Narty - skionline.pl
Jump to content
Sign in to follow this  
marboru

Walka MMA: Pudzian - Yusuke

Recommended Posts

jak dostanie lepszego przeciwnika to nie będzie wogole istniał, prawie 0 technika bokserska on wygląda niestety jak kibol wpuszczony na ring no ale moze poza tą swoją brutalną siłą kiedyś zdobędzie tą technike z Silvą będzie miał bardzo ciężko- zobaczcie jak japoniec jest przygotowany i jak doświadczenie walczy nie wdaje sie w takie ostre natarcia po prostu myśli a pudzian chce wejsc na ring i zrobić miazgę. Boje sie ze to Silva z niego zrobi miazgę.

o dużo lepsza walka była Mameta :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noooo, różowo to już to nie wyglądało, a facet z 3 ligi japońskiej, ot "tyle", że troche obtrzaskany i doświadczony.

Jeszcze jedna runda i mógłby być klops.

Po 2 min. z Pudziana wyparowała siła, została tylko masa.

Oby Silva nie zrobił mu z dupy jesieni średniowiecza.

Ale szczęścia życzę, kciuki trzymam i kibicuję :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

pudzian

Pudzian miła sławe nazwisko i pozycje w swiecie STRONGMAN - a tutaj rozmieni sławe na drobne .. to 2 różne sporty .... tam sila i wyciskanie a tutaj młocka ....PO CO JEMU to jest potrzebe ....

Czy ADAM i Justyna tez kiedys zamiania NARTY na RING ... chyba nie ...NALEZY trzymac sie swojej dyscypliny ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

:)

Andi -jaką sławę rozmieni na drobne?chyba głośność i medialność....

to co robi nie można nazywać sportem ale show telewizyjnym

Strongman , KSW czy Taniec z gwiazdami -nie widzę żadnej różnicy:D:D

Robi to ,bo ma dużo kasy z tego .

Ma swoje 5min i trzeba to szanować i kibicować mu mocno!!!

wszyscy mówią teraz o jego walce a nie np o Mamedzie ,który stoczył walkę o wiele lepszą i z groźniejszym przeciwnikiem!

Share this post


Link to post
Share on other sites

A wy myślicie że jak są oni dobierani.. przecież Pudzian musiał być następnego dnia w Polsatowskim show, ciekawe jak by wyglądał z obstukaną twarzą ? :D

Dla mnie parodia, jeszcze jedna runda i było by po nim..

W każdym razie najlepsza była zapowiedź konferansjera "Dotychczas neipokonany..." buahahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta bójka wyglądała jak z pod budki z piwem, pewnie się na tym nie znam, ale takie jest moje odczucie, jeden chaos i młócka jak cepami.

Share this post


Link to post
Share on other sites

witajcie koledzy

powiem tak walka była do przezycia -jeden podstawowy bład Pudziana-ruszył z kopyta i sie zajechal w 30sek.-dla japonczyka szacun ze wytrzymał to chwile GROZY-Pudzian musi nauczyc sie wybierac momenty kiedy walnac a nie PUSZCZAC WIATRAKI REKOMA;)

POZDRO

.MAMED KALIDOV TO BYŁAZA TO WALKA

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie wiem , dlaczego tym razem Mariusz nie zastosował tak skutecznych w jego wykonaniu technik cepowych , które dały mu zwycięstwo w dwóch pierwszych walkach:confused: :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
nie wiem , dlaczego tym razem Mariusz nie zastosował tak skutecznych w jego wykonaniu technik cepowych , które dały mu zwycięstwo w dwóch pierwszych walkach:confused: :rolleyes:

Takie cepy to są skuteczne w walkach podwórkowych (np. z panem Najmanem);)

W przypadku zaatakowania fachowca ,kontra w jego wykonaniu byłaby straszna i walka zakończyć by się mogła w pierwszych kilkunastu sekundach:eek:.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak jak juz kiedys mowilem- pudzian jest dobry na swoim podwórku Sylva ma doświadczenie i wie jak walczyc a Mariusz hmm musi sie wziąc za siebie i ćwiczyc cwiczyc bo ma masakrycznie duze braki jak chce cos oczywiscie w tym sporcie osiągnąć

Share this post


Link to post
Share on other sites

tylko nie rozumie jednej rzeczy... bylo wiadomo do dluzszego czasu, ze czeka go taka walka. to co bylo przyczyna braku wytrenowania wytrzymalosci????juz 2 tygodnie temu bylo widac, ze ledwo co dycha na tym ringu.a nie jest tajemnica, ze w sportach walki wytrzmalosc jest szalenie wazna, ale wiadomo, ze mozna ja sukcesywnie zbudowac.

p.s.

jak dla mnie mma to nie jest sport, to jest tak samo jak wrestling czy boks zawodowy w USA gdzie robi sie wielkie show, z prawdziwym sportem malo ma to wspolnego, bo jak inaczej wytlumaczyc wygrazanie sobie na konferencjach prasowych i te smieszne grozne spojrzenia oko w oko...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja proszę o jedno - tylko niech nie śpiewa bo to jest nie do wytrzymania:D. Niech się dalej leje w nawalankach skoro to mu sprawia przyjemność i daje kasę

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja proszę o jedno - tylko niech nie śpiewa bo to jest nie do wytrzymania:D. Niech się dalej leje w nawalankach skoro to mu sprawia przyjemność i daje kasę

No właśnie.

Niech nie śpiewa,niech już lepiej się bije.

Kiedy ja zaczynam śpiewać moja żona mówi do mnie tak:"Proszę Cię.Już lepiej mnie bij..... tylko nie śpiewaj .:P:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Bode
tylko nie rozumie jednej rzeczy... bylo wiadomo do dluzszego czasu, ze czeka go taka walka. to co bylo przyczyna braku wytrenowania wytrzymalosci????juz 2 tygodnie temu bylo widac, ze ledwo co dycha na tym ringu.a nie jest tajemnica, ze w sportach walki wytrzmalosc jest szalenie wazna, ale wiadomo, ze mozna ja sukcesywnie zbudowac.

p.s.

jak dla mnie mma to nie jest sport, to jest tak samo jak wrestling czy boks zawodowy w USA gdzie robi sie wielkie show, z prawdziwym sportem malo ma to wspolnego, bo jak inaczej wytlumaczyc wygrazanie sobie na konferencjach prasowych i te smieszne grozne spojrzenia oko w oko...

Popieram.

Co do walki Pudziana... Porażka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sił starczyło na 1 min. około.

Rozumu na jeszcze mniej.

Techniki zero, jak i kondycji.

Już ostatnia walka go obnażyła, tylko kolo był po prostu trochę za mały i za lekki.

Pokusiłbym się o stwierdzenie, że wystarczy aby facet ważył około 110 - 120 kg., był dolnych stanów średnich zawodnikiem i miał walkę 3 rudową (dwu też by raczej wystarczyła) i Pudziana nie ma.

Tak jakoś mi się uważało, że poważnie do tego podchodzi on. Ale decyzja, że kolejna walka będzie po 2 tyg. pokazuje, że to albo kompletna błazenada, albo kompletny brak rozumu, albo faktycznie "tanio skóry nie sprzedam".

Orientujecie się panowie czy w MMA i UFC są kontrole antydopingowe ?

No bo w strongach nie ma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:)

kontrole są ale wpadki są tylko przypadkowe ,po walkach i to świadczy tylko o "frajerstwie " zawodnika

Złapani dostają po kieszeni i zmieniają organizację lub kraj :)

jeszcze jest inna wersja -zmieniają prawnika lub lekarza :)

Co do walki co 2 tyg to początkowo dziwiłem się ale doszedłem do wniosku ,że tylko w boksie ,gdzie jest dużo uderzeń na głowę ,pomiędzy walkami są dłuższe odstępy czasowe .

W walce z Japończykiem, Pudzian zmęczył się ale przerwa 2tyg pozwoliła mu na regenerację sił

To są zawodowcy i nie jest problemem dla nich walczyć w takim odstępie czasowym .Na zawodach amatorskich zawodnicy muszą stoczyć kilka ciężkich walk w bardzo krótkim czasie ,liczonym np w minutach...

Krótki okres czasu pomiędzy walkami ,jest tylko marnym interesem dla organizatorów ,sponsorów ,mediów itp.:D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć

Piękna walka, piękny sport ale juz troche nudny. Czekam na to aż wprowadzą walki z uzyciem równego sprzętu: kije łańcuchy itp. Napewno uatrakcyjniłoby to walkę.

Pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2019
×
×
  • Create New...