skionline.plsprzęt relacje Wyślij link znajomemu Wydrukuj Dodaj komentarz

CONVERSE - odzież dla zwolenników czynnego wypoczynku wczoraj, dziś i jutro

2004.02.03
Wywiad z Willy Umland

Pierwsze ispovision z pewnością przyniesie zmiany. Jakie są oczekiwania?

Należy przygotować się na zasadnicze zmiany. Zwłaszcza w Niemczech widoczny jest bardzo ścisły związek między sprzedażą odzieży i obuwia sportowego, a trendami i aktualną modą. Mody od sportu oddzielić już raczej nie można, dlatego powinniśmy ponownie przeanalizować obecne struktury sprzedaży. Ispovision to niepowtarzalna okazja dla producentów i handlowców, by dostrzec i wykorzystać istniejące związki między modą i sportem oraz stworzyć kolekcje, które łącząc funkcjonalność z atrakcyjnym wyglądem przyciągną nowych klientów.
Dziś moda męska miesza się z damską, powstają modele unisex, a połączenie mody i sportu owocuje stylowymi kolekcjami. Granice powoli się zacierają, różnorodność jest wyznacznikiem nowych trendów. "Sprzedaż oznacza konieczność wprowadzania ciągłych zmian", zgodnie z tą zasadą bez intensywnej pracy nad rozwojem produktu nie można snuć optymistycznych planów na przyszłość.

Jaki nowe produkty zostaną zaprezentowane? Jakie trendy wpływają obecnie na kształt powstających kolekcji?

Dziś wszędzie widoczny jest styl retro, który został nieco "odświeżony" przez producentów wiodących marek. Dlatego również CONVERSE zamierza podążyć za obecnym trendem zwłaszcza, że firma ma wieloletnią tradycję jako "Amerykańska Oryginalna Marka Sportowa" od 1908 roku. Oprócz "kultowego" modelu obuwia All Star chuck Taylor planujemy wznowić serię oryginalnych butów sportowych: Coverse Oryginals.
Kolejny temat to tradycja i trendy związane z koszykówką: autentyczne modele butów do koszykówki z lat siedemdziesiątych, osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych, takie jak Weapon, Aero Jam i Maverick wracają znów na rynek. Pojawi się również dawny model butów do badmintona: Jack Purcell wyprodukowany po raz pierwszy w 1935; to kolejny powrót do przeszłości, tak jak w przypadku obuwia z serii "Chuck".

Na ispovision planujecie współpracę z MTV Designerama. Projektanci mają stworzyć nową linię Chucks. Jakie są główne cele współpracy?

Projekt został nazwany "Designer Market". Niezależni projektanci w trakcie trwania ispovision przedstawią projekty różnych produktów sportowych. Wspomniane produkty zostaną następnie zaprezentowane na pokazie mody, a potem trafią na specjalne stoiska, gdzie zwiedzający będą mieli możliwość ich zakupu. Projekt bardzo nam się spodobał, dlatego w trakcie imprezy zamierzamy zaprezentować kolekcję obuwia z serii All Star Chuck Taylor oraz koszulki CONVERSE.

skionline.pl

skionline.pl

powrót

Aktualne wiadomości w twojej poczcie!
Jeżeli chcesz otrzymywać cotygodniowy,
bezpłatny narciarski serwis informacyjny skionline.pl
dopisz się do naszego newslettera.


Relacja

zobacz wszystkie galerie