Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Prośba o pomoc w wycenie nart


Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry :)

To mój pierwszy post na forum i mam do Was, użytkowników, prośbę o pomoc w wycenie sprzętu który chciałbym wystawić ale mam problem, gdyż jestem totalnie zielony w tematach narciarskich... 

Mam nadzieję że ten temat nie zostanie usunięty, ponieważ w regulaminie przeczytałem coś takiego:

Cytat

Ogłoszenia sprzedaży zamieszczone przez osoby nowo zalogowanie będą natychmiast usuwanie.

Ale nie jest to oferta sprzedaży a jedynie pytanie do Was, ludzi którzy się na tym znacie, czy w ogóle opłaca się to wystawiać na sprzedaż...

Chodzi mi o te narty:

Head GK 04 - 160 

Volkl Methodic - 185 

Oraz kijki:

KERMA 125cm

Bardzo proszę Was o pomoc (zdjęcia załączam w załącznikach). Opłaca się w ogóle wystawiać ten sprzęt na portale typu OLX czy Allegro? A jeśli tak to jaką cenę zaproponować?

Liczę na opinie ekspertów. 

Pozdrawiam serdecznie :)

 

 

 

 

11.jpg

22.jpg

33.jpg

1.jpg

2.jpg

3.jpg

111.jpg

222.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, marboru napisał:

Wartość tego sprzętu jest symboliczna. Jeździł na takich nartach raczej nikt nie będzie. 

Czy jest sens wystawiać go w całości za np. 50 zł? i nie znaleźć kupca. 

Najlepiej oddać gratis jakiemuś pasionatowi. 

Jak poczeka minimum 50 lat, to o ile dalej będą w takim samym stanie, opchnie je za dużo lepszą kasę jako zabytki.

Ciekawe z którego roku te narty.

Edytowane przez Ziemowit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Völki Methodic z takim samym malowaniem znalazłem za 19€: https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/ski-schi-voelkl-methodic-175cm/1595980528-230-3691

Z drugiej strony jeszcze do niedawna ludzie pozbywali się fiatów 126p za byle flaszkę, a dziś "plują sobie w brodę". :D

Edytowane przez Ziemowit
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć