JC Napisano 25 Kwiecień 2023 Zgłoszenie Share Napisano 25 Kwiecień 2023 Na targach INTERALPIN w Innsbrucku, firma SKIDATA zaprezentowała system dostępowy, w którym rolę karty CHIP skipassu pełni nasz telefon komórkowy. Co o tym sądzicie? 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JC Napisano 25 Kwiecień 2023 Autor Zgłoszenie Share Napisano 25 Kwiecień 2023 Wstawiam też drugi film, w którym wyjaśniam wątpliwości, jakie pojawiły się w komentarzach po pierwszym filmem. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Narty pilsko Napisano 25 Kwiecień 2023 Zgłoszenie Share Napisano 25 Kwiecień 2023 Zaletom będzie to że będzie można karnet kupić online i potem nie trzeba będzie go odbierać w kasię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czesio Napisano 25 Kwiecień 2023 Zgłoszenie Share Napisano 25 Kwiecień 2023 2 godziny temu, Narty pilsko napisał: Zaletom będzie to że będzie można karnet kupić online i potem nie trzeba będzie go odbierać w kasię. Jenzyka polska trudny. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Victor Napisano 25 Kwiecień 2023 Zgłoszenie Share Napisano 25 Kwiecień 2023 Godzinę temu, czesio napisał: Jenzyka polska trudny. Jenzyka tródny mega trudny- skipass w komórce czeba będzie przetestować 😉 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lika Napisano 25 Kwiecień 2023 Zgłoszenie Share Napisano 25 Kwiecień 2023 nie rozumiem tylko skąd ta kilkunastoletnia najmniej zwłoka w tej technologii. komunikacja zbliżeniowa z wykorzystaniem urządzeń mobilnych dostępną od dawna! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JC Napisano 26 Kwiecień 2023 Autor Zgłoszenie Share Napisano 26 Kwiecień 2023 9 godzin temu, lika napisał: nie rozumiem tylko skąd ta kilkunastoletnia najmniej zwłoka w tej technologii. komunikacja zbliżeniowa z wykorzystaniem urządzeń mobilnych dostępną od dawna Trzeba było poczekać, aż ośrodki narciarskie do tego dojrzeją. Kolejna sprawa, to rozwój systemów informatycznych, aplikacji i "osowienie" klienta z taką możliwością, choć to ostatnie, jak można wnioskować z wielu komentarzy pod pierwszym filmem, jeszcze trwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Plywak Napisano 26 Kwiecień 2023 Zgłoszenie Share Napisano 26 Kwiecień 2023 Z jednej strony drobne ułatwienie, z drugiej kolejna apka śledząca i zbierająca dane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lexi Napisano 26 Kwiecień 2023 Zgłoszenie Share Napisano 26 Kwiecień 2023 Godzinę temu, JC napisał: Trzeba było poczekać, aż ośrodki narciarskie do tego dojrzeją. Kolejna sprawa, to rozwój systemów informatycznych, aplikacji i "osowienie" klienta z taką możliwością, choć to ostatnie, jak można wnioskować z wielu komentarzy pod pierwszym filmem, jeszcze trwa Myśle że najlepszym momentem był okres "covidowy"....wtedy wszystko co zdalne szło do przodu jak burza (patrz appka orlen na przykład). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
christof Napisano 26 Kwiecień 2023 Zgłoszenie Share Napisano 26 Kwiecień 2023 A wiadomo jaki to rodzaj transmisji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
surfing Napisano 26 Kwiecień 2023 Zgłoszenie Share Napisano 26 Kwiecień 2023 @JCSkoro działa w technologii Bluetooth która ma zasięg kilka metrów to jaką mam pewność że czytnik otworzy bramkę prawidłowej osobie. Jacku, na drugim filmie (telefon w kieszeni) bardzo się przybliżasz do czytnika, da radę przejść normalnie z uśpionym telefonem w lewej kieszeni spodni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JC Napisano 26 Kwiecień 2023 Autor Zgłoszenie Share Napisano 26 Kwiecień 2023 2 godziny temu, christof napisał: A wiadomo jaki to rodzaj transmisji? Bluetooth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JC Napisano 26 Kwiecień 2023 Autor Zgłoszenie Share Napisano 26 Kwiecień 2023 2 godziny temu, surfing napisał: @JCSkoro działa w technologii Bluetooth która ma zasięg kilka metrów to jaką mam pewność że czytnik otworzy bramkę prawidłowej osobie. Jacku, na drugim filmie (telefon w kieszeni) bardzo się przybliżasz do czytnika, da radę przejść normalnie z uśpionym telefonem w lewej kieszeni spodni? Zasięg jest trochę ograniczony, aby nie szczytywało innych osób, ale nie trzeba aż tak się zbliżać jak na filmie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Victor Napisano 26 Kwiecień 2023 Zgłoszenie Share Napisano 26 Kwiecień 2023 (edytowane) Czyli system powinien być kompatybilny z zegarkiem. @JCczy również było to testowane ? Edytowane 26 Kwiecień 2023 przez Victor 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekbtl Napisano 26 Kwiecień 2023 Zgłoszenie Share Napisano 26 Kwiecień 2023 Cześć Jakaś nowinka, szczególnie dla maniaków komórek. Widzę 2 zagrożenia o których @JC wspominałeś, ripostując troszkę niedorzecznym argumentem, że karnet można zgubić. Co jak się telefon rozładuje? Niestety jeździmy w trudnych warunkach dla sprzętu elektronicznego. Karnet zazwyczaj jest w zew. kieszeni, jemu temperatura nie szkodzi. Spróbuj telefon włożyć przy - 15, zobaczymy jak długo pociągnie. Ja mam głęboko schowany, nie wyobrażam sobie grzebania za każdym razem po kieszeniach, nie mówiąc już o próbie włączenia w rękawiczkach. Coś ala zakładanie maseczek w Covidzie w pełnym rynsztunku. Zegarek to też pewne rozwiązanie, łatwiej się go aktywuje. Ale też często pod rękawiczką. Nie raz widzimy jak tradycyjny karnet, gdzieś mocno zagrzebany ma problem z komunikacją z bramką, przytulanki na stoku do maszyny nie należą do rzadkości. Lepszym rozwiązaniem - jest multi - karnet, który można dobijać on line (co już działa z lepszym lub gorszym skutkiem). Taki aby mógł być nabijany przez różnych operatorów. Z resztą odbiór karnetów w automatach nie jest taki kłopotliwy, karta w telefonie wg. mnie może być alternatywą, wyjściem awaryjnym, zabezpieczeniem, ale nie wiem czy się sprawdzi na stoku w rzeczywistych warunkach. Moim zdaniem, lepiej dopracować systemy sprzedaży on-line, aby były kompatybilne z multi-kartą. Proste i działa. A sporo jest do poprawy. Tu jakbyś mógł np. w Tatry ski zainterweniować. 1). Kupując np. 5 jednodniowych karnetów, trzeba każdy dzień osobno kupować - na pewno da się to zmienić. 2). Z portalu nie jesteś w stanie wywnioskować ile już wykorzystałeś. 3). W kasie też nie wiedzą, czy jest coś na karcie, nie mówiąc już ile jeszcze zostało. 4). Jedyna kompetentną osobą do udzielenia informacji jest biuro Tatry ski. Ale to trzeba maila napisać i czekać na odpowiedź. Skomplikowane. pozdrawiam 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.