Narty - skionline.pl
Jump to content
Sign in to follow this  
Daria 1984

Cześć zaczynam przygodę na forum

Recommended Posts

Witam Serdecznie wszystkich

Mam na imię Daria, jeżdżę od 7 roku życia na nartach, lubię to forum ze względu na relację Johnny Narciarz, Leitner i Marboru, Mitka za wiedzę jaką przekazuje, Wróżkę i Idealist za to że propagują je wśród kobiet, Mamad i Janek za fajne prognozy, SB za to że czyści to forum z niekulturalnych ludzi i pilnuje porządku :applause:, oraz JC za stworzenie takiego wspaniałego forum.

Pewnie dobrze nam się będzie pisać :)

Myślę że mnie dobrze przyjmiecie

• Like 12

Mam na imię Daria, jeżdżę od 7 roku życia na nartach, lubię to forum ze względu na relację Johnny Narciarz, Leitner i Marboru, Mitka za wiedzę jaką przekazuje, Wróżkę i Idealist za to że propagują je wśród kobiet, Mamad i Janek za fajne prognozy, SB za to że czyści to forum z niekulturalnych ludzi i pilnuje porządku :applause:, oraz JC za stworzenie takiego wspaniałego forum.

Zaedytuj post i dopisz ze kolejność przypadkowa, bo inaczej JC się wkurzy, a Johnny zacznie ewitować pod sufitem, pod warunkiem że w pomieszczeniu, a jak na turach, no to...

:biggrin:

• Like 2

Zaedytuj post i dopisz ze kolejność przypadkowa, bo inaczej JC się wkurzy, a Johnny zacznie ewitować pod sufitem, pod warunkiem że w pomieszczeniu, a jak na turach, no to...

:biggrin:

A ja na drugim miejscu! :biggrin: :applause:

Cześć Daria!

Mam nadzieję, że będziesz pisała relacje z "kobiecą nutką" :wink:

• Like 1

No ale żeby, nie Ci ludzie i inni których nie wymieniłam, za co przepraszam bo nie sposób to wszystko o Was napisać, to te forum nie było by, tym które się najlepiej czyta...

• Like 1

Witam Serdecznie wszystkich

Pewnie dobrze nam się będzie pisać :)

Myślę że mnie dobrze przyjmiecie

Witaj :-)