skionline.plsprzęt relacje Wyślij link znajomemu Wydrukuj Dodaj komentarz

Brunotti - Prowokacja i serwis

2004.02.02
Atmosfera i sytuacja jest trudna, ale interesująca - powiedział Fred Kuhlkamp, Brunotti menadżer ds. sprzedaży na Niemcy. Firmy, które nie są za duże są bardziej prowokacyjne i wyjątkowe - stąd Brunotti pokazuje śmiałe kolory w odróżnieniu od konkurencji. Marka skupia się na dużych dystrybutorach jak również na sklepach mody.
Aby kampanię uwieńczyć sukcesem, marketing musi być bardzo elastyczny. Dobrym rozwiązaniem jest sponsorowanie Formuły 1 (przez ostatnie trzy lata) i reklamy na MTV, to zapewnia dobre dojście do różnych grup docelowych.

Henk Bergsma, dyrektor Brunotti, chce najpierw dotrzeć do końcowego konsumenta: "to jest nasza koncepcja mająca w przyszłości zaowocować bezpośrednim wpływem klienta na asortyment dostępny w sprzedaży". Wszystkie te działania obejmują Europę. "Chcemy stać się silną europejską firmą, jak również być dobrze rozpoznawalni na arenie międzynarodowej. Ta orientacja jest dostrzegalna w naszej kolekcji - kolorach, rozmiarach i stylach" powiedział Bergsma.

Dodatkowo, skupia się ona na serwisie. "Jesteśmy dumni z naszego departamentu obsługi" powiedział Kuhlkamp. Na ispo, ubrania lśnią w świetle jupiterów - sprzęt wróci wzmocniony na ispo summer.

Innym ważnym tematem jest odzież dla kobiet i dzieci o własnym stylu, kolorystyce i konkurencyjnych cenach.

skionline.pl

powrót

Aktualne wiadomości w twojej poczcie!
Jeżeli chcesz otrzymywać cotygodniowy,
bezpłatny narciarski serwis informacyjny skionline.pl
dopisz się do naszego newslettera.


Relacja

zobacz wszystkie galerie