Narty - skionline.pl
Jump to content
Guest

Gopass...

Recommended Posts

Przejrzałem regulamin sprytnej sezonówki Szczyrk i Premium 2020/2021 i nic nie znalazłem tam o prawach konsumenta jak nie otworzą ośrodków w przyszłym sezonie z powodu pandemii..

Czy ktoś dzwonił w tej sprawie na infolinie GOPASS ? Trochę boję się wydać teraz 1400 zł i stracić całość kasy. Najlepiej jakby środki finansowe oddali wtedy na konto lub przepisali sezonówkę na sezon 2021/2022...

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, Tomasz_W napisał:

Przejrzałem regulamin sprytnej sezonówki Szczyrk i Premium 2020/2021 i nic nie znalazłem tam o prawach konsumenta jak nie otworzą ośrodków w przyszłym sezonie z powodu pandemii..

Czy ktoś dzwonił w tej sprawie na infolinie GOPASS ? Trochę boję się wydać teraz 1400 zł i stracić całość kasy. Najlepiej jakby środki finansowe oddali wtedy na konto lub przepisali sezonówkę na sezon 2021/2022...

Taką oto dostałem odpowiedź pytając o to samo tyle że o karnet sezonowy do Szczyrku.

 

"Szanowny Panie,

w chwili obecnej nie przewidujemy takiej sytuacji. Jeśli jednak ośrodki górskie w ramach działań zapobiegawczych pozostaną zamknięte także w sezonie narciarskim 2020/2021 lub będą otwarte tylko przez część sezonu, będziemy to ograniczenie rekompensować.
W przypadku dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu z naszą Infolinią pod numerem 801 765 700 lub o kierowanie zapytań bezpośrednio na adres info@gopass.pl.


Z poważaniem
Aleksandra Gwóźdź
Konsultant Call Centrum"

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, PavloS_ napisał:

Taką oto dostałem odpowiedź pytając o to samo tyle że o karnet sezonowy do Szczyrku.

 

"Szanowny Panie,

w chwili obecnej nie przewidujemy takiej sytuacji. Jeśli jednak ośrodki górskie w ramach działań zapobiegawczych pozostaną zamknięte także w sezonie narciarskim 2020/2021 lub będą otwarte tylko przez część sezonu, będziemy to ograniczenie rekompensować.
W przypadku dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu z naszą Infolinią pod numerem 801 765 700 lub o kierowanie zapytań bezpośrednio na adres info@gopass.pl.


Z poważaniem
Aleksandra Gwóźdź
Konsultant Call Centrum"

Jakoś w tym roku nie rekompensowali....

Ani sezonówki narciarskie, ani basenowe, nie zostały w żaden sposób przedłużone, nie dodano żadnego bonusa, itp.

W swej naiwności spodziewałem się np. 3 wstępów na baseny lub stok po ustaniu epidemii....

Pzdr

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 godzin temu, PavloS_ napisał:

Taką oto dostałem odpowiedź pytając o to samo tyle że o karnet sezonowy do Szczyrku.

 

"Szanowny Panie,

w chwili obecnej nie przewidujemy takiej sytuacji. Jeśli jednak ośrodki górskie w ramach działań zapobiegawczych pozostaną zamknięte także w sezonie narciarskim 2020/2021 lub będą otwarte tylko przez część sezonu, będziemy to ograniczenie rekompensować.
W przypadku dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu z naszą Infolinią pod numerem 801 765 700 lub o kierowanie zapytań bezpośrednio na adres info@gopass.pl.


Z poważaniem
Aleksandra Gwóźdź
Konsultant Call Centrum"

A ja taką dostałem właśnie odpowiedź na swoją reklamację. Nie przyznają żadnej rekompensaty, w związku z powyższym kolejnych sezonówek u nich raczej już nie kupię, nie w tych niepewnych czasach. Nie będę też polecał zakupu innym a wręcz będę radził się 3 razy zastanowić czy warto wydać na ten produkt swoje ciężko zarobione pieniądze. W obietnice przesłane przez kogoś z Call Centrum a nie wpisane do regulaminu też radziłbym nie wierzyć. 

 Dear Mr..........,

please be informed that the operation of the ski resorts was terminated by the decision of the Slovak authorities in connection with the preventive measures taken on 13.3.2020. The season started at TMR's Slovak resorts on 6 December and lasted 97 days until the closure of the resorts due to the extraordinary situation, during which the Smart Season Pass owners could ski at the best prices not only in Slovakia but also in Poland and Czech Republic for the first time.
In accordance with the valid General Terms and Conditions of the product, the seasonal product has expired at the end of the winter season and no compensation will be granted.

 

 

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdyby TMR  choć ciut szanował klienta to mógłby podejść do tego "matematycznie" tj.

Sezon miał trwać ok 150 dni a trwał  jakieś 103 tj. 68% SEZONU(bez Molldka),czyli 1/3 sezonu poszła się.....

Więc  gdyby TMR choć ciuteńkę szanował "sezonówkowicza"  to.....

No ale cóż jest jak jest, ale już nie ze mną w przyszłym sezonie.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, toppaner napisał:

Gdyby TMR  choć ciut szanował klienta to mógłby podejść do tego "matematycznie" tj.

Sezon miał trwać ok 150 dni a trwał  jakieś 103 tj. 68% SEZONU(bez Molldka),czyli 1/3 sezonu poszła się.....

Więc  gdyby TMR choć ciuteńkę szanował "sezonówkowicza"  to.....

No ale cóż jest jak jest, ale już nie ze mną w przyszłym sezonie.

W odpowiedzi na moją reklamację masz wskazane przez TMR, że sezon trwał 97 dni. I tu nie chodzi o rekompensatę tryliona USD, tylko o sam fakt, że na Słowacji nie zakończyli formalnie sezonu a go zawiesili (pierwsze tej treści dali komunikaty) i zero poczuwania się wobec Klienta. Regulamin sezonówek nie przewidywał czegoś takiego jak zawieszenie sezonu i nadal nie przewiduje. Co jak przyszły sezon zakończą po 5 dniach, też uznają, że sezonówka obowiązuje do 30 kwietnia lub daty zakończenia sezonu ?  

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzisiaj dostałem tak:


unnamed.thumb.jpg.95f4db4919dcaa10c1f8143a32b4dcd8.jpg
SPRYTNA SEZONÓWKA
 PREMIUM 329 €  229 €

Ale ja po....y jestem i w tym sezonie pomimo posiadania Słowackiej + Szczyrk i 21 dni na stokach nie odwiedziłem ich ośrodków ani razu (mowa o wyciągach). ;)
Przemyślę to :) 

 



Pozdrawiam

mirekn
 

 

Edited by mirekn
  • Like 4
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, christof napisał:

yy gdzie to macie ?:)

Na stronie goopasa nic nie ma

Znaczy jest normalna cena 329 🤔

Za 229 E to naprawdę by była okazja,jeśli będą chodzić wyciągi choć z 3 miechy 

Edited by marcinn

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja tam się nie obraziłem na TMR ... nie wiem czy kupię sezonówkę na przyszły sezon, ale to raczej ze względu na zdrowy rozsądek niż na obrazę ...

W tym sezonie - mimo, że nie tak dużo jak w ubiegłych - i tak się wyjeździłem - Chopok, Szczyrk, Alpy - za te pieniądze w życiu tyle razy na nartach bym nie był ... nie widzę potrzeby narzekania - sezonówka to tak naprawdę czysta kalkulacja ... wiadomo trzeba lubieć te ośrodki, bo jakby tylko do nich jesteśmy ograniczeni ... 

Kasa już odłożona ... zaoszczędzone w tym sezonie, więc nie znowu tak ciężko zapracowana ... czekamy co Corona nam pokaże ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oferta specjalna przygotowana dla @mirekn pokazuje, że powinniśmy ich wyczekać z ewentualnym zakupem. Być może będzie takich ofert więcej. Nie do końca rozumiem ich kategorycznego odrzucania reklamacji.

Reklamacja rozpatrzona w ten sposób, że zaproponują Ci sezonówkę z jakimś rabatem, to pieniądz pozyskany dla TMR. Brak uznania reklamacji, to Klient niezadowolony, brak zakupu w kolejnym sezonie, w efekcie brak pieniędzy dla TMR z jego zakupu.   

  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, marcinn said:

Za 229 E to naprawdę by była okazja,jeśli będą chodzić wyciągi choć z 3 miechy 

wszedłem na swoje konto i znalazłem ofertę na Słowację za 229 euro

 

20200409_144201_557x366.png.0711bee0dfbd17c04b9b359596ae5ae0.png

Tylko chyba trzeba wpłacić jedną transzą, nie jak np. 2 lata temu, że część teraz a resztę we wrześniu.

Edited by Sportego360

Share this post


Link to post
Share on other sites
36 minut temu, Sportego360 napisał:

wszedłem na swoje konto i znalazłem ofertę na Słowację za 229 euro

 

20200409_144201_557x366.png.0711bee0dfbd17c04b9b359596ae5ae0.png

Tylko chyba trzeba wpłacić jedną transzą, nie jak np. 2 lata temu, że część teraz a resztę we wrześniu.

Ok

Ale ja muszę mieć obowiązkowo z Austrią 😉

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, marcinn napisał:

Na stronie goopasa nic nie ma

Znaczy jest normalna cena 329 🤔

Za 229 E to naprawdę by była okazja,jeśli będą chodzić wyciągi choć z 3 miechy 

Ja też tego nie mam (takiej oferty Premium)! W takiej cenie jest na samą Słowację (bez Szczyrku nawet, jak w zeszłym roku). Czyli to, co zamieścił #marcinn

Edited by Maria

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgodnie z zapowiedziami żegnam się z TMR. Ostatnie 3 lata sezonówka za darmo, do tego opłacili mi nowy komplet skiturowy. Nie powiem, było to opłacalne ale wystarczy. Patologi też nie brakowało. Teraz pora odwiedzać mniej oblegane ośrodki. Jeśli ktoś ma fundusze to moim zdaniem w TMR nie warto jeździć nawet za darmo. Do narciarskiego bidowania, jednak tańszych opcji nie ma.

  • Like 1
  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@moruniek może nie zostawmy tego w ten sposób. Może zróbmy zbiorową reklamację, jest tu nas trochę wystarczą nr kart.

Sam znam kilkanaście osób z sezonowkami.

Choć ja nie pamiętam ile sezonowek miałem, chyba odpuszczam TMR, sunny card jest ok 100e droższy licząc zakup w normalnych październikowych warunkach to już raptem kilkanaście euro. A oferta austriacka z opcja lodowca it wydaje się być kusząca. Do tego pierwsze ośrodki zaraz za Wiedniem...

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obawiam sie ze jakby tmr zapakowal kupę w kształcie skipass to co niektórzy i tak kupią. Szczyrk w tym roku to totalny dramat, chopok byłem raz nie dało się jeździć było tylu ludzi, skończyłem na zlebach, moltek pierwsza klasa od grudnia, bo październik listopad był dużo gorszy niż tux w lipcu sierpniu i wrześniu...

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z oferty TMR zniknął czeski JESTED. Tak bynajmniej wnioskuję z nowej odsłony gopass.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cytat

Obawiam sie ze jakby tmr zapakowal kupę w kształcie skipass to co niektórzy i tak kupią. Szczyrk w tym roku to totalny dramat, chopok byłem raz nie dało się jeździć było tylu ludzi, skończyłem na zlebach, moltek pierwsza klasa od grudnia, bo październik listopad był dużo gorszy niż tux w lipcu sierpniu i wrześniu..

Ja w sumie nie najgorzej trafiłem z pogodą, gorzej z ludźmi.  Sezon na Chopoku zakończyłem jednym z najlepszych dni narciarskich w życiu i tak wolę go zapamiętać.

Jak jednak nazwać ośrodek(SMR), w którym w najlepsze dni sezonu, na trasach jest kamień na kamieniu, a na stronie warunki opisane jako "rewelacyjne"?

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 6.04.2020 o 12:40, Tomasz_W napisał:

Przejrzałem regulamin sprytnej sezonówki Szczyrk i Premium 2020/2021 i nic nie znalazłem tam o prawach konsumenta jak nie otworzą ośrodków w przyszłym sezonie z powodu pandemii..

Czy ktoś dzwonił w tej sprawie na infolinie GOPASS ? Trochę boję się wydać teraz 1400 zł i stracić całość kasy. Najlepiej jakby środki finansowe oddali wtedy na konto lub przepisali sezonówkę na sezon 2021/2022...

Ja kilka dni temu zaiwestowałem 2400 za trzy SS. Kto nie ryzykuje nie pije szampana.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 7.04.2020 o 16:42, moruniek napisał:

A ja taką dostałem właśnie odpowiedź na swoją reklamację. Nie przyznają żadnej rekompensaty, w związku z powyższym kolejnych sezonówek u nich raczej już nie kupię, nie w tych niepewnych czasach. Nie będę też polecał zakupu innym a wręcz będę radził się 3 razy zastanowić czy warto wydać na ten produkt swoje ciężko zarobione pieniądze. W obietnice przesłane przez kogoś z Call Centrum a nie wpisane do regulaminu też radziłbym nie wierzyć. 

 Dear Mr..........,

please be informed that the operation of the ski resorts was terminated by the decision of the Slovak authorities in connection with the preventive measures taken on 13.3.2020. The season started at TMR's Slovak resorts on 6 December and lasted 97 days until the closure of the resorts due to the extraordinary situation, during which the Smart Season Pass owners could ski at the best prices not only in Slovakia but also in Poland and Czech Republic for the first time.
In accordance with the valid General Terms and Conditions of the product, the seasonal product has expired at the end of the winter season and no compensation will be granted.

 

 

Gdzie wysłałeś swoją reklamację? Pisałeś po polsku czy angielsku. Mam zamiar zgłosić reklamację A może raczej prośbę o wydłużenie obowiązywania karnetów które otrzymałem w ramach klubu TMR  za posiadanie akcji. Cholera karnety czekały na wyjazd w kwietniu A tu przyblakal się jakiś w Koronie. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cytat

a kilka dni temu zaiwestowałem 2400 za trzy SS. Kto nie ryzykuje nie pije szampana.

 

Myślę, że się napijesz ;)

spacer.png

 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2019
×
×
  • Create New...