skionline.plsprzęt relacje Wyślij link znajomemu Wydrukuj Dodaj komentarz

TIMEZONE na ispovision

2004.02.03
Odzież ze znakiem Timezone, marką stworzoną w 1993 przez Wolfgang’a Endler - Ross’a pod patronatem firmy odzieżowej Escape GmbH, łączy naturalny styl, nowoczesny krój i wysoką jakość. Najnowsza kolekcja jesień / zima 04/05 jest nowatorska i dynamiczna, a inspiracji przy tworzeniu projektów szukano wśród sportów motorowych.
Oprócz spodni sportowych, spodni wykonanych ze specjalnych, technicznych tkanin oraz "luźnej" kolekcji dla panów, pojawiły się także damskie biodrówki w różnych długościach. Podwójne tkaniny w okolicach łokci i kolan, widoczne zamki, długie "pullersy" są tu tak samo ważne jak duże, aplikowane kieszenie, wszywki Velcro i taśmy. Ostatnia linia spodni, a także kolekcja Flash, osiągalne w krótkich seriach stanowią uzupełnienie programu Timezone i dwóch wiodących kolekcji.

Po długiej nieobecności sportowa marka powraca na ispovision; jak twierdzi dyrektor ds. sprzedaży Holger Hirsch, znów są we właściwym miejscu: "Prawdziwie nowatorski koncept przekonał nas - projekt jest naprawdę na czasie; to perfekcyjne połączenie mody i sportu, które pozwala nam na dalsze kreowanie marki. Zamierzamy zaprezentować sportową kolekcję na jesień 2004, a także linię spodni i Flash program, które będą osiągalne na wiosnę."

skionline.pl

skionline.pl

powrót

Aktualne wiadomości w twojej poczcie!
Jeżeli chcesz otrzymywać cotygodniowy,
bezpłatny narciarski serwis informacyjny skionline.pl
dopisz się do naszego newslettera.


Relacja

zobacz wszystkie galerie