moloo Napisano 26 Styczeń 2018 Zgłoszenie Share Napisano 26 Styczeń 2018 14 minut temu, wojtaszek napisał: We wtorek jeszcze były bilety promocyjne po 25€, teraz już ich nie widzę. Wam 5ez zniknęły? Ale na jaki ośrodek ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtaszek Napisano 26 Styczeń 2018 Zgłoszenie Share Napisano 26 Styczeń 2018 Chopok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
surfing Napisano 26 Styczeń 2018 Zgłoszenie Share Napisano 26 Styczeń 2018 57 minut temu, wojtaszek napisał: We wtorek jeszcze były bilety promocyjne po 25€, teraz już ich nie widzę. Wam 5ez zniknęły? U mnie 35 dzień i 69 do końca sezonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtaszek Napisano 27 Styczeń 2018 Zgłoszenie Share Napisano 27 Styczeń 2018 U mnie takie były, teoretycznie do 28.01. Kupiłem we wtorek dla trzech osób, później jak chciałem jeszcze dla jednej już nie były dostępne. I tak spoko 😁 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wisienka Napisano 2 Luty 2018 Zgłoszenie Share Napisano 2 Luty 2018 Cześć Kupiłem karnet na 4 dni za 136E, jednak dopiero po zakupie zauważyłem, że są zniżki, jeżeli ma się kartę Euro26. Czy jest jakaś opcja zwrócić tą kartę i następnie wykupić następną ze zniżkami? Ktoś praktykował zwrot karty? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wisienka Napisano 2 Luty 2018 Zgłoszenie Share Napisano 2 Luty 2018 czy to jest zgodne z prawem, że nie mogę zwrócić karnetu? ; ) tak mi powiedzieli na infolinii, do której się dodzwonić można po 10 minutach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 6 Luty 2018 Zgłoszenie Share Napisano 6 Luty 2018 (edytowane) Gopass zaczął naliczać km w SMR, na ski challenge! i zgodnie z obietnicą poprzednie przejeżdżone dni zostały naliczone i doliczone PS. ale COSu nie przelicza Edytowane 6 Luty 2018 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chrumcia Napisano 6 Luty 2018 Zgłoszenie Share Napisano 6 Luty 2018 (edytowane) słuchajcie....wygralam ostatnio skipass na jazde wieczorną, pani dala mi skipass w infocentrum i powiedziala ze moge sobie tą karte zarejestrowac i tak tez zrobilam - wczesniej nie mialam gopass Widze, ze moge sobie doladowac itd ale nie widze zadnej informacji ze mam na nim jazde wieczorna do wykorzystania....powinnam to widziec czy nie? i jeszcze jedna sprawa....moge sobie doladowac np. dzis wieczorem na dzien jutrzejszy i jutro bedzie mi dzialac? czy są jakies problemy z platnosciami? w niedziele do szczyrku jade i skoro mam w koncu swoj skipass to zamierzam to wykorzystac i taniej pojezdzic i nie stac w kolejkach do kasy Edytowane 6 Luty 2018 przez Chrumcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemo_narciarz Napisano 6 Luty 2018 Zgłoszenie Share Napisano 6 Luty 2018 Płatności na bieżąco, tylko obrserwuj kamery... albo watek SMR 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michu_wro Napisano 7 Luty 2018 Zgłoszenie Share Napisano 7 Luty 2018 (edytowane) Proszę o pomoc. Chce kupić karnet 3 dniowy na 10-12.02 czyli z 3 dniowym wyprzedzeniem za 102€, non stop wywala mi błąd "Data pozycji pokrywa się z datą innej pozycji w koszyku". Koszyk pusty, na maila nie mam odpowiedzi, tel - nie odbierają. Mogę kupić tylko każdy karnet od dziś, nic z wyprzedzeniem Edytowane 7 Luty 2018 przez michu_wro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chrumcia Napisano 7 Luty 2018 Zgłoszenie Share Napisano 7 Luty 2018 11 godzin temu, przemo_narciarz napisał: Płatności na bieżąco, tylko obrserwuj kamery... albo watek SMR i tak i tak jade na tydzien wiec nie mam wyjscia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
surfing Napisano 7 Luty 2018 Zgłoszenie Share Napisano 7 Luty 2018 1 godzinę temu, michu_wro napisał: non stop wywala mi błąd "Data pozycji pokrywa się z datą innej pozycji w koszyku". Koszyk pusty, na maila nie mam odpowiedzi, tel - nie odbierają. Najpierw wybierz osobę dla której kupujesz. 12 godzin temu, Chrumcia napisał: nie widze zadnej informacji ze mam na nim jazde wieczorna do wykorzystania....powinnam to widziec czy nie? Powinno być: Gopass.pl/moje zniżki/podsumowanie/ aktywne usługi 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chrumcia Napisano 7 Luty 2018 Zgłoszenie Share Napisano 7 Luty 2018 3 minuty temu, surfing napisał: Powinno być: Gopass.pl/moje zniżki/podsumowanie/ aktywne usługi Obecnie nie masz aktywowanych żadnych produktów .... no to mnie ładnie zrobili... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
surfing Napisano 7 Luty 2018 Zgłoszenie Share Napisano 7 Luty 2018 12 minut temu, Chrumcia napisał: Obecnie nie masz aktywowanych żadnych produktów .... no to mnie ładnie zrobili... Reklamuj, najlepiej jak już będziesz w Szczyrku, poniżej podstawa reklamacji jak byś nie miała 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chrumcia Napisano 7 Luty 2018 Zgłoszenie Share Napisano 7 Luty 2018 1 minutę temu, surfing napisał: Reklamuj, najlepiej jak już będziesz w Szczyrku, poniżej podstawa reklamacji jak byś nie miała fotkę mam, nawet nie jedną dziekuje za pomoc, tak zrobie, od razy jak przyjade to pojde spytać w infocentrum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chrumcia Napisano 7 Luty 2018 Zgłoszenie Share Napisano 7 Luty 2018 no chyba ze powiedzą ze juz sobie moglam to wykorzystac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tytus Atomicus Napisano 7 Luty 2018 Zgłoszenie Share Napisano 7 Luty 2018 Mam opłaconą Sprytną Sezonówkę, ale jadę na Chopok pierwszy raz w tym sezonie. Czy idę z GoPassem od razu na wyciąg czy jeszcze coś trzeba aktywować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 7 Luty 2018 Zgłoszenie Share Napisano 7 Luty 2018 idziesz śmiało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bytas Napisano 25 Luty 2018 Zgłoszenie Share Napisano 25 Luty 2018 Jak bardzo sprawdzają na Chopoku datę ważności i posiadacza karty ISIC? Moja trochę się przeterminowała, a siostra nie zdąży wyrobić i chce pożyczyć od koleżanki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemo_narciarz Napisano 25 Luty 2018 Zgłoszenie Share Napisano 25 Luty 2018 16 minut temu, Bytas napisał: Jak bardzo sprawdzają na Chopoku datę ważności i posiadacza karty ISIC? Moja trochę się przeterminowała, a siostra nie zdąży wyrobić i chce pożyczyć od koleżanki To takie polskie:) jedź śmiało i opisz jak poszło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bytas Napisano 25 Luty 2018 Zgłoszenie Share Napisano 25 Luty 2018 A można gdzieś wyrobić kartę ISIC w dwa dni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrmrooz Napisano 9 Marzec 2018 Zgłoszenie Share Napisano 9 Marzec 2018 Witam, mam pytanie o gopass i zliczanie kilometrów w ski challenge. Na Chopoku apka zliczała mi kilometry, a w Szczyrku na SMR - nie. Dodam, że używałem tej samej karty gopass. Ktoś coś? Czy ten typ tak ma, że albo to albo tu liczy? Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ARossi88 Napisano 9 Marzec 2018 Zgłoszenie Share Napisano 9 Marzec 2018 12 minut temu, mrmrooz napisał: Witam, mam pytanie o gopass i zliczanie kilometrów w ski challenge. Na Chopoku apka zliczała mi kilometry, a w Szczyrku na SMR - nie. Dodam, że używałem tej samej karty gopass. Ktoś coś? Czy ten typ tak ma, że albo to albo tu liczy? Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka Od grudnia w SMR chyba do lutego nie działał ski, tzn działał ale nie wysyłało info o wizycie w ośrodku, dopiero wtedy wszystkim przyszły zaległe jazdy na maila. Czyżby kolejne problemy mieli?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemo_narciarz Napisano 9 Marzec 2018 Zgłoszenie Share Napisano 9 Marzec 2018 (edytowane) 29 minut temu, ARossi88 napisał: Od grudnia w SMR chyba do lutego nie działał ski, tzn działał ale nie wysyłało info o wizycie w ośrodku, dopiero wtedy wszystkim przyszły zaległe jazdy na maila. Czyżby kolejne problemy mieli?? W smr już liczy ale w bsa już nie pytanie gdzie jeździłeś. Jak w smr to pewnie ci dopiszą. Edytowane 9 Marzec 2018 przez przemo_narciarz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrmrooz Napisano 10 Marzec 2018 Zgłoszenie Share Napisano 10 Marzec 2018 Ja akurat byłem 2 i 3 marca, w ten słynny już weekend :-(. W piątek startowałem w SMR, na gondoli, w sobie na COS, ale potem przejechałem na SMR. Wiem, że na Chopoku czasem są opóźnienia, ale nie takie. To wygląda jakby w ogóle nie naliczył. Co ktoś ma na gopassie kilometry z tego samego sezonu z Chopoku i z SMR?Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.