zipp1001 Napisano 4 Grudzień 2017 Zgłoszenie Share Napisano 4 Grudzień 2017 Witam, mam pytanie nt. wysyłki kart gopass - swoją zamówiłem 15/11 i do tej pory nie dotarła: mam się martwić, że zaginęła, czy też to normalne, że wysyłka pocztą trwa ponad 3tyg? Dzwoniłem na numer podany w mailu potwierdzającym wysyłkę karty: GOPASS e-shop | www.gopass.pl | info@gopass.pl | +48602534363 ale jest tylko katarynka, że numer czasowo niedostępny:-( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1mirinda Napisano 4 Grudzień 2017 Zgłoszenie Share Napisano 4 Grudzień 2017 Moja przyszła po 3 tygodniach,uroki poczty polskiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 4 Grudzień 2017 Zgłoszenie Share Napisano 4 Grudzień 2017 (edytowane) 2 godziny temu, moloo napisał: Temat wątku: Szczyrk - Szczyrkowski Ośrodek Narciarski temat gopass jest tu: https://www.skionline.pl/forum/topic/18889-gopass/ Edytowane 4 Grudzień 2017 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fredek321 Napisano 4 Grudzień 2017 Zgłoszenie Share Napisano 4 Grudzień 2017 1 godzinę temu, zipp1001 napisał: Witam, mam pytanie nt. wysyłki kart gopass - swoją zamówiłem 15/11 i do tej pory nie dotarła: mam się martwić, że zaginęła, czy też to normalne, że wysyłka pocztą trwa ponad 3tyg? Dzwoniłem na numer podany w mailu potwierdzającym wysyłkę karty: GOPASS e-shop | www.gopass.pl | info@gopass.pl | +48602534363 ale jest tylko katarynka, że numer czasowo niedostępny:-( Swoja kartę zamówiłem 06 września. Nadal jej nie mam. Interweniowałem 3x (mailem i telefonem) za każdym razem uzyskując informację, że sprawa jest monitorowana i karty juz zostały do mnie wysłane. Najnowaszy termin dostawy to koniec tego tygodnia. Cieszę się, że nie jestem sam choć co to za pociecha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shower Napisano 4 Grudzień 2017 Zgłoszenie Share Napisano 4 Grudzień 2017 na gopass można kupić tylko sprytną sezonówkę, ciekawe kiedy pojawi się możliwość kupna karnetów kilkudniowych tak jak napisane jest w cenniku, chociaż z drugiej strony jak tak długo dochodzi karta to starch zakupić takową na okres przed sylwestrem bo pewnie nie dojdzie. Ciekawy również jestem czy TMR zorganizuje jakiegoś Sylwestra na stoku fajnie byłoby przywitać Nowy Rok na Hali Skrzyczeńskiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 4 Grudzień 2017 Zgłoszenie Share Napisano 4 Grudzień 2017 (edytowane) Człowieki... Napiszę tu a nie w wątku o gopassie, bo widzę że wielu nowicjuszy na forum (no i w sumie zarombiście). Jak założyłeś konto i zapłaciłeś 2jurki to masz już kartę! Czy ona plastikowa czy papierowa to jeden ch... tylko że z papierem trzeba do infocentrum ale to niekiedy lepiej niż do kasy bo mniejsza kolejka. Wszystko co zakupicie na online jest na Waszym koncie. Idziesz do kasy czy na Chopku-Tatralandii czy na Skrzycznem to działa. Ja ostatnio zapomniałem gopassa ma basenach i dałem dowód i... tadam! Magia! Pani tylko popatrzyła czy fotka zgadza się z moją facjatą 😉 Tak że spokojnie... PS. z gopassu (wcześniej superskipass) korzystam od 10 lat. A na Chopoku spędziłem nie cały rok swojego długiego życia. Edytowane 4 Grudzień 2017 przez Gość PS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zipp1001 Napisano 4 Grudzień 2017 Autor Zgłoszenie Share Napisano 4 Grudzień 2017 (edytowane) 1 hour ago, Jasiek said: Czy ona plastikowa czy papierowa to jeden ch... tylko że z papierem trzeba do infocentrum no i to już nie jest jak to kolega ujął jeden ch... bo po to zamawiam tą kartę by nie szukać kas czy infocentrum i nie stać w kolejce.. Niestety, ale jeśli chodzi o dystrybucję kart to trochę słowaków to przerosło... mam nadzieję że na innych polach się zrehabilitują;-) Edytowane 4 Grudzień 2017 przez zipp1001 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 4 Grudzień 2017 Zgłoszenie Share Napisano 4 Grudzień 2017 (edytowane) Napisałem tylko po to aby wyjaśnić, niedoinformowanym. Ale jak nie trzeba to spoko... Ja sobie na pewno dam radę. Pozdrawiam. i bawcie się dobrze i narzekajcie. Tylko zobaczcie komu płacicie... to nie TMR tylko Szczyrk Polska 😉 PS. taka novinka Edytowane 4 Grudzień 2017 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zaba_osw Napisano 5 Grudzień 2017 Zgłoszenie Share Napisano 5 Grudzień 2017 11 godzin temu, zipp1001 napisał: Niestety, ale jeśli chodzi o dystrybucję kart to trochę słowaków to przerosło... Życzę Ci, aby Ciebie w życiu nic nie przerosło... Zachowujesz się jak dziecko, które zamówiło prezent u świętego Mikołaja... Ja chcę zabawkę i ma być na już... Zero zrozumienia... NIe ważne, że nie miałeś wcześniej nigdy do czynienia z taką kartą i jakoś sobie radziłeś... Ważne że TY zamówiłeś kartę i cały świat ma stanąć na głowie, żeby Ci ją dostarczyć... To, ze może z jej zalet w pełni korzystać w ogóle do ciebie nie przemawia, bo przecież jaśnie pan wielmożny nie będzie szukał jakiegoś infocentrum... Pan płaci, pan wymaga... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ratrak Napisano 5 Grudzień 2017 Zgłoszenie Share Napisano 5 Grudzień 2017 Życzę Ci, aby Ciebie w życiu nic nie przerosło... Zachowujesz się jak dziecko, które zamówiło prezent u świętego Mikołaja... Ja chcę zabawkę i ma być na już... Zero zrozumienia... NIe ważne, że nie miałeś wcześniej nigdy do czynienia z taką kartą i jakoś sobie radziłeś... Ważne że TY zamówiłeś kartę i cały świat ma stanąć na głowie, żeby Ci ją dostarczyć... To, ze może z jej zalet w pełni korzystać w ogóle do ciebie nie przemawia, bo przecież jaśnie pan wielmożny nie będzie szukał jakiegoś infocentrum... Pan płaci, pan wymaga... Zamówił, zapłacił więc oczekuje, że dostanie kartę. To takie dziwne? To powód by produkować się i pisać idiotyczno - ironiczne posty?Ludzie, weźcie się w garść bo przez niektóre wynalazki poziom tego forum leci zdecydowanie w dół.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zipp1001 Napisano 5 Grudzień 2017 Autor Zgłoszenie Share Napisano 5 Grudzień 2017 56 minutes ago, Zaba_osw said: Życzę Ci, aby Ciebie w życiu nic nie przerosło... Zachowujesz się jak dziecko, które zamówiło prezent u świętego Mikołaja... Ja chcę zabawkę i ma być na już... Zero zrozumienia... NIe ważne, że nie miałeś wcześniej nigdy do czynienia z taką kartą i jakoś sobie radziłeś... Ważne że TY zamówiłeś kartę i cały świat ma stanąć na głowie, żeby Ci ją dostarczyć... To, ze może z jej zalet w pełni korzystać w ogóle do ciebie nie przemawia, bo przecież jaśnie pan wielmożny nie będzie szukał jakiegoś infocentrum... Pan płaci, pan wymaga... kolego, coś Ci się pomyliło, a to co napisałeś jest po prostu śmieszne Sensem dystrybuji karty przez serwis internetowy jest jej dostarczenie klientowi do domu. Po to dają zniżkę na kartę zapłaconą przez internet by nie mieć kłopotu z tłumem klientów kłębiącym im się pod kasą. Skoro zapewniają, że dostarczą kartę w ciągu 2 tyg to mają dostarczyć i tyle. Nie ma w tym żadnej filozofii: skoro nie są w stanie dostarczyć to znaczy, że ich to przerasta. I tak sądzę, że dwutygodniowy okres na wysyłkę karty jest mocno zawyżony.(wsadzić kartę do koperty i wysłać - to ma trwać 2tygodnie???) Z odpowiedzi innych wynika, że nie radzą sobie z dostarczaniem kart i że nie jestem odosobnionym przypadkiem.. Ktoś napisał że zamówił 29/10 a po interwencjach dowiedział się, że wysłali mu kartę 27/11 - to chyba nie jest poważne zachowanie tylko jakaś amatorszczyzna 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ostek Napisano 5 Grudzień 2017 Zgłoszenie Share Napisano 5 Grudzień 2017 10 minut temu, zipp1001 napisał: kolego, coś Ci się pomyliło, a to co napisałeś jest po prostu śmieszne Sensem dystrybuji karty przez serwis internetowy jest jej dostarczenie klientowi do domu. Po to dają zniżkę na kartę zapłaconą przez internet by nie mieć kłopotu z tłumem klientów kłębiącym im się pod kasą. Skoro zapewniają, że dostarczą kartę w ciągu 2 tyg to mają dostarczyć i tyle. Nie ma w tym żadnej filozofii: skoro nie są w stanie dostarczyć to znaczy, że ich to przerasta. I tak sądzę, że dwutygodniowy okres na wysyłkę karty jest mocno zawyżony.(wsadzić kartę do koperty i wysłać - to ma trwać 2tygodnie???) Z odpowiedzi innych wynika, że nie radzą sobie z dostarczaniem kart i że nie jestem odosobnionym przypadkiem.. Ktoś napisał że zamówił 29/10 a po interwencjach dowiedział się, że wysłali mu kartę 27/11 - to chyba nie jest poważne zachowanie tylko jakaś amatorszczyzna Ja na karty zamówione w połowie maja czekałem miesiąc, jak widać nic się od tego czasu nie zmieniło w dystrybucji. Dziwna polityka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bubek Napisano 5 Grudzień 2017 Zgłoszenie Share Napisano 5 Grudzień 2017 Jeżeli już tak śmiecicie, to dodam, ja swoją dostałem w 2 tygodnie. Zamówiłem 2.11. Pozdrawiam, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zaba_osw Napisano 5 Grudzień 2017 Zgłoszenie Share Napisano 5 Grudzień 2017 33 minuty temu, zipp1001 napisał: ...tylko jakaś amatorszczyzna Tak się zastanawiam... Skoro ci amatorzy tak nieprofesjonalnie Cię potraktowali co Cię jeszcze skłania do korzystania z ich usług? Jest tak dużo w PL profesjonalnych ośrodków, że najnormalniej na świecie powinieneś się na nich obrazić i nie odwiedzać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
borygo Napisano 5 Grudzień 2017 Zgłoszenie Share Napisano 5 Grudzień 2017 Ja dostalem karte w 10 dni. Byc moze ze wzgledu na duza ilosc wysylek maja teraz opoznienie, trudno zeby za 2 euro wysylali poczta lotnicza, a niestety u nas poczta tak dziala , kartki wysylane z hiszpani ida do mnie 3 tygodnie. tak jak napisal ktos zamiast placic 22 euro np na chopoku, mozna jechac na BSA, albo do bialki na 4 h za niewiele nizsza cene Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maykee Napisano 5 Grudzień 2017 Zgłoszenie Share Napisano 5 Grudzień 2017 Witam wszystkich jako debiutant Ja czekałem 3 tygodnie na karty gopass.. Po monicie mailowym dostałem info ze zostały wysłane i faktycznie doszły po 2 dniach. Czekam jeszcze na jedną, mijają 2 tygodnie. Dystrybucja idzie im słabo i tyle. Kolega Zaba trochę przeholował, po to są karty wysyłane żeby się nie bujać nigdzie, czekac,ani nie drukować sobie papierowych wersji. Płace to wymagam, bo przecież podczas zamówienia pobierana jest opłata. Tak na marginesie, czarnagóra rusza jutro. Byłem w marcu 2017. B fajna górka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moloo Napisano 5 Grudzień 2017 Zgłoszenie Share Napisano 5 Grudzień 2017 14 minut temu, Maykee napisał: Witam wszystkich jako debiutant. To jako debiutant już na początku przeczytaj sobie temat wątku, a potem swój post. Czy jego treść odnosi się do tematu - Szczyrk - Szczyrkowski Ośrodek Narciarski ? Na przyszłość pisz w wątkach poświęconych danemu tematowi - bo widzę, że rośnie nam kolejny "śmieciarz" forum ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
surfing Napisano 5 Grudzień 2017 Zgłoszenie Share Napisano 5 Grudzień 2017 Jeżeli ktoś nie dostanie zamówionej karty gopass przed wyjazdem na narty może ją wydrukować. Po zalogowaniu na swoje konto gopass.pl/moje zamówienia/ Moje aktywne usługi/Tymczasowa karta Z wydrukowaną tymczasową kartą idziemy do kasy lub informacji. Wszystko na temat karty Gopass 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MAIKEL 1977 Napisano 5 Grudzień 2017 Zgłoszenie Share Napisano 5 Grudzień 2017 1 godzinę temu, moloo napisał: Na przyszłość pisz w wątkach poświęconych danemu tematowi - bo widzę, że rośnie nam kolejny "śmieciarz" forum ... To jest wątek o Gopass daruj sobie te wycieczki i trzymaj się tematu✒ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelb91 Napisano 5 Grudzień 2017 Zgłoszenie Share Napisano 5 Grudzień 2017 To są przerzucone posty właśnie z tematu dotyczącego Szczyrku. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moloo Napisano 5 Grudzień 2017 Zgłoszenie Share Napisano 5 Grudzień 2017 (edytowane) 1 godzinę temu, moloo napisał: To jako debiutant już na początku przeczytaj sobie temat wątku, a potem swój post. Czy jego treść odnosi się do tematu - Szczyrk - Szczyrkowski Ośrodek Narciarski ? Na przyszłość pisz w wątkach poświęconych danemu tematowi - bo widzę, że rośnie nam kolejny "śmieciarz" forum ... 16 minut temu, MAIKEL 1977 napisał: To jest wątek o Gopass daruj sobie te wycieczki i trzymaj się tematu✒ Mój komentarz zamieściłem w wątku Szczyrk - Szczyrkowski Ośrodek Narciarski z uwagą do @Maykee, który pisał o Gopassie. Oba posty zostały przeniesione - pewnie przez admina - do nowego wątku Karta Gopass.pl - stąd nie wiesz @MAIKEL 1977 o co chodzi Następnym razem cytuj całość komentarza, a nie tylko to co dla Ciebie jest wygodne ... Edytowane 5 Grudzień 2017 przez moloo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jeeb Napisano 5 Grudzień 2017 Zgłoszenie Share Napisano 5 Grudzień 2017 (edytowane) 36 minut temu, moloo napisał: Następnym razem cytuj całość komentarza, a nie tylko to co dla Ciebie jest wygodne ... Byłeś Molu już na nartach w tym sezonie ? Napisz relację, wklej zdjęcia a nie graj dozorcy tego forum jak nic nie masz do powiedzenia to czytaj swoje stare wypociny Edytowane 5 Grudzień 2017 przez Jeeb 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zipp1001 Napisano 5 Grudzień 2017 Autor Zgłoszenie Share Napisano 5 Grudzień 2017 (edytowane) On 12/4/2017 at 4:17 PM, zipp1001 said: mam pytanie nt. wysyłki kart gopass - swoją zamówiłem 15/11 i do tej po Witam, by dokończyć i wyjaśnić to co zacząłem: karta dotarła do mnie dziś, czyli super;-) Została wysłana 28/11 z Jeleniej Góry(zamówiona i zapłacona 15/11 na stronie gopass) i to może wyjaśnia czemu to trwa tak długo: Słowacy wysyłają zbiorczo kurierem/pocztą/zawożą sami raz na jakiś czas przesyłkę z kartami z Pragi(!) do Jeleniej Gory, i z tamtąd są dopiero rozsyłane po Polsce... Można zrozumieć ograniczanie kosztów, ale niech uczciwie piszą: czas dostarczenia karty: 2-5tygodni, a nie jak teraz 2tygodnie i nikt nie będzie miał prawa mieć pretensji... Edytowane 5 Grudzień 2017 przez zipp1001 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolec Napisano 5 Grudzień 2017 Zgłoszenie Share Napisano 5 Grudzień 2017 Cześć Widzę, że wątek się nieźle grzeje to może ja na spokojnie wytłumaczę wszystkim zdenerwowanym to co napisał już @Jasiek bo może użył za dużo skrótów myślowych Jak już zakupicie gopassa to na maila powinniście dostać potwierdzenie zamówienia z tz tymczasową kartą w PDF-ie. Plastik, którego pragniecie JUŻ pewnie fajnie wygląda w portfelu ale do jazdy wystarczy jedynie ta wydrukowana kartka, którą pokażecie w kasach i na podstawie której wydadzą Wam kartę zastępczą (za kaucją) Zakładam ,że system się nie zmienił od czasu jak ja zakupowałem to "to" .Czytając powyższe zastanawiam się czy należy Wam bardziej na karcie czy na jeździe na nartach ....haha Pozdrawiam wszystkich niecierpliwych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
surfing Napisano 5 Grudzień 2017 Zgłoszenie Share Napisano 5 Grudzień 2017 7 godzin temu, surfing napisał: Jeżeli ktoś nie dostanie zamówionej karty gopass przed wyjazdem na narty może ją wydrukować. Po zalogowaniu na swoje konto gopass.pl/moje zamówienia/ Moje aktywne usługi/Tymczasowa karta Z wydrukowaną tymczasową kartą idziemy do kasy lub informacji. Wszystko na temat karty Gopass 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.