Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

mazan1

Rekomendowane odpowiedzi

Sorry ale nie widze opcji edycja postu a teraz zobaczylem przypiety post jakie dane powinienem dac :)

Szukasz porady jak dobrać odpowiednie narty dla Ciebie?

Odpowiedz na poniższe pytania. Będzie nam łatwiej Ci pomóc.

1. Płeć - M

2. Wiek - 33

3. Waga -82

4. Wzrost -173

5. Na nartach jeżdżę od zeszlego sezonu

6. Moje umiejętności określam na poczatkujacy, spokojnie zjezdzam bez przewracania na srednich stokach :D

 

7. Moje buty to - brak

8. Teraz jeżdżę na nartach/model - brak

9. Preferuję styl jazdy (długim/krótkim skrętem (bez preferencji jeszcze), rekreacyjną, po przygotowanych stokach, jestem początkujący) -

10. Upatrzyłem sobie narty -  http://www.ekosport.co.uk/head-primal-instinct-bk-wh-16-salomon-l10-easytrak-blk-13-p-M00022227.html

11. Mój budżet na narty to około - 200-250 funtow brytyjskich

Edytowane przez mazan1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, mazan1 napisał:

10. Upatrzyłem sobie narty -  http://www.ekosport.co.uk/head-primal-instinct-bk-wh-16-salomon-l10-easytrak-blk-13-p-M00022227.html

11. Mój budżet na narty to około - 200-250 funtow brytyjskich

bierz 170, i koniecznie razem z butami, w tym sklepie widzę że mają całkim niezłe buty po 150 f.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Jeeb napisał:

bierz 170, i koniecznie razem z butami, w tym sklepie widzę że mają całkim niezłe buty po 150 f.

spoko, a co niby z ta zasada 10-15 cm mniejsze niz wzrost? porownujac do mojego wzrostu byly by to 160cm :)

niestety to jest sklep online wiec po buty musze sie wybrac gdzies zeby przymierzyc, jakies konkretne modele mozesz polecic?

Edytowane przez mazan1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja naprawdę prosiłbym admina o przypięcie postu Wujota

http://www.skionline.pl/forum/topic/17474-jak-dobrać-deski-weź-sprawy-w-swoje-ręce/