Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Raputacja

JC

Rekomendowane odpowiedzi

What is reputation?

Reputation is a way of rating users depending on the quality of their posts. If the administrators have enabled reputation, then the reputation icon will be visible in posts.

Reputation may be positive reputation_pos.gif , negative reputation_neg.gif or neutral reputation_balance.gif. Negative reputation may only be given if the administrator has enabled this. Neutral reputation is only given when the person giving reputation does not meet the criteria set by the administrator to affect someone else's reputation.

How do I give reputation?

To give reputation, click on the reputation icon in the relevant post. This will reveal a form to complete with the reputation type and the reason for giving the reputation. If negative reputation is disabled then it will not be displayed in this form. You may not give reputation for the same post twice.

How do I know what reputation I have received?

You can view the reputation that you have received in your User CP (User Control Panel) where it is displayed at the bottom of the User CP page. Here you will see the latest reputation that you have received and whether this is positive, negative or neutral. Your total reputation will be shown as series of reputation indicators in your posts and profile. The more positive your reputation, the more positive icons will be shown. The more negative your reputation the more negative icons will be shown.

How much reputation is given? What is reputation power?

If the administrator has enabled this, the amount of reputation that each user will give (or take away if negative) is shown in the user's posts as 'Reputation Power'. The value of the reputation power is determined by the administrator and may increase over time depending on the settings they have applied.

What if I don't want anyone to see my reputation?

You can disable the display of your reputation by going to your User CP and selecting Edit Options. On this page you will find a check box labelled 'Show Your Reputation Level'. Un-checking this box will remove the display of your reputation and replace it with the Reputation Disabled icon. You can still give and receive reputation while your reputation display is disabled.

What is reputation?

Reputation is a way of rating users depending on the quality of their posts. If the administrators have enabled reputation, then the reputation icon will be visible in posts.

Reputation may be positive reputation_pos.gif , negative reputation_neg.gif or neutral reputation_balance.gif. Negative reputation may only be given if the administrator has enabled this. Neutral reputation is only given when the person giving reputation does not meet the criteria set by the administrator to affect someone else's reputation.

To give reputation, click on the reputation icon in the relevant post. This will reveal a form to complete with the reputation type and the reason for giving the reputation. If negative reputation is disabled then it will not be displayed in this form. You may not give reputation for the same post twice.

You can view the reputation that you have received in your User CP (User Control Panel) where it is displayed at the bottom of the User CP page. Here you will see the latest reputation that you have received and whether this is positive, negative or neutral. Your total reputation will be shown as series of reputation indicators in your posts and profile. The more positive your reputation, the more positive icons will be shown. The more negative your reputation the more negative icons will be shown.

If the administrator has enabled this, the amount of reputation that each user will give (or take away if negative) is shown in the user's posts as 'Reputation Power'. The value of the reputation power is determined by the administrator and may increase over time depending on the settings they have applied.

You can disable the display of your reputation by going to your User CP and selecting Edit Options. On this page you will find a check box labelled 'Show Your Reputation Level'. Un-checking this box will remove the display of your reputation and replace it with the Reputation Disabled icon. You can still give and receive reputation while your reputation display is disabled.

Czy ja to mam na węgierski przetłumaczyć ???:confused:

Z góry mówię, aż tak to nie potrafię.

A angielskowo ja nieznaju.:D

No Panowie.... Przecież są narzędzia językowe na Google:):):):):):):):) Może nie do końca gramatycznie, ale po naszemu. Tak na marginesie można przetłumaczyć każdą stronę i to nie tylko z angielskiego:

http://translate.google.pl/translate?u=http%3A%2F%2Fskionline.pl%2Fforum%2Fshowthread.php%3Fp%3D52265%23post52265&sl=en&tl=pl&hl=pl&ie=UTF-8

Negative reputation may only be given if the administrator has enabled this. Neutral reputation is only given when the person giving reputation does not meet the criteria set by the administrator to affect someone else's reputation.

Negatywną reputację można dać jeżeli umożliwi to administrator.

Neutralna reputacja jest dawana tylko kiedy osoba dająca reputację nie spełnia kryteriów administratora.

What is reputation?

Reputation is a way of rating users depending on the quality of their posts. If the administrators have enabled reputation, then the reputation icon will be visible in posts. Reputation may be positive or neutral Negative reputation may only be given if the administrator has enabled this. Neutral reputation is only given when the person giving reputation does not meet the criteria set by the administrator to affect someone else's reputation.

Co to jest reputacja?

Reputacja to sposob gradacji uzytkownikow na podstawie jakosci ich postow. Jezlie administrator uaktywnil reputacje ikona reputacji bedzie widoczna w postach. Reputacja moze byc pozytywna lub negatywna lub neutralna. Negatywna reputacja moze byc tana tylko jezeli administrator uaktywnil ta funkcje. Neutralna reputacja jest nadana tylko wtedy gdy osoba nadajaca reputacje nie spelnia kryterium ustawionego przez administratora i nie moze wplynac na czyjas reputacje. (moj dopisek: czyli neutralna reputacja jest troche bez sensu)

Jak nadac reputacje?

Zeby nadac reputacje trzeba kliknac na ikonie reputacji w odpowiednim poscie. Pokaze sie formularz do wypelnienia z typem i powodem nadania reputacji. Jezeli negatywna reputacja jest zablokowana wtedy nie pokaze sie na formularzu. Nie mozna dac reputacji dwa razy za ten sam post.

Jak dowiedziec sie jaka reputacje otrzymalem?

Mozesz zobaczyc reputacje ktora otrzymales w User CP gdzie jest pokazana na dole strony User CP. Tam zobaczysz ostatnia reputacje ktora otrzymales i czy jest ona pozytywna negatywna albo neutralna. Sumaryczna reputacja bedzie pokazana jaka ciag ikonek w twoich postach i profilu. Im bardziej pozytywna masz reputacje tym wiecej ikonek bedzie pokazanych, ima bardziej negatywna tym wiecej negatywnych ikonek.

Mozna zablokowac wyswietlanie swojej reputacji, jednak ciagle mozna dawac i otrzymywac reputacje.

Hehe, po calym dniu w pracy to tylko przeczytalem i nawet by mi sie nie chcialo pisac tlumaczenia. Zreszta Jarek mnie wyreczyl i zrobil to dobrze:)

koncowke czesciowo odpuscilem ale nie ma tam nic waznego :D

przy okazji dowiedzialem sie o co chodzi i nawet wszedlem na swoj profil i okazalo sie ze mam jakies punkty, czyli jednak czasem cos z sensem pisze :rolleyes: dzieki

Bohaterzy to prztłumaczie to po Polsku a nie cytujcie to po angnielsku bo wy to takie bohatery (kopiuj ,wklej i nic więcej) a na forum to możemy pisać nawet po chińsku tylko jesteśmy w POLSCE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i prosze pisać po Polsku!!!!!!!!!!!!!!!!! bo takie coś mne wku...ia wszyscy cwani ,nic po angielsku nie napisali tylko (kopiuj wklej)

Neutralna reputacja jest nadana tylko wtedy gdy osoba nadajaca reputacje nie spelnia kryterium ustawionego przez administratora i nie moze wplynac na czyjas reputacje. (moj dopisek: czyli neutralna reputacja jest troche bez sensu)

Nie zgodzę się Jarku z Tobą że te neutralne są bez sensu, bo tak jak już wcześniej napisałem w innym temacie że choć punktów za nie nie przybywa jednak są formą wdzięczności za udzielone porady i jak dla mnie są na równi ważne z tymi zielonymi za które są punkty, ale tu wydaje mi się że nie chodzi o punkty ale o satysfakcję że można było komuś pomóc:)

Nie zgodzę się Jarku z Tobą że te neutralne są bez sensu, bo tak jak już wcześniej napisałem w innym temacie że choć punktów za nie nie przybywa jednak są formą wdzięczności za udzielone porady i jak dla mnie są na równi ważne z tymi zielonymi za które są punkty, ale tu wydaje mi się że nie chodzi o punkty ale o satysfakcję że można było komuś pomóc:)

W moim przypadku to nie sa formy wdziecznosci tylko wiazanki spod ciemnej gwiazdy.

W moim przypadku to nie sa formy wdziecznosci tylko wiazanki spod ciemnej gwiazdy.

Tak czytam co piszesz w różnych tematach i albo ktos Cię kiedyś skrzywdzil albo na główkę upadłes bo masz jakiś chory stosunek do ludzi...może to tylko pozory ale takie wrażenie na mnie wywierasz...

Czuje się zaszczycony

Alfredzie jestem z Tobą

nareczcie - pierwszy czerwony punkcik:) zarobiłem na tym forum

Cyt,: "za butę...pax53..miałem odwagę sie podpisać bucu"

pozdrawiam jabuc

Dziękuę serdecznie, pozwólcie że zacytuję samego siebie

Alfredzie jestem z Tobą

nareczcie - pierwszy czerwony punkcik:) zarobiłem na tym forum

Cyt,: "za butę...pax53..miałem odwagę sie podpisać bucu"

pozdrawiam jabuc

za tego posta też dostałem czerwony punkcik,

pozdrawiam jabuc

Gość scatman_wawa

A mnie wali tak naprawdę ta cała reputacja. Jestem kim jestem i albo ktoś mnie akceptuje albo nie. To że ktoś mi wstawia ujemne pkt to jego problem bo to znaczy że stracił kontakt ze światem realnym i żyje wirtualnie. Ja wolę sie spotkać z ludźmi na stoku i im powiedzieć co o nich sądzę. Prawda Fredo :D.

I z tego co widziałem i znam Freda on ma tak samo :)

A mnie wali tak naprawdę ta cała reputacja. Jestem kim jestem i albo ktoś mnie akceptuje albo nie. To że ktoś mi wstawia ujemne pkt to jego problem bo to znaczy że stracił kontakt ze światem realnym i żyje wirtualnie. Ja wolę sie spotkać z ludźmi na stoku i im powiedzieć co o nich sądzę. Prawda Fredo :D.

Hmmm i co tu napisać. Twoją wypowiedź i zachowanie, mogę tylko porównać do zachowania Joli Rutowicz. Ona też ostentacyjnie mówiła i pokazywała, że wszystkich i wszystko ma głęboko.

Może ja tez straciłam kontakt ...

Tak powinno być, że mówi się to co się myśli o człowieku. Tylko kwestia formy to inna sprawa. Bo są również inne słowa niż obraźliwe czy wręcz wyzwiska żeby wyrazić swoje negatywne odczucia wzgl. drugiej osoby.

Nikt ode mnie czerwońca nie dostał i nie dostanie do puty do puki nawet w słowach krytyki wobec mnie będzie reprezentował jakiś normalny poziom.

Pozdrawiam.

Twoją wypowiedź i zachowanie, mogę tylko porównać do zachowania Joli Rutowicz. Ona też ostentacyjnie mówiła i pokazywała, że wszystkich i wszystko ma głęboko.

To, to, takie:

:D

[YOUTUBE]bjgY2mA1Po0[/YOUTUBE]

Ja tylko współczuję Szaranowiczowi że musi z taką elitą pracować:eek: