Narty - skionline.pl
Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeżeli coś jest w dobrej cenie,nie ma co czekać.Byłem zdecydowany na kobiece fisowskie SL Atomica z wyprzedaży z zeszłych lat,było 2 sztuki z 18/19 i 12 sztuk  z 19/20,ale chwilę odwlokłem zamówienie,

Slalomki z rockerem? Zapomnij o takich pseudo nartach. Bierz heada lub inne normalne. 

Posted Images

Cze

 

Jeździłem na obu parach, w moim odczuciu Voelkl będzie łatwiejszy niż head w obyciu, ma delikatny rocker. Dla mnie head jest bardziej męską nartą. Ale to tylko moja opinia. Powinnaś wie przejechać na obu parach, ale teraz będzie trudno. Jeśli byłbym kobietą to chyba Voelkl.

Link to post
Share on other sites
48 minut temu, Spiochu napisał:

Slalomki z rockerem? Zapomnij o takich pseudo nartach. Bierz heada lub inne normalne. 

No taki wynalazek, ale ma też swoje plusy, ta narta jest naprawdę łatwa i miałem okazję jeździć na niej rano jak było twardo i tutaj head jest o niebo lepszy szczególnie gdy się troszkę szybciej jedzie (czuć było że narta jest w dziobach bardziej miękka i zaczynała drżeć) i bardziej bezpośredni, natomiast popołudniu na zjedzonym stoku ten rocker nawet pomagał, narta nie była taka agresywna, wybacza błędy. Dla mnie - head lepszy, ale dla zaczynających przygodę z nartą slalomową chyba voelkl będzie lepszym wyborem, ale trzeba się liczyć ze zmianą nart na "normalne" po nabyciu odpowiednich umiejętności. Dla żony wybrałbym voelkla na początek.

Link to post
Share on other sites

Na trasie rocker to wada.

Ratowanie techniki latwiejsza czyli gorsza narta to tylko poglebianie patologii.

Uczylem byla dziewczyne na normalnych SL od 3 sezonu jazdy. I to naostrzonych 87/05. Nie chciala slyszec o powrocie do swoich pierwszych nart. Ktore zreszta tez nie byly bardzo miekkie ani nie mialy rockera.

Zakladam, ze Malgosia nie jezdzi plugiem. To oznacza, ze sobie poradzi.

Link to post
Share on other sites
25 minut temu, Spiochu napisał:

Na trasie rocker to wada.

Ratowanie techniki latwiejsza czyli gorsza narta to tylko poglebianie patologii.

Uczylem byla dziewczyne na normalnych SL od 3 sezonu jazdy. I to naostrzonych 87/05. Nie chciala slyszec o powrocie do swoich pierwszych nart. Ktore zreszta tez nie byly bardzo miekkie ani nie mialy rockera.

Zakladam, ze Malgosia nie jezdzi plugiem. To oznacza, ze sobie poradzi.

No niestety nie wiemy jak Małgosia jeździ i na czym jeździ, żeby się tylko nie zniechęciła do tego typu nart. Niestety obnażą jej wszystkie niedoskonałości w technice. Jak przyzwoicie, to narta bardziej wymagająca pozwoli jej wykonać postępy na wyższy level.

Link to post
Share on other sites

Niestety nie znam tych nart, nie za szeroka pod butem, długość pewnie 150-160cm, generalnie z opisu wynika że dla wszystkich:). Musisz realnie ocenić swoje możliwości i zdecydować się na jedną z upatrzonych nart. Może coś pomiędzy np. Atomic s9? Nie wiem w jakiej cenie są head/voelkl, ale ja kupiłem za 1900 S9-ki 2019/2020 - nowe. W tym roku. Z 2 tyg. temu.

Link to post
Share on other sites
14 minutes ago, Małgorzata said:

Ok wybieram te Narty HEAD WORLDCUP REBELS I.SL 2020 

teraz mam 150 a wzrostu 164; poradzę sobie z 160, nie mogę znaleźć 155...?

eSL RD są w długości 156

https://www.krakowsport.pl/product-pol-6254-Narty-HEAD-WORLDCUP-REBELS-E-SL-RD-FIS-komorki-FREEFLEX-11-2020-21.html

 

 

Edited by Plywak
Link to post
Share on other sites
19 minut temu, Małgorzata napisał:

Ok wybieram te Narty HEAD WORLDCUP REBELS I.SL 2020 

teraz mam 150 a wzrostu 164; poradzę sobie z 160, nie mogę znaleźć 155...?

Ja też  jeżdżę na 155,przy 185 cm/90 kg...Jeśli byś kupowała te Heady na 150 a nie 155 ,wiem,gdzie je znaleźć w dobrej cenie..https://www.ebay.de/itm/184746205631?ViewItem=&item=184746205631

Edited by lski@interia.pl
Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Małgorzata napisał:

Ok wybieram te Narty HEAD WORLDCUP REBELS I.SL 2020 

teraz mam 150 a wzrostu 164; poradzę sobie z 160, nie mogę znaleźć 155...?

No i nie znajdziesz - sklepowe zazwyczaj są co 10 cm czyli 150,160,170 (+/- 1-2cm tez wszystko zależy od producenta), natomiast komórki 155 i nieco większe (zależy od producenta), 165 i nieco większe (zależy od producenta) wszystkie poniżej to juniory, choć teraz wychodzą mastery nieco krótsze.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Similar Content

    • By rob vengr
      May 8 !!! na nartach
      Chopok/Jasna (foto z web kamer)


    • By lski@interia.pl
      A na Jaworzynie Krynickiej  ciągle jeżdżą.Może nieliczni,ale jednak.Jeździli wczoraj,w deszczu,będa jeździć jutro...
      VID_20210418_091459.mp4
    • By yaro1771
      Czy jest ktoś zainteresowany wyjazdem na lodowiec Pitztal w dniach 18.05-23.05.21. Najlepiej osoby z dzieckiem/dziećmi w wieku 7-13. Szczegóły na priv.
    • By Bumer
      Obserwując świat wokół mnie, obserwując zmiany zachowań społeczeństw i ich przywódców, proponuje wprowadzenie "prawa jazdy" dla narciarzy!!! Oczywiście wszystkie działania z tym związane będą wprowadzane tylko z troski o człowieka, jego bezpieczeństwo, zdrowie, oraz rozwój.
      Prawo jazdy otrzymywałby każdy narciarz po odbyciu kursu jazdy na nartach, zapoznaniu się z przepisami prawnymi i technicznymi (tak, tak, ale o tym za chwilę), i zdaniu egzaminu. Można byłoby wprowadzić kilka kategorii tego prawa jazdy, gdzie najwyższa upoważniałaby do jazdy na wszystkim , wszędzie i w każdych warunkach. 
      Żeby "branża nie szorowała po kamieniach" wszystkie kursy, egzaminy, dokumenty, byłyby oczywiście płatne.  Ileż to kasy wpłynęłoby do "branży" z tej przyczyny. Dodatkowo, oczywiście, tylko i wyłącznie  z troski o ochronę narciarzy, wprowadziłbym okresowe przeglądy sprzętu narciarskiego. Sieć  serwisów dokonywałaby przeglądów, napraw, gdy takie byłyby potrzebne, ustawiała wiązania i na wszystko dawała certyfikat np. nalepkę z hologramem i dokument papierzany (dostępny byłby też w bazie danych elektronicznie). Narty wraz z certyfikatem dobierane byłyby pod konkretnego narciarza, (nie tak jak w przypadku aut, gdzie kilka osób może nimi jeździć!). Takie uregulowanie spowodowałoby wzrost zatrudnienia i rozwój "branży" aby nie szorowała po kamieniach i nie wyciągała  ręki po dotacje, (czytaj społeczne pieniądze obywateli).  Takie skodyfikowanie i zbiurokratyzowanie "branży" uruchomiłoby kreatywność służb sprawdzających i karzących (mandaty), ubezpieczeniowców wszelkiej maści i influencerów oczywiście. 
      Nie będę rozwijał tematu dalej, mam nadzieję że zrobimy to razem w dyskusji, bo chyba na braki w wyobraźni i kreatywności nie powinniśmy narzekać  patrząc na naszą rzeczywistość, choćby ostatni hit  " paszporty covidowe"!
      A więc do dzieła koledzy forumowi! Popracujmy trochę jak politycy, lobbyści, rząd....
    • By tankowiec
      Tak się zastanawiam poco wyważać otwarte drzwi jak już od lat  istnieje taki "paszport". 
       
       

       
      Sam taką posiadam i wbite tam szczepienia są ważne na całym świecie.

Booking.com


www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2019
×
×
  • Create New...