Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Szczyrk - COS Skrzyczne


naczos

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem, czy ktoś z Was zwrócił uwagę na garaż nowej 6-osobowej niebieskiej bubliny w centrum Livigno (kolejka Botarel).

Tam przy górnej stacji jest coś takiego jak zamykany pokrywą szyb windy, do którego prowadzi stalowa prowadnica od liny nośnej kolejki. Wygląda na to, że krzesełka chyba są spuszczane tym szybem pionowo w dół.

Nigdy nie byłem przy tej stacji na tyle późno żeby zobaczyć parkowanie krzesełek, ale intryguje mnie, jak się odbywa ta operacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, czy ktoś z Was zwrócił uwagę na garaż nowej 6-osobowej niebieskiej bubliny w centrum Livigno (kolejka Botarel).

Tam przy górnej stacji jest coś takiego jak zamykany pokrywą szyb windy, do którego prowadzi stalowa prowadnica od liny nośnej kolejki. Wygląda na to, że krzesełka chyba są spuszczane tym szybem pionowo w dół.

Nigdy nie byłem przy tej stacji na tyle późno żeby zobaczyć parkowanie krzesełek, ale intryguje mnie, jak się odbywa ta operacja.

Nie byłem w Livigno.

Ale takich rozwiązań jest cała masa.

Nie widziałem nigdy pionowego (typu winda) rozwiązania.

Zazwyczaj jest ta szyna pod kątem ostrym skierowana w głąb.I jedzie to tak samo powoli i automatycznie jak w poziomych garażach.

Tutaj znalazłem filmik poglądowy,od 30tej sekundy zobacz sobie jak piętrowo parkuje się gondolki w Soelden.Krzesła jadą identycznie.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj znalazłem filmik poglądowy,od 30tej sekundy zobacz sobie jak piętrowo parkuje się gondolki w Soelden.Krzesła jadą identycznie.

Przy takiej operacji musi być kupa fajnej automatyki :)

A wracając do Livigno: to co mnie tam zaintrygowało to fakt, że tam nie było widać żadnej specjalnej instalacji do opuszczania w dół krzesełek.

Po prostu stalowa szyna dochodziła nad szyb i się tam kończyła. Żadnych zwrotnic, żadnych napędów, blokad ani czujników.

Zupełnie tak, jak by to parkowanie miało być robione ręcznie.

Chyba, żeby cała mechanika i automatyka mieściła się na ruchomym podeście windy, ale to trochę nierealne moim zdaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawdopodobnie w środę mają się zacząc rózne testy i ustawianie poszczególnych urządzeń - ale jeszcze bez samych kanap.

Gotową kolejkę do odbiorów przez urzędy producent ma oddać za ok. 2 tygodnie.

No to sobie już wyobrażam tłumy na otwarcie wszyscy na krzesełko pojadą żeby zobaczyć a że połowa będzie miała potem problem zjechać z góry to już inny szczegół.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oficjalnie ogłoszono termin,

nikt się nie kwapi, więc podajemy:

otwarcie nowej kanapy z Jaworzyny na Skrzyczne będzie 16 grudnia!

nie znamy na razie żadnych szczegółów,

ale zrobilismy wieczorne zdjęcie w środę - jedna kanapa już wisi to testów :)

[ATTACH=CONFIG]11673[/ATTACH]

Z tego, co wiem to 16 grudnia jest oficjalne otwarcie... dla oficjeli, a nie oddanie do użytku dla narciarzy.

Mobilnie Jacek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie, nie, nie...! Chris_M nie zauważyłeś że ten szef od dróg już se poszedł w pi... razem z zegarkiem. Do tego szef szefów zrobił połajankę dla pomocników i rozpierduchę pokazową dla gawiedzi.Teraz to juz będzie normalnie. Zobaczysz!:smile:

Po prostu stary numer zapożyczony od budowniczych dróg i autostrad: jest uroczyste otwarcie, następują przemówienia, rozdanie oznaczeń, przecięcie wstęgi, oficjele oraz telewizja odjeżdżają, a drogę z powrotem się zamyka.
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w jedyny dzień z taką pogodą w tym tygodniu sprawdziliśmy jak wygląda nowa kolej już w zimowej scenerii:

2013.11.27-Skrzyczne-budowa-8.jpg

2013.11.27-Skrzyczne-budowa-9.jpg

2013.11.27-Skrzyczne-budowa-16.jpg

2013.11.27-Skrzyczne-budowa-19.jpg

2013.11.27-Skrzyczne-budowa-23.jpg

prace i testy ostro idą, na górnej stacji ekipa od producenta pracuje codziennie jeszcze długo po zmierzchu,A pozytywne zmiany na Skrzycznem to nie tylko nowa kolej i nowe, szybsze bramki wejściowe - wyjaśni się niebawem!wrzucamy kilka zdjęć, reszta do zobaczenia u nas w galerii: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.625379234185161.1073741891.297779683611786&type=1

2013_11.27-Skrzyczne-budowa-8.jpg.3eb9bb69459c59b7a649c0153e84211f.jpg

2013_11.27-Skrzyczne-budowa-9.jpg.2744146e4a359205dbd0849b71eb7187.jpg

2013_11.27-Skrzyczne-budowa-16.jpg.d00312fdf4b977726dfb73e67edf0446.jpg

2013_11.27-Skrzyczne-budowa-19.jpg.8f0889609eea4a31b6579833820ba36a.jpg

2013_11.27-Skrzyczne-budowa-23.jpg.f63c40450e9e0d487f61dce4e743efd0.jpg

  • Like 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


Booking.com


www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2021
×
×
  • Dodaj nową pozycję...