Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Ostrzegamy! Janske Lazne - Villa Kamila


Rekomendowane odpowiedzi

Liczysz że napisze?:stupid:...

Nie, oczywiście, że nie liczę na to. Wątpię, żeby ktoś taki się ujawnił, bo jeżeli ta osoba faktycznie prowadzi jakiś pensjonat, to myślę, że z ewentualnego braku Niemców to i Polaka przygarnie,a po ujawnieniu będzie trudno o Polaków (przynajmniej tych ze skionline). To była taka prośba rzucona w próżnię :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niezależnie od tego jakie cechy przypisują nam - Polakom - przedstawiciele innych nacji oraz niezależnie od tego jakie cechy przypisujemy sobie my sami, to post jaki zamieściła Kamila (Kamil?) całkowicie dyskwalifikuje tę osobę jako kogoś kto może funkcjonować w sektorze usług turystycznych. Zwyczajnie są osoby, które się do tego nie nadają. To, że czasami może się zdarzyć klient, który ma trudności z funkcjonowaniem na akceptowalnym poziomie wśród cywilizowanych ludzi nie ma tu większego znaczenia. Okazuje się, że Kamila sklasyfikowała nas Polaków wg tylko sobie znanych kryteriów i wychodzi na to, że przynajmniej 50% z nas nie reprezentuje poziomu godnego Villi Kamila. A właściwie to tylko 20% z nas byłoby rzeczywiście mile widzianymi gośćmi. Samokrytyka i twierdzenie, że i Polacy czasami potrafią się skandalicznie zachować nie jest tu najlepszym rozwiązaniem bo wg Kamili nie chodzi tu o incydentalne przypadki, a o 70% Polaków! Czy rzeczywiście tacy jesteśmy??? Czy przypadkiem nie ociera się to o nacjonalizm, szowinizm i ksenofobię?

Do przemyślenia dla Kamili oraz tych, którzy już posypali głowę popiołem podam przykład hotelu, w którym miałem przyjemność mieszkać podczas mojego ostatniego wyjazdu narciarskiego. Otóż - o dziwo! -pewien niezadowolony gość zamieścił na portalu Tripadvisor bardzo krytyczną opinię dotyczącą tego hotelu. Zatytułował ją "Worst hotel ever!" Na pięć możliwych gwiazdek przyznał jedną, czyli ocenę najgorszą z możliwych. Dla porządku dodam, że średnia ocen ze 160 zamieszczonych opinii to 4 gwiazdki na 5 możliwych.

Oto co odpisał manager: (pisownia oryginalna)

"Good Morning .......................,

We are sorry to hear that you were not satisfied with all our services. We apologize for any inconvenience caused. Do not hesitate that every single comment will be carefully analyzed, following our continuous improvement plan.

We take into account your suggestions in order to improve our service. Tripadvisor is a very useful tool not only for travelers but also for us, we can detect the areas in which we have to focus our effort to improve our services.

We truly hope that you come back and give us another opportunity to reach your expectations,

Your sincerely,

Imię i nazwisko

GUEST EXPERIENCE MANAGER

O jakże to inne podejście do klienta, nie uważacie?

P.S. Wyłuszczenia pochodzą ode mnie. Jeśli potrzebne jest tłumaczenie to chętnie służę.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Good Morning .......................,

We are sorry to hear that you were not satisfied with all our services. We apologize for any inconvenience caused. Do not hesitate that every single comment will be carefully analyzed, following our continuous improvement plan.

We take into account your suggestions in order to improve our service. Tripadvisor is a very useful tool not only for travelers but also for us, we can detect the areas in which we have to focus our effort to improve our services.

We truly hope that you come back and give us another opportunity to reach your expectations,

Your sincerely,

Imię i nazwisko

GUEST EXPERIENCE MANAGER

O jakże to inne podejście do klienta, nie uważacie?

No właśnie, tu sprawa rozbija się o diametralnie różne podejście do problemu i boję się że niektórzy nie widzą różnicy i nie czaja o co biega w tym biznesie:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale wiesz, że na tripadvisor ląduje tylko to o własciciel hotelu chce? To zmienia ciut wymiar takich miłych postów.

Przyznam się, że nie bardzo rozumiem. Chodzi o bardzo krytyczną opinię klienta, który określił hotel jako "najgorszy w jakim kiedykolwiek był" czy o miłą odpowiedź managera hotelu, który przeprosił niezadowolonego gościa i zapewnił o dołożeniu wszelkich starań żeby wyeliminować wszelkie potknięcia? Swoją drogą nie wyobrażam sobie żeby odpowiedź była inna jak miła!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyznam się, że nie bardzo rozumiem.

Chodzi pewnie o to, że jakiś ułamek procenta negatywnych (nawet bardzo) opinii uwiarygadnia pozostałe i cały system komentarzy klientów. Przecież przy dużym 'przerobie' 100% pozytywów to sytuacja bardzo mało prawdopodobna - zawsze jest jakiś % malkontentów.

(powyższe nie ma nic wspolnego z Villą K, (i Uzytkownikiem K)- ci pokazali 'klasę'.... :eek:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi pewnie o to, że ....

Być może jest tak jak piszesz choć pewności mieć nie możemy. Trudno powiedzieć do jakich sztuczek gotowi są posunąć się właściciele hoteli. Sądząc jednak po treści negatywnego postu jaki przeczytałem, trudno by mi było podejrzewać, że został on spreparowany przez właściciela hotelu dla uwiarygodnienia rzetelności rankingu. Nie jest też chyba tak, że wszystkie prawdziwe negatywne posty są usuwane, a te które możemy przeczytać są dziełem rzutkiego managera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Być może jest tak jak piszesz choć pewności mieć nie możemy. Trudno powiedzieć do jakich sztuczek gotowi są posunąć się właściciele hoteli. Sądząc jednak po treści negatywnego postu jaki przeczytałem, trudno by mi było podejrzewać, że został on spreparowany przez właściciela hotelu dla uwiarygodnienia rzetelności rankingu. Nie jest też chyba tak, że wszystkie prawdziwe negatywne posty są usuwane, a te które możemy przeczytać są dziełem rzutkiego managera.

Każdy post trafia najpierw do cenzury właściciela strony. Po jego akceptacji dopiero ma prawo wylądować na stronie.

Jedyne na czym można polegać na tym portalu to ilość postów z ostatniego czasu. Jeśli duży hotel przez 2-3 miesiące ma parę dobrych opinii no to nie można się spodziewać rewelacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-xx-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-

Szanowny Panie,

z domem VILA KAMILA nie mam nic wspólnego,wlaściciela ani dom nie znam i nie spotkalam, to troche mnie interesowalo jak zobaczylam to imie..... Prowadze wlasny dom w Karkonoszach pare kilometrów obok Janskich Lázni - i WSZYSTKO ,co napisalam to moje doswiadczenia.

I ja nie myślalam źe Polaci taki nacionaliśći .

Chyba dla tego sa tak ulubioni w cialej Ewropie.

I jeźeli Panu to i innym dyskuteróm pomoźe : nie generalizuje, no opinie moje z turystami:

typ A : typ B : typ C

turysta polski : 20 : 30 : 50

turysta czeski: 30 : 30 : 40

Holander : 5 : 5 : 90

Niemiec : 70 : 15 : 15

Slowak : 30 : 30 : 40

Weger : 20 : 20 : 60

Anglyk : 20 : 20 : 60

I Panu polecam wiecjej przemyśleć o tym, dla czego Pan jest na jakimś lisćie (prawopodobnie Pan mial juź jakieś problemy w Czechach) i mniej pisać bzdury.

I jak napisal ktoś powyźej : potrzebne szukać na wlasnej stronie - kaźdy ma jakiś brud za pazuchami

Pani Kamilo czegoś tu nie rozumiem.Pisze Pani,że z VILA KAMILA nie ma Pani nic wspólnego , a przed kilkoma dniami pisała Pani tak"

Na ciale szceście jest juź regionalny rejestr osób problemowych i w tym rejestru- jak dziwno - jest

Teź pan tu były dane personalne, usunął SB - (RAFIDEMOL) – i chyba kól 100 innych ……."

SB usunął dane osoby która była w tej villi,Pani te dane zna,ale z villą to już Pani nie ma nic wspólnego.Ciekawe.Ciekawe również,czy rejestr kłamczuszków też Pani prowadyi_

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale wiesz, że na tripadvisor ląduje tylko to o własciciel hotelu chce? To zmienia ciut wymiar takich miłych postów.

Większej bzdury nie słyszałem, a już parę opini na tripadvisor zamieściłem.

Nie wiem skąd masz takie informacje ale na pewnym forum o podróżach, właśnie punktacja na TripA jest podstawą do rezerwowania lub nie danego hotelu.

Wszystkie hotele poniżej 7 do odstrzału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Liczysz że napisze?:stupid: Przecież nie przypadkowo trafiła ta osoba na to forum! Zapewne podczas przeglądania netu lub ktoś powiedział że na forum narciarskim Villa Kamila jest obsmarowana do zera!!! To na pewno ktoś bardzo związany z tym miejscem a że pisze "że nie jest" to tylko pic! Do tego nie potrzeba ustalać kogoś przez Ip:wink:

Gdyby to ktoś logiczny był, przeprosiłby i zapewnił poprawę wizerunku a sprawa wyglądała by całkiem inaczej bo przecież każdemu zdarzają się wpadki czy słabsze dni. Tu ktoś idzie w zaparte deklarując "mam w dupce" turystów z PL.

PS

POLECAM W 100% http://hotel-fenix.hotel.cz/photos/zakwaterowanie/

Pani Kamilo czegoś tu nie rozumiem.Pisze Pani,że z VILA KAMILA nie ma Pani nic wspólnego , a przed kilkoma dniami pisała Pani tak"

Na ciale szceście jest juź regionalny rejestr osób problemowych i w tym rejestru- jak dziwno - jest

Teź pan tu były dane personalne, usunął SB - (RAFIDEMOL) – i chyba kól 100 innych ……."

SB usunął dane osoby która była w tej villi,Pani te dane zna,ale z villą to już Pani nie ma nic wspólnego.Ciekawe.Ciekawe również,czy rejestr kłamczuszków też Pani prowadyi_

Już to opisałem. Przyznałbyś się że w pensjonacie masz wodę od 6-8 i od 19-20 godz :stupid::biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Większej bzdury nie słyszałem, a już parę opini na tripadvisor zamieściłem.

Nie wiem skąd masz takie informacje ale na pewnym forum o podróżach, właśnie punktacja na TripA jest podstawą do rezerwowania lub nie danego hotelu.

Wszystkie hotele poniżej 7 do odstrzału.

Poczytaj trochę.

Dla mnie TripA teżjest podstawą rezerwacji. Ale nigdy nie tylko on. Jest jeszcze bookings.com i parę innych.

W sumie skupiłem się na bookingise, który zawsze mi się sprwdził.

Nigdy się ni naciąłeś na opiniach na tripadvisorze? Ja tak. A to o czym pisałem -cenzura- widziałem na własne oczy :)

Jeszcze taki przykład: w Bergen jest super camping. Prawie w samym centrum... na tripadvisorze ma parę opinii. Camping jest dość spory.

+/- 200 miejsc z namiotami.

Ma SIEDEM opinii: http://www.tripadvisor.com/Attraction_Review-g190502-d1522113-Reviews-Bergen_Camp_Park-Bergen_Hordaland_Western_Norway.html

Siedząc wieczorem w lobby sam wystwiałem chusteczkowąopinię. Jakoś dziwnie ani moja opinia ani ludzi siedzących przy piwie i narzekających na capming, nie trafiła na stronę. Jakże to możliwe?

Edytowane przez mysiauek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

To jeszcze wracając do tematu tripadvisora... może źródło niezbyt wiarygodne ale wprost napisane o opiniach:

http://podroze.gazeta.pl/podroze/1,114158,15536442,_Tu_niech_pan_palme_dorobi__a_hydrant_w_zamian_wymazac__.html?as=1

Na dole pierwszej strony artykułu są zdjęcia z Grand Bahia Principe -> żadne nie jest prawdziwe. Byłem w listopadzie :)

Dokładnie trzeba z nich średnią wyciągnąć.

Edytowane przez mysiauek
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na dole pierwszej strony artykułu są zdjęcia z Grand Bahia Principe -> żadne nie jest prawdziwe. Byłem w listopadzie :)

Dokładnie trzeba z nich średnią wyciągnąć.

Dorobić palmę, to mały pikuś.

Kiedyś gdy szukałem kwatery na wakacje w Chorwacji, znalazłem ofertę wczasów w Primosteniu, oczywiście wraz z rajskim krajobrazem na zdjęciu.

Ponieważ akurat dość dobrze znam te okolice, to od razu się zauważyłem, że grafik oprócz palm dorobił na zdjęciu jeszcze wyspę i marinę z jachtami!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Nie mnie rozpatrywać kto ma racje w sporze natomiast z przykrością stwierdzam, że zachowania opisane w postach zauważam bardzo często u polskich turystów. Podejście: płacę, wymagam i KONIEC a resztę mam d. staje się powoli standardem a poza granicami jest znacznie częstsze niż w kraju. Taką wizytówkę zostawiamy niestety i myślę, że powinniśmy się skupić nad tępieniem rodzimych chamów a nie na udowadnianiu innym, że takowych nie ma.

Pozdrowienia

Edytowane przez Mitek
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


Booking.com


www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2021
×
×
  • Dodaj nową pozycję...