Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Jakie koszty na 5 dni w Alpach


cysiu7

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, nigdy nie byłem na nartach w Alpach więc jestem totalnie zielony w tym temacie. Chciałbym się dowiedzieć ile mniej więcej trzeba zapłacić za pobyt w Alpach na 5 dni. Nie jestem wymagającą osobą jeśli chodzi o zakwaterowanie, ma być czysto i ciepło, wystarczy. Interesują mnie ceny skipassów, przelotów, bo nie jestem w stanie pojechać autem, jedzenia, hoteli, wypożyczalni sprzętu bądź jeszcze czegoś innego co jest ważne, a o czym mogłem zapomnieć. Jestem również ciekaw czy są możliwości doskonalenia techniki jazdy z polskimi instruktorami, czy sporo jest takich miejsc w których są polscy instruktorzy? Jakie są kwoty za taką usługę? Jeśli już jechać w Alpy to do którego kraju i gdzie? Z góry dzięki za odpowiedź, pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w Alpy da sie pojechac tanio szczegolnie jesli wybierzesz a) mniejszy czyli tanszy osrodek b) termin poza glownym sezonem c) zapolujesz na promocje d) bedziesz mieszkal dalej od stoku. Do tego pewnie jeszcze kilka warunkow by doszlo ktore wplyna na cene. Jednak jak na pierwszy raz to ogarnianie tego wszystkiego osobno to chyba za duzo czasu bys nad tym spedzil, a wiedzy i doswiadczenia nie masz, wiec moim zdaniem najlepszym wyjsciem dla ciebie jest kupno zorganizowanego wyjazdu z polski. Takich biur, touroperatorow czy jak ich tam nazwac jest bardzo duzo. Mozna za przyzwoita cene pojechac na fajne tygodniowe narty, za czasow studenckich jezdzilem i bylem bardzo zadowolony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, cysiu7 napisał: