Punkty

      3

    • Liczba zawartości

      7 273


  2. JC

    JC

    Administrator


    • Punkty

      2

    • Liczba zawartości

      15 574


  3. hupon

    hupon

    Użytkownik forum


    • Punkty

      2

    • Liczba zawartości

      712


  4. Jeeb

    Jeeb

    Użytkownik forum


    • Punkty

      2

    • Liczba zawartości

      3 321


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 10.10.2017 uwzględniając wszystkie działy

  1. Cześć Znając mnie (sieciowo bo sieciowo) wiedząc, że zajmowałem się wiele lat szkoleniem, takie pytanie wydaje się dość dziwne, nie uważasz? Co tu dobierać poza tym? Pozdrowienia
    2 punkty
  2. Doprecyzujmy - w tym sezonie nowe naśnieżanie na trasach z Hali Skrzyczeńskiej do Czyrnej (oprócz Bieńkuli), z H.S. do Soliska, z W. Pośredniego do Soliska (od tego sezonu niebieski Julian + "objazd" Golgoty, czyli 10). A w przyszłym sezonie - Małe Skrzyczne do Hali Skrz., Bieńkula, Golgota i niebieska 8 z Pośredniego. Żeby nie wystraszyć co poniektórych - naśnieżanie na tych trasach jest, ale nie tak wydajne jak nowe, które miejmy nadzieję - będzie miało co produkować od początku grudnia (w zależności od temperatury i wody).
    2 punkty
  3. Cześć Udzielam się w temacie od początku i wydaje mi się, że było grzecznie i na temat więc bardzo proszę nie wymieniaj mnie jednym ciągiem z kolegą Jaśkiem proszę. Pozdrawiam i kończę
    1 punkt
  4. No weź - kup te Joye lub Trinity w zależności od tego czy chcesz mieć trochę szerzej pod butem, czy nie. Ewentualnie wprowadź jeszcze czynnik ceny i urody. I tyle. A tak to never ending story.
    1 punkt
  5. Miałam identyczne odczucia jeżdżąc na swoich starych Dynastarach. Kiedy zmieniłam je na nowe Absolut Joy wpadłam na początku wręcz w euforię - jadą tam, gdzie chcę, skręcają kiedy ja tego chcę, no i najważniejsze - kiedy na jakimś jadę prosto i szybko w dół, czubki nie wpadają w drgania i nie chcą mnie wywrócić no, co do urody samego skrętu to niestety czasem psują efekt moje niedociągnięcia techniczne, ale o to już nie winię narty (ale ważne - ja swoje umiejętności oceniam słabiej,opisuję wrażenia czysto subiektywne)
    1 punkt
  6. 1 punkt
  7. Rozumiem Twoje zdanie i spotkałam się już wielokrotnie z takim podejściem wśród instruktorów narciarstwa czy osób jeżdżących profesjonalnie. Na pewno jest w tym dużo racji. Jednak takie podejście może być czasem bardzo krzywdzące dla takich osób jak ja. Zanim przetestowałam te nowe narty w tym roku, miałam problem na swoich, mimo że były naostrzone i nasmarowane ciężko wchodziły na krawędzie i nie chciały się mnie słuchać zupełnie na lodzie, często występował również element klepania nart. Oczywiście rozmawiałam o tym z instruktorem ale on sugerował, że to nie jest wina nart tylko moja, że to ja nie umiem jeździć a ja naprawdę się starałam. Całe szczęście miałam okazję przetestować narty Nordica i to mi pokazało, że jednak dobór nart ma ogromne znaczenie i to nie była tylko moja wina że na moich starych nartach nie mogłam przejść do następnego etapu. Dlatego wiem, że dobór nart może mieć znaczenie dlatego chce wybrać dobrze tym razem.
    1 punkt
  8. Są jeszcze miejsca blisko Białki, gdzie można jeszcze w spokoju podziwiać naturę Kiłebaska z ogniska w takim miejscu smakuje wybornie!
    1 punkt
  9. Reachel, zaufaj Mitkowi i kup to co on Ci radzi Ja mu parę razy zaufałem i dobrze na tym wyszedłem. Jesteś dobrą narciarką i potrzebujesz dobrej narty. Uważaj na marketingowy bełkot, nie wszystkie zapewnienia o których pisze producent, są prawdą. Przykład mojego wyboru w oparciu o to co pisze Mitek: damska narta 130cm z drewnianym rdzeniem dla córki która miała 128cm wzrostu. Wszystko zadziałało tak jak miało działać.
    1 punkt
  10. Nie bardzo bym rozumiał, po co Ci ludzie takimi tłumami mieliby się pchać na tę trasę nr 13, bo jest dość "specyficzna". Z mojej perspektywy jeżeli Twoje przewidywanie by się sprawdziło - w co wątpię osobiście - to niech sobie tam ludzie się kłębią na tej trasie nr 13, byle nie rozchodzili się na resztę ośrodka Myślę, że ta gondola ma przede wszystkim zapewnić sprawny transport z Bielej Put do Funitela i generalnie umożliwiać sprawną komunikację z resztą ośrodka. Obecnie aby dostać się pod Funitela trzeba bowiem skorzystać albo z wolnego krzesła wzdłuż trasy 13 i potem albo do biedronki (kompletnie niewydajnej) albo krzesłem na Lukovą (nie jest demonem prędkości, do tego podatne na wiatr w górnej części, często jako pierwsze jest wyłączane przy kapryśnej chopokowej pogodzie). Teraz będzie łatwiej - i do tego potoki ludzi ładniej się rozłożą. Ta gondola to bardzo dobry pomysł.
    1 punkt
  11. W jaki sposób Twoja żona dobiera swoje narty ?
    1 punkt
  12. Kolejne informacje dotyczące organizacji ruchu na Solisku. Wg informacji jakie pozyskałem, narciarze będą kierowani w jedno miejsce, będzie jedna kolejka do dwóch kanap. Takie rozwiązania są stosowane w Alpach. Na zjeździe z tunelu oraz przy wyjeździe z tras z Hali Skrzyczeńskiej będą ustawione siatki kierunkowe. Czyli "mieszanie" zasobów ludzkich będzie się odbywać już przy zerowej prędkości przemieszczania
    1 punkt
  13. I jeszcze kilka zdjęć jakie zrobiłem na Hali Pośredniej, gdzie budowana jest noga 6-os. kanapa Trasa nr.10 od nowego sezonu zmieni kolor na niebieski. :), ale za to będzie miała nowe naśnieżanie. Golgota będzie poszerzana w przyszłym roku. Naśnieżanie niebieskiej trasy 8 biegnącej w górnej części wzdłuż kanapy, też będzie budowane w przyszłym roku. .
    1 punkt
  14. Skoro chcesz startować w Bike Maratonach (a w zasadzie już startujesz), to oczywiście musisz sobie kupić rower typu XC. Według mnie to najbardziej uniwersalne maszyny. W przypadku Scotta bardziej bym Ci polecał linie "Scale", czyli rowerów pod zawody. Ich geometria od najdroższego do nawet w najtańszego wariantu jest identyczna. Więc każdy nadaje się do startów, ale też do jazdy na co dzień. Na moim Sparku startuję w zawodach XC, Uphillach, ale tez potrafiłem machnąć trasę ponad 300 km w ciągu jednego dnia. Scale powinien równie dobrze sprawdzić się w takiej roli, nie ma jedynie tylnego zawiasu. Krossa Level niestety nie znam, ale koledzy teamowi raczej chwalą, przynajmniej za jakość wykonania. Kellysem jeździłem, ale tylko fullem enduro i sztywniakiem Stage 90, ale to trochę inna maszyna. Według mnie Stage jest świetny do ścigania i bardziej przystępny cenowo od znanych marek. Podobnie więc może być z TNT90.
    1 punkt
  15. Ja odnoszę wrażenie, że Elita tego Forum stawia w pierwszej kolejności na wydajność, technikę, osiągi. A większość narciarzy amatorów jeździ po prostu dla przyjemności. Dlatego moim zdaniem proponowanie nart zawodniczych mija się z celem. Dla mnie jako doświadczonego narciarza (ale amatora) liczy się w pierwszej kolejności radocha z jazdy. Jeżdżę szybko, precyzyjnie, radzę sobie w każdych warunkach. Jeżdżę bezpiecznie - nie powoduję kolizji i umiem ich unikać nawet w przypadku błędów innych. Sprzęt ma mi w tym pomagać i nie ważne, że może moja technika może się komuś nie podobać. Analizowaliśmy dla mojej żony wszystkie możliwe narty i doszliśmy do wniosku, że praktycznie tylko kobiece się dla niej nadają. Przede wszystkim ze względu na wagę. No i niebagatelna sprawa - narty muszą się kobiecie podobać. Zresztą my faceci też patrzymy na wygląd sprzętu, inaczej każda narta mogła by być szara...
    1 punkt
www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2021
×
×
  • Dodaj nową pozycję...