Robert32 Napisano 9 Luty 2021 Zgłoszenie Share Napisano 9 Luty 2021 W dniu 8.02.2021 o 09:22, remus74 napisał: Czy coś wiadomo więcej o otwarciu ośrodka? na Święta Wielkanocne lub Bożego Narodzenia Posiadacze sezonówek, jeśli otrzymają zwrot kasy to na konto gopass w formie doładowania czyli ciężko będzie rozstać się z TMR. Ciekawe co zaproponują akcjonariuszom? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pasazer85 Napisano 9 Luty 2021 Zgłoszenie Share Napisano 9 Luty 2021 18 minut temu, Robert32 napisał: Posiadacze sezonówek, jeśli otrzymają zwrot kasy to na konto gopass w formie doładowania czyli ciężko będzie rozstać się z TMR. Nie prawda. Wystarczy przeczytać regulamin... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert32 Napisano 9 Luty 2021 Zgłoszenie Share Napisano 9 Luty 2021 46 minut temu, pasazer85 napisał: Nie prawda. Wystarczy przeczytać regulamin... chyba masz inny regulamin... "10.7 W przypadku, gdy posiadacz Sprytnej Sezonówki nie skorzystał ze Sprytnej Sezonówki w sezonie zimowym 2020/2021 ani 1x (tzn. nie wykonał ani jednego (1) przejścia przez bramkę obrotową w żadnym z ośrodków, w których obowiązuje Sprytna Sezonówka w okresie jej ważności) z powodu siły wyższej (tzn. z powodu niedziałania ośrodków narciarskich na skutek wprowadzenia przepisów mających na celu zapobieganie rozprzestrzenianiu się choroby zakaźnej lub innych ograniczeń nałożonych przez władze publiczne, z powodu klęski żywiołowej(trzęsienie ziemi, powódź, deszcz meteorytów, huragan, epidemia), wojny lub terroryzmu, które będą mieć długotrwałe(przekraczające okres sezonu zimowego 2020/2021) lub trwałe konsekwencje), ma prawo do zwrotu zapłaconej kwoty za Sprytną Sezonówkę w postaci doładowania, które zostanie zapisane na koncie posiadacza Sprytnej Sezonówki w programie GOPASS" 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pasazer85 Napisano 9 Luty 2021 Zgłoszenie Share Napisano 9 Luty 2021 4 godziny temu, Robert32 napisał: chyba masz inny regulamin... "10.7 W przypadku, gdy posiadacz Sprytnej Sezonówki nie skorzystał ze Sprytnej Sezonówki w sezonie zimowym 2020/2021 ani 1x (tzn. nie wykonał ani jednego (1) przejścia przez bramkę obrotową w żadnym z ośrodków, w których obowiązuje Sprytna Sezonówka w okresie jej ważności) z powodu siły wyższej (tzn. z powodu niedziałania ośrodków narciarskich na skutek wprowadzenia przepisów mających na celu zapobieganie rozprzestrzenianiu się choroby zakaźnej lub innych ograniczeń nałożonych przez władze publiczne, z powodu klęski żywiołowej(trzęsienie ziemi, powódź, deszcz meteorytów, huragan, epidemia), wojny lub terroryzmu, które będą mieć długotrwałe(przekraczające okres sezonu zimowego 2020/2021) lub trwałe konsekwencje), ma prawo do zwrotu zapłaconej kwoty za Sprytną Sezonówkę w postaci doładowania, które zostanie zapisane na koncie posiadacza Sprytnej Sezonówki w programie GOPASS" 10.7 W przypadku, gdy posiadacz Sprytnej Sezonówki nie skorzystał ze Sprytnej Sezonówki w sezonie zimowym 2020/2021 ani 1x (tzn. nie wykonał ani jednego (1) przejścia przez bramkę obrotową w żadnym z ośrodków, w których obowiązuje Sprytna Sezonówka w okresie jej ważności) z powodu siły wyższej (tzn. z powodu niedziałania ośrodków narciarskich na skutek wprowadzenia przepisów mających na celu zapobieganie rozprzestrzenianiu się choroby zakaźnej lub innych ograniczeń nałożonych przez władze publiczne, z powodu klęski żywiołowej (trzęsienie ziemi, powódź, deszcz meteorytów, huragan, epidemia), wojny lub terroryzmu, które będą mieć długotrwałe (przekraczające okres sezonu zimowego 2020/2021) lub trwałe konsekwencje), ma prawo do zwrotu zapłaconej kwoty za Sprytną Sezonówkę w postaci doładowania, które zostanie zapisane na koncie posiadacza Sprytnej Sezonówki w programie GOPASS lub zwrotu pieniędzy. Masz rację, troszkę się różni... https://www.gopass.travel/files/content/file/2020/OP Šikovná sezónka/Poľsko/PL OP_Šikovná sezónka Szczyrk_2020_2021_01_09_2020_.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jusik2002 Napisano 9 Luty 2021 Zgłoszenie Share Napisano 9 Luty 2021 5 godzin temu, Robert32 napisał: na Święta Wielkanocne lub Bożego Narodzenia Posiadacze sezonówek, jeśli otrzymają zwrot kasy to na konto gopass w formie doładowania czyli ciężko będzie rozstać się z TMR. Ciekawe co zaproponują akcjonariuszom? A co mają niby zaproponować akcjonariuszom ? Napiszą, że Szczyrk miałeś otwarty więc mogłeś wykorzystać. W ubiegłym roku chciałem wykorzystać na Molltku ale go zamknęli to mi pokazali międzynarodowy znak pokoju jak prosiłem o wydłużenie na kolejny rok......... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
korylcio Napisano 1 Kwiecień 2021 Zgłoszenie Share Napisano 1 Kwiecień 2021 Z ciekawości, na niektórych trasach m.in Vyhliadka (kamera) widać niemałe kopy naśnieżonego śniegu. Ktoś coś wie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kordiankw Napisano 1 Kwiecień 2021 Zgłoszenie Share Napisano 1 Kwiecień 2021 W dniu 9.02.2021 o 16:20, Jusik2002 napisał: A co mają niby zaproponować akcjonariuszom ? Napiszą, że Szczyrk miałeś otwarty więc mogłeś wykorzystać. W ubiegłym roku chciałem wykorzystać na Molltku ale go zamknęli to mi pokazali międzynarodowy znak pokoju jak prosiłem o wydłużenie na kolejny rok......... Napiszą, że akcjonariusze powinni wspierać TMR w tych trudnych czasach Taką odpowiedź otrzymałem na prośbę o przeniesienie niewykorzystanej sezonówki z sezonu zimowego na letni: "Dear Mr. ..., we are really sorry, but transfer of the shareholder benefit to the summer season is not being considered. If you do not sell your shares, you will be entitled to the benefit next season as well. You only need to register again in the Shareholder's club from 1.11.2021. However, we believe that our shareholders will support us in these difficult times." 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ziemowit Napisano 1 Kwiecień 2021 Zgłoszenie Share Napisano 1 Kwiecień 2021 Liczą, że akcjonariusze kupią więcej akcji, aby stać się elitą o nazwie "VIP GOLD" i móc dzięki temu posiedzieć w loży VIP? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jusik2002 Napisano 1 Kwiecień 2021 Zgłoszenie Share Napisano 1 Kwiecień 2021 59 minut temu, kordiankw napisał: Napiszą, że akcjonariusze powinni wspierać TMR w tych trudnych czasach Taką odpowiedź otrzymałem na prośbę o przeniesienie niewykorzystanej sezonówki z sezonu zimowego na letni: "Dear Mr. ..., we are really sorry, but transfer of the shareholder benefit to the summer season is not being considered. If you do not sell your shares, you will be entitled to the benefit next season as well. You only need to register again in the Shareholder's club from 1.11.2021. However, we believe that our shareholders will support us in these difficult times." Tak, to standardowa formułka którą wysyłają wszystkim. Gnoje wiedzą jaka sytuacja ale maja to w dupie...... Z drugiej strony przy obecnej inflacji warto to mieć...... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kordiankw Napisano 1 Kwiecień 2021 Zgłoszenie Share Napisano 1 Kwiecień 2021 29 minut temu, Jusik2002 napisał: Tak, to standardowa formułka którą wysyłają wszystkim. Gnoje wiedzą jaka sytuacja ale maja to w dupie...... Z drugiej strony przy obecnej inflacji warto to mieć...... Planuję zostawić sobie jedynie 80 akcji, żeby mieć 25 dniowy skipass. I tak więcej dni nie jeżdżę w sezonie i nie trzeba będzie się okreslać, czy zamierzam go wykorzystać zimą czy latem, a jak mi zostanie kilka dni to wykorzystam je albo na lodowcu albo w Tatralandii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefi Napisano 1 Kwiecień 2021 Zgłoszenie Share Napisano 1 Kwiecień 2021 6 minut temu, kordiankw napisał: Planuję zostawić sobie jedynie 80 akcji, żeby mieć 25 dniowy skipass. I tak więcej dni nie jeżdżę w sezonie i nie trzeba będzie się okreslać, czy zamierzam go wykorzystać zimą czy latem, a jak mi zostanie kilka dni to wykorzystam je albo na lodowcu albo w Tatralandii. W zeszłym roku w sezonie letnim miałem znowu cały pakiet 25 wejść i to na moim i żony koncie. Raczej to ich błąd... Trochę denerwuje czasem ten ich burdel z systemem... Temat rzeka... Ja także raczej ograniczę ilość akcji. W tym roku mając wejściówki do Szczyrku jeździłem głównie na Skolnitach... Latem pewnie tydzień na Słowacji a, że córka uwielbia baseny to się skorzysta z Tatralandii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jusik2002 Napisano 1 Kwiecień 2021 Zgłoszenie Share Napisano 1 Kwiecień 2021 12 minut temu, kordiankw napisał: Planuję zostawić sobie jedynie 80 akcji, żeby mieć 25 dniowy skipass. I tak więcej dni nie jeżdżę w sezonie i nie trzeba będzie się okreslać, czy zamierzam go wykorzystać zimą czy latem, a jak mi zostanie kilka dni to wykorzystam je albo na lodowcu albo w Tatralandii. Oby się dało to gdzieś wykorzystać........ Wiedzieli, że w obecnym sezonie czynny tylko praktycznie Szczyrk dla nas i wystarczyło zrobić gest przeniesienia na następny sezon no ale........... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zibi28 Napisano 1 Kwiecień 2021 Zgłoszenie Share Napisano 1 Kwiecień 2021 Może jeszcze zrobią "ludzki" gest względem swoich zawiedzionych klientów. Ciekawe czy klienci i narciarze zauważają że firma poniosła w tym roku kosmiczne straty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lexi Napisano 1 Kwiecień 2021 Zgłoszenie Share Napisano 1 Kwiecień 2021 W dniu 9.02.2021 o 15:39, pasazer85 napisał: 10.7 W przypadku, gdy posiadacz Sprytnej Sezonówki nie skorzystał ze Sprytnej Sezonówki w sezonie zimowym 2020/2021 ani 1x (tzn. nie wykonał ani jednego (1) przejścia przez bramkę obrotową w żadnym z ośrodków, w których obowiązuje Sprytna Sezonówka w okresie jej ważności) z powodu siły wyższej (tzn. z powodu niedziałania ośrodków narciarskich na skutek wprowadzenia przepisów mających na celu zapobieganie rozprzestrzenianiu się choroby zakaźnej lub innych ograniczeń nałożonych przez władze publiczne, z powodu klęski żywiołowej (trzęsienie ziemi, powódź, deszcz meteorytów, huragan, epidemia), wojny lub terroryzmu, które będą mieć długotrwałe (przekraczające okres sezonu zimowego 2020/2021) lub trwałe konsekwencje), ma prawo do zwrotu zapłaconej kwoty za Sprytną Sezonówkę w postaci doładowania, które zostanie zapisane na koncie posiadacza Sprytnej Sezonówki w programie GOPASS lub zwrotu pieniędzy. W dniu 9.02.2021 o 11:28, Robert32 napisał: chyba masz inny regulamin... "10.7 W przypadku, gdy posiadacz Sprytnej Sezonówki nie skorzystał ze Sprytnej Sezonówki w sezonie zimowym 2020/2021 ani 1x (tzn. nie wykonał ani jednego (1) przejścia przez bramkę obrotową w żadnym z ośrodków, w których obowiązuje Sprytna Sezonówka w okresie jej ważności) z powodu siły wyższej (tzn. z powodu niedziałania ośrodków narciarskich na skutek wprowadzenia przepisów mających na celu zapobieganie rozprzestrzenianiu się choroby zakaźnej lub innych ograniczeń nałożonych przez władze publiczne, z powodu klęski żywiołowej(trzęsienie ziemi, powódź, deszcz meteorytów, huragan, epidemia), wojny lub terroryzmu, które będą mieć długotrwałe(przekraczające okres sezonu zimowego 2020/2021) lub trwałe konsekwencje), ma prawo do zwrotu zapłaconej kwoty za Sprytną Sezonówkę w postaci doładowania, które zostanie zapisane na koncie posiadacza Sprytnej Sezonówki w programie GOPASS" Bez względu na to który regulamin jest aktualny proponuje Wam przeanalizować jego treść pod względem zgodności z prawami konsumenta - takie regulaminy zwykle są pełne niedopowiedzeń lub czesto zawierają "klauzule niedozwolone", czasem po prostu nie są aktualizowane na bieżąco a prawo się zmienia bardzo dynamicznie. Nie wnikam dokładnie w indywidualne sytuacje ale mówiąc w uproszczeniu - jeśli ktoś wykupił ileś tam dni i nie wykorzystał bo ON się zamknął to nie widzę takiej opcji żeby mu kasy nie zwrócili. Trzeba podejść do tematu w sposób podstawowy: kupiłem usługę - chce z niej skorzystać - jeśli ON nie pozwoli mi na to musi kasę zwrócić.. tyle. ...... (covid proponuje zostawić z boku - to temat na rozliczenia na linii ON rząd) Oczywiście wszyscy idą na jakieś ugody ..hotele, linie lotnicze itd... ale nie ma takiej opcji żeby ON olał klienta całkiem bo sobie w regulaminie tak napisał- ale próbować olać może .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
francuz Napisano 1 Kwiecień 2021 Zgłoszenie Share Napisano 1 Kwiecień 2021 8 godzin temu, kordiankw napisał: Planuję zostawić sobie jedynie 80 akcji, żeby mieć 25 dniowy skipass. I tak więcej dni nie jeżdżę w sezonie i nie trzeba będzie się okreslać, czy zamierzam go wykorzystać zimą czy latem, a jak mi zostanie kilka dni to wykorzystam je albo na lodowcu albo w Tatralandii. Ja mam 12 wejść a i tak pewnie tego nie wykorzystam. 12 lub 25 wejść to chyba optymalne opcje. Więcej skorzystać jest trudno... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moruniek Napisano 8 Kwiecień 2021 Zgłoszenie Share Napisano 8 Kwiecień 2021 Dziś Google mi przypomniał, że zwykle o tej porze roku na Chopoku warunki były rewelacyjne. Jeszcze takie. I takie. Bywało widokowo. 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Plywak Napisano 9 Kwiecień 2021 Zgłoszenie Share Napisano 9 Kwiecień 2021 9 hours ago, moruniek said: Dziś Google mi przypomniał, że zwykle o tej porze roku na Chopoku warunki były rewelacyjne. A ty mi przypomniałeś, że w normalnym sezonie, byłyby przede mną jeszcze ze 2 wyjazdy na Chopok 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JC Napisano 9 Kwiecień 2021 Zgłoszenie Share Napisano 9 Kwiecień 2021 12 godzin temu, moruniek napisał: Dziś Google mi przypomniał, że zwykle o tej porze roku na Chopoku warunki były rewelacyjne. Jeszcze takie. I takie. Bywało widokowo. Majowy weekend był zawsze świetny na skitury na Chopoku 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelb91 Napisano 15 Kwiecień 2021 Zgłoszenie Share Napisano 15 Kwiecień 2021 Rusza Chopok od 22 do 25 kwietnia. Wejście na wyciągi tylko z negatywnym testem. https://www.facebook.com/jasnanizketatry/posts/10159331493597904 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lski@interia.pl Napisano 15 Kwiecień 2021 Zgłoszenie Share Napisano 15 Kwiecień 2021 Kogoś spotkam na Chopoku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JC Napisano 15 Kwiecień 2021 Zgłoszenie Share Napisano 15 Kwiecień 2021 1 minutę temu, lski@interia.pl napisał: Kogoś spotkam na Chopoku? A jak chcesz wjechać na Słowację? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lski@interia.pl Napisano 15 Kwiecień 2021 Zgłoszenie Share Napisano 15 Kwiecień 2021 10 minut temu, JC napisał: A jak chcesz wjechać na Słowację? Z testem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lski@interia.pl Napisano 15 Kwiecień 2021 Zgłoszenie Share Napisano 15 Kwiecień 2021 Z testem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JC Napisano 15 Kwiecień 2021 Zgłoszenie Share Napisano 15 Kwiecień 2021 2 minuty temu, lski@interia.pl napisał: Z testem? Od 17 lutego 2021 roku obywatele polscy wjeżdżający do Republiki Słowackiej podlegają bezwzględnej kwarantannie w warunkach domowych lub państwowych ośrodkach izolacji na okres 14 dni, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lski@interia.pl Napisano 15 Kwiecień 2021 Zgłoszenie Share Napisano 15 Kwiecień 2021 Faktycznie,teraz znalazłem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.