Kilka treningowych skr臋t贸w Tadzia
-
Similar Content
-
By Wikor
Cze艣膰
Jak w temacie, jestem samoukiem i po raz pierwszy zdecydowa艂em si臋 poprosi膰 kogo艣 o nagranie mojej w膮tpliwej jako艣ci pr贸by jazdy na nartach. Wiem, 偶e materia艂 jest ubogi, ale by艂bym wdzi臋czny za ka偶d膮 krytyk臋 i wytkni臋cie b艂臋d贸w do poprawy. Z g贸ry dzi臋kuje
https://drive.google.com/file/d/1Z1baQoSY7iDeaVWUUg6YU9U2UeRHCBqZ/view?usp=drivesdk
-
By Victor
Witam serdecznie聽
Mam pytanie,kt贸re ciagle mnie nurtuje,jako pocz膮tkuj膮cego po d艂ugich latach wracaj膮cego聽do tego co lubi艂 za dzieciaka lub tego co zasmakowa艂 za dzieciaka 馃槈
.Kiedy by艂em聽w ostatnim sezonie na stoku(Tatry,Alpy),...widzia艂em,聽lub raczej wytrzeszcza艂em聽moje聽oczy聽z podziwu tych dw贸ch idea艂贸w ,rzepy spi臋te z kostka kiwaj膮c膮聽si臋 na prawo i lewo,jak r贸wnie偶 odst臋p od聽n贸g-, kt贸ry nie mniej by艂 efektywny,powiem szczerze 聽kt贸ry bardziej mi pasuje ...ale lekko艣膰 tych dw贸ch styl贸w by艂a聽聽powalaj膮ca聽
Starajac si臋 nadrobi膰 cho膰 ci臋偶ko w okresie letnim stracone lata ( pewnie d艂uga droga przede mn膮 i kolejne sezony聽) staram si臋 艣ledzi膰 net i wszystkie jego聽pochodne na temat techniki i sposobu nauki. Jest tego masa. W ka偶dym j臋zyku znajdziemy co艣 interesuj膮cego ...ale nie o tym.
聽
..w powy偶szym temacie jest zadane moje pytanie ?..聽Klasyka je偶eli taka by艂a lub jest, czy Carving , i tu panowie i drogie panie ,pytam o do艣wiadczenie kt贸re jest w艂a艣ciwe zdaj膮c sobie spraw臋 ze forum to dwug艂os w kt贸rym znajduj膮 si臋 znawcy i ci kt贸rzy chcieliby dyskutowa膰 .聽
聽
ponizej film w jez. Niderlandzkim - be艂kot j臋zykowy ,ale moze wyjadacze zrozumiej膮 ..
Co jest tre艣ciwe ? co聽bra膰 pe艂nia ,co omija膰 ? Wasze do艣wiadczenia z聽nauki..,
聽
聽
聽Pozdrawiam聽
sezon tu偶 tu偶 馃コ
-
By gruchauho