Narty - skionline.pl
Jump to content

Lokibalboa

Members
  • Content Count

    123
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

164 Excellent

About Lokibalboa

  • Rank
    Początkujący
  • Birthday 12/17/1990

Personal Information

  • Imię
    Wojtek
  • Miejscowość
    Sanok / Warszawa
  • About me
    mgr inż. Napędów Lotniczych.

    Ostatni mój filmik poniżej ;)
    Val Thorens / Méribel - March 2016
    https://www.youtube.com/watch?v=hotbqfDHMgk

Ski equipment

  • Narty marka
    HEAD i.sl RD 165cm R>12m (?) + Fischer RC4 Worldcup GS 183cm R>23m + Atomic DH 215cm R>45m
  • Buty marka
    Atomic RT140
  • Gogle
    Oakley

Skills

  • Styl jazdy
    Dynamiczny, siłowy, szybki z krawędzi na krawędź. Głębokie włożenie ciała w skrętach.
  • Poziom umiejętności
    8
  • Dni na nartach
    0

Recent Profile Visitors

2,546 profile views
  1. Możesz czuć się swobodnie
  2. Okej, ponieważ Stöckli Laser GS nie jechałem, to opiszę Ci tylko narty Salomon S/Race Rush (180cm, R19), czyli GS-y o które również pytałeś. Moje odczucia - są to narty wymagające siły - konkurencyjne modele były mniej wymagające pod tym względem. Jednak nie są to dechy ciężkie do prowadzenia - siłowe ale tak w przyjemnym tego słowa znaczeniu. Jeśli szukasz nart, które nie będą łatwe, a trochę bardziej wymagające, to będzie to dobry wybór. Jak dociśniesz, to przyjemnie oddają i są dynamiczne i szybkie z krawędzi na krawędź. Na twardym bardzo dobrze trzymają krawędź. Na miękkim śniegu tro
  3. To w końcu chodzi Ci o Stöckli Laser GS czy Stöckli Laser GS FIS (Masters)? Gigantki Stöckli w wersji sklepowej nie jechałem akurat z tego co widzę na mojej liście. Natomiast wersja Masters była jak dla mnie ociężała ze skrętu w skręt i mało dynamiczna w porównaniu do innych nart z grupy GS Masters. Za to w skręcie bardzo stabilne i płynnie prowadzące skręt. Odnośnie nart jakie testowałem - niestety nie udało mi się objeździć wszystkich nart. Z 4 różnych grup mam przejechane łącznie 35 par nart. Poniżej lista: 1. GS Masters Atomic Redster G9 RS Augment GS World Cup Soft
  4. Witam wszystkich, Chciałbym podzielić się z wami moimi wrażeniami z testu nart na sezon 2018, który został zorganizowany przez Niezależny Test Narciarski (NTN Snow&more) na lodowcu Kaunertal w Austrii. Od razu zaznaczam, że nie jest to wpis sponsorowany czy coś w ten deseń - właśnie wróciłem z tego testu i to wszystko... Przede wszystkim, wielkie brawa należą się serwisantom, bez których ogarnięcie całego zamieszania byłoby po prostu niemożliwe. Do testów było przeznaczonych niemal 140 par nart z różnych kategorii (SL FIS, SL, GS Masters, GS, AM, Lady, FR, oraz VIP - nie wiem czy
  5. Lokibalboa

    Maso Corto

    Akcja z hotelem była opisana dokładnie tak, jak to ma miejsce - byłem z nimi drugi raz na Klinice i tak to właśnie jest, że sam musisz hotel sobie rezerwować. Są dogadani z dużym hotelem, że dla uczestników kliniki jakieś zniżki właściciel hotelu daje... Tak to wygląda w przypadku Kliniki w Masakrokorto.
  6. Lokibalboa

    Maso Corto

    Klinika... (nie jest to post sponsorowany). Klinika Sportowa NTN. Dla osób pierwszy raz spotykających się z tym hasłem, jest to tygodniowe (6d) szkolenie z jazdy sportowej - slalom i slalom gigant. Uczestnicy podzieleni są na grupy około 6÷8 osobowe. Trenerzy najczęściej są czynnymi zawodnikami np. Akademickiego Pucharu Polski, którzy osiągają czołowe miejsca w tychże zawodach. W kontekście samego szkolenia - grupy są dzielone na podstawie ocenianych pierwszego dnia umiejętności w jeździe dowolnej. Jeśli pogoda nie spłata figla, przez pierwsze 3 dni jeździ się na nartach długich, dnia 4
  7. Lokibalboa

    Maso Corto

    Tak się podłączę. Byłem tam (już po raz drugi) początkiem grudnia. Nie wiem czy jeszcze tam wrócę z powodów o których piszę w kolejnych zdaniach poniżej. Faktycznie, ludzi jest tam umiarkowana ilość jednak ma to miejsce w momencie, gdy są czynne inne, okoliczne stacje narciarskie - powoduje to, że biedne Maso Corto nie jest wtedy atrakcyjne. Mała różnorodność tras (ośrodek jak na alpejskie warunki jest bardzo mały) a infrastruktura nie jest doinwestowana (postawili nową gondolę po przeciwnej stronie doliny, jednak na samym lodowcu w dalszym ciągu jest ubogo). Dodatkowo klimat lodowc
  8. Jak będziecie jechać do Włoch przez Brenner, to polecam stację Shell przy Outlecie za Innsbruckiem (jak już się porzejedzie przezz bramki poboru opłat za przejazd przełęczą. Ogólnie benzyna 20÷25 centów tańsza niż w Austrii i we Włoszech 9.12.2017. A paliwo we Włoszech około 5÷10 centów droższe niż w Austrii, więc nie ma dramatu. W bliskiej odległości są też stacje OMV, jednak tam jest standardowa, przyautostradowa drożyzna...
  9. Ja bym poleciał przez Monachium i Innsbruck - najmniej odcinków nieautostradowych.
  10. Co do rozszerzania się buta to wg mnie jest to trochę naciągane - plastikowa skorupa buta zimą cały czas jest bardzo zimna, przez co but, który jest miękki podczas mierzenia w sklepie, na śniegu zachowuje się zupełnie inaczej... Jedyne co może się "rozciągnąć" w trakcie jazdy to "kapeć"/liner/but wewnętrzny. Jednak w przypadku liner'a, jego ugięcie/dopasowanie do stopy jest mocno ograniczone. Przede wszystkim im twardsze są buty, tym liner jest cieńszy - w butach sportowych to jest kilka milimetrów maksymalnie. Powoduje to, że but nie ma gdzie się rozbić podczas jazdy za bardzo. Tak jak k
  11. Osobiście uważam, że fun carving wcale nie jest zły. Bardzo lubię jeździć w ten sposób - patrz mój avatar.
  12. Stawiam, że jakby śnieg był typowym "betonem", to te narty już by tak pięknie nie kroiły - widać na filmie wyraźnie, że śnieg jest mokry, co daje tym nartom przewagę nad nartami z grupy Race. To wejście w skręt, skok i lądowanie w tym samym skręcie robi wrażenie, ale w końcu nie wzięli do nagrania pierwszego lepszego narciarza, tylko profesjonalistów.
  13. Jadę. Na 2 turnus Kliniki NTN. Siedzę na siłowni od maja 2016, więc forma jest. Teraz tylko odpowiednio się nastawić przed wyjazdem i podciągnąć umiejętności w jego trakcie
  14. Myślę, że masz rację, tylko właśnie największym problemem jest tutaj częstotliwość jazdy na tykach/bramkach - obecnie w moim przypadku jest to jeden tydzień w sezonie... aczkolwiek, gdy składałem ten filmik i przeglądałem nagrania z kasku to pewne odczucia w pamięci wróciły - muszę przed grudniem trochę się zagłębić w te nagrania to być może już za 3 tygodnie forma i technika na bramkach będą lepsze w trakcie inauguracyjnego wyjazdu (znowu do Maso Corto) 😉😉
  15. Trochę tu nawrzucałem moich filmików z jazdy dowolnej, gdzie właściwie mało co widać - jazda była opanowana i dynamiczna (kto chce, może się cofnąć na wcześniejsze strony tego forum). Natomiast, żeby nie było tak kolorowo, to wrzucam materiał z jazdy na bramkach z początku ubiegłego sezonu - jak widać właściwie cały czas jestem spóźniony, dynamika poszła się paść, pozostał chaos i walka o życie No nic, nowy sezon zacznę podobnym treningiem i mam nadzieję, że będzie lepiej
www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2019
×
×
  • Create New...