Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Polska - warunki narciarskie 23/24


surfing

Rekomendowane odpowiedzi

Czarna Góra z dzisiaj.

Efka mocno zdegradowana podobnie jak Biba.

Be trasa czynna z licznymi kamyczkami, trasa A zamknięta, od góry straszą wystające głazy.

Dzisiaj na górze padał śnieg a na dole deszcz.

Pozdrawiam.

20240223_084700.jpg

20240223_102525.jpg

20240223_100946.jpg

20240223_104301.jpg

20240223_112201.jpg

20240223_121435.jpg

  • Like 4
  • Confused 1
  • Sad 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, Redster napisał:

a gdzie tak napisano?

Sorry "bezpieczne zwroty" ale to to samo https://e-skipass.pl- żeby z takiego czegoś sie wymigać musieliby w regulaminie to uściślić... a jak nie ma to każdy może interpretować to tak jak mu pasuje - i tutaj prawo jest za konsumentem .. czytaj "przedsiębiorca jest zawsze w 4 literach".. tak to działa ... (sam bym wolał żeby tak nie było)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, Lexi napisał:

Sorry "bezpieczne zwroty" ale to to samo https://e-skipass.pl- żeby z takiego czegoś sie wymigać musieliby w regulaminie to uściślić... a jak nie ma to każdy może interpretować to tak jak mu pasuje - i tutaj prawo jest za konsumentem .. czytaj "przedsiębiorca jest zawsze w 4 literach".. tak to działa ... (sam bym wolał żeby tak nie było)

A to tutaj jest całkiem niezły regulamin. W takiej sytuacji jestem zdania, że jak najbardziej można oddać karnet.

Widzę takie informacje:

" SYSTEM GWARANTOWANEGO ZWROTU – odpłatna usługa oferowana przez Sprzedawcę, (o ile jest dostępna) umożliwiająca skorzystanie z częściowego zwroty Karnetu po upływie terminu na odstąpienia od Umowy"

"Karnety, które nie zostały wykorzystane (w całości) można zwrócić w trakcie trwania danego Sezonu narciarskiego (najpóźniej do 15.04. danego Sezonu). Ponadto (w przypadku dostępności usługi Systemu Gwarantowanego Zwrotu) Karnety, które nie zostały wykorzystane (częściowo) można zwrócić w trakcie trwania danego Sezonu narciarskiego (najpóźniej do 15.04. danego Sezonu) pod warunkiem wykupienia w trakcie składania Zamówienia usługi Systemu Gwarantowanego Zwrotu. W tym celu należy wysłać stosowne żądanie za pośrednictwem Formularza Kontaktowego znajdującego się w zakładce „Zwroty i Reklamacje” w ramach Konta lub na adres e-mail: biuro@e-skipass.pl z informacją o numerze Karty, na której znajduje się Karnet, oraz numerem Zamówienia. W przypadku wyboru opcji zwrotu innego niż w formie Kuponu Wartościowego należy dodatkowo przesłać wiadomość z numeru rachunku, na który zostaną przekazane pieniądze. W przypadku gdy płatność została dokonana przy użyciu karty płatniczej zwrot powinien zostać wykonany na rachunek przypisany do karty, z której nastąpiła płatność. W przypadku wystąpienia żądania zwrotu po upływie terminu na odstąpienie od umowy (14 dni) zarówno koszt Karty, jak i koszt ubezpieczenia nie podlegają zwrotowi. W przypadku zwrotu Karnetu zakupionego z wykorzystaniem Programu Lojalnościowego Śnieżynki, zwrot powoduje unieważnienie odpowiadającej mu Śnieżynki. Zwroty odbywają się w ciągu maksymalnie 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia,"

Natomiast nie wiem, jak wyglądają inne regulaminy kupionych karnetów...

Edytowane przez Redster
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minutes ago, Redster said:

A to tutaj jest całkiem niezły regulamin. W takiej sytuacji jestem zdania, że jak najbardziej można oddać karnet.

" SYSTEM GWARANTOWANEGO ZWROTU – odpłatna usługa oferowana przez Sprzedawcę, (o ile jest dostępna) umożliwiająca skorzystanie z częściowego zwroty Karnetu po upływie terminu na odstąpienia od Umowy"

"Karnety, które nie zostały wykorzystane (w całości) można zwrócić w trakcie trwania danego Sezonu narciarskiego (najpóźniej do 15.04. danego Sezonu). Ponadto (w przypadku dostępności usługi Systemu Gwarantowanego Zwrotu) Karnety, które nie zostały wykorzystane (częściowo) można zwrócić w trakcie trwania danego Sezonu narciarskiego (najpóźniej do 15.04. danego Sezonu) pod warunkiem wykupienia w trakcie składania Zamówienia usługi Systemu Gwarantowanego Zwrotu. [cut]

Natomiast nie wiem, jak wyglądają inne regulaminy kupionych karnetów...

Na grupę Pingwina kupowało się raczej w BF vouchery (brałem 3 lata wcześniejsze, w 2023 nie kupowałem, bo wziąłem sezonówkę Czantorii).

4. Zasady sprzedaży oraz działania Voucherów/Biletów.

[cut]

  • Niewykorzystany Voucher Klient może zwrócić wyłącznie w terminie do odstąpienia od umowy określonym w § 9 pkt

Więc teraz pytanie czy chce się zwrócić niewykorzystany karnet, czy voucher.
Karnet powinno się dać zwrócić, voucher nie.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, Redster napisał:

A to tutaj jest całkiem niezły regulamin. W takiej sytuacji jestem zdania, że jak najbardziej można oddać karnet.

Widzę takie informacje:

" SYSTEM GWARANTOWANEGO ZWROTU – odpłatna usługa oferowana przez Sprzedawcę, (o ile jest dostępna) umożliwiająca skorzystanie z częściowego zwroty Karnetu po upływie terminu na odstąpienia od Umowy"

"Karnety, które nie zostały wykorzystane (w całości) można zwrócić w trakcie trwania danego Sezonu narciarskiego (najpóźniej do 15.04. danego Sezonu). Ponadto (w przypadku dostępności usługi Systemu Gwarantowanego Zwrotu) Karnety, które nie zostały wykorzystane (częściowo) można zwrócić w trakcie trwania danego Sezonu narciarskiego (najpóźniej do 15.04. danego Sezonu) pod warunkiem wykupienia w trakcie składania Zamówienia usługi Systemu Gwarantowanego Zwrotu. W tym celu należy wysłać stosowne żądanie za pośrednictwem Formularza Kontaktowego znajdującego się w zakładce „Zwroty i Reklamacje” w ramach Konta lub na adres e-mail: biuro@e-skipass.pl z informacją o numerze Karty, na której znajduje się Karnet, oraz numerem Zamówienia. W przypadku wyboru opcji zwrotu innego niż w formie Kuponu Wartościowego należy dodatkowo przesłać wiadomość z numeru rachunku, na który zostaną przekazane pieniądze. W przypadku gdy płatność została dokonana przy użyciu karty płatniczej zwrot powinien zostać wykonany na rachunek przypisany do karty, z której nastąpiła płatność. W przypadku wystąpienia żądania zwrotu po upływie terminu na odstąpienie od umowy (14 dni) zarówno koszt Karty, jak i koszt ubezpieczenia nie podlegają zwrotowi. W przypadku zwrotu Karnetu zakupionego z wykorzystaniem Programu Lojalnościowego Śnieżynki, zwrot powoduje unieważnienie odpowiadającej mu Śnieżynki. Zwroty odbywają się w ciągu maksymalnie 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia,"

Natomiast nie wiem, jak wyglądają inne regulaminy kupionych karnetów...

Nie pamiętam już czy takie dokładnie było - walczyłem w zeszłym sezonie.. przyznali rację ..aczkolwiek niezbyt chętnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To z dzisiaj? Wygląda dużo lepiej niż przedwczoraj (koło południa były już pola ziemi i minerałów do omijania, niestety drachnęło mi komórki a późniejsze szutrówy zupełnie bez strat):)

Na FB wrzucili info że w sobotę i niedzielę trasy narciarskie nieczynne tak że chyba koniec. Snieg przepychają na górkę saneczkową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, pawel_ts napisał:

u nas jest chyba inny model biznesowy, kiedyś miałem karnet w Alpach 5z6 (z góry planowałem wyjazd konkretnego dnia w środku pobytu), tak się złożyło, że wiało na lodowcu i był zamknięty innego dnia niż mój planowany wyjazd, skorzystałem tylko z 4 dni, więc oddając karnet, nie było tłumaczenia "miał pan czas", dostałem 1 dniowy karnet do wykorzystania przez rok tylko na podstawie ustnego wytłumaczenia - "nie miałem możliwości"

Tam to standard.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, pawel_ts napisał:

u nas jest chyba inny model biznesowy, kiedyś miałem karnet w Alpach 5z6 (z góry planowałem wyjazd konkretnego dnia w środku pobytu), tak się złożyło, że wiało na lodowcu i był zamknięty innego dnia niż mój planowany wyjazd, skorzystałem tylko z 4 dni, więc oddając karnet, nie było tłumaczenia "miał pan czas", dostałem 1 dniowy karnet do wykorzystania przez rok tylko na podstawie ustnego wytłumaczenia - "nie miałem możliwości"

Z tymi Alpami byłbym jednak ostrożny. Mam odmienne doświadczenia. Kupiłem karnet całodzienny na narty. Jeździłem 2 godziny na nartach. Zjechałem na dół Kretem. Dojechała do mnie moja żona z 2 małych dzieci. Chciałem im pomóc się zapakować. Pan z obsługi stwierdził, że mnie nie wpuści ponownie na górę. Po mocnej awanturze, grożeniu wykonaniem telefonu na policję Pan jednak wpuścił mnie do Kreta. (Moltek jeszcze przed przejęciem przez SMR).

W Soelden, awaria wyciągu, w dół się nie da zjechać (brak śniegu). Trzeba sporo podchodzić. Austriacki instruktor z grupką małych dzieci (chyba 12 sztuk) prosi obsługę o pomoc. Mają to głęboko w 4 literach.

p.s.

Moim zdaniem to kwestia na jakiego człowieka trafisz po drugiej stronie a nie kraju.

 

Edytowane przez moruniek
coś tam
  • Like 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kals Matrei - zapominamy z córką jej paszportu, a córce pomimo 17 lat należy się zniżka 50%, więc szkoda tracić. Pani w kasie sprzedaje karnet ze zniżką pomimo braku dokumentu – mówi że wystarczy jeżeli jutro przyniesiemy pokazać.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Kossen była jakaś spora znizka na skipassy (chyba 30%) jak się wzięło jakaś kartkę z hotelu. Ja tego nie miałem, a babka w kasie mi sprzedała Skipassy na cały tydzień ze znizka, tylko poprosiła żebym nastepnym razem pokazał jej ta kartkę. 

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.02.2024 o 15:47, ZdolnyŚlązak napisał:

Których kamer zmieniła ustawienie CG? Dół Luxtorpedy i dół Żmiji jest cały czas taki sam obraz  od początku sezonu. Stok dla dzieci przy Efce jest jedynie obraz stały a jeszcze niedawno obraz się przesuwał, akurat pokazuje kiepskie warunki przy Efce ( 1 zdjęcie dół Luxtorpedy, 2 dół Żmiji, 3 Efka):

 

 

Screenshot_2024-02-22-15-32-16-324_com.android.chrome.jpg

Screenshot_2024-02-22-15-32-58-310_com.android.chrome.jpg

Screenshot_2024-02-22-15-38-50-944_com.android.chrome.jpg

Kamera z Efki już zniknęła. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, moruniek napisał:

Moim zdaniem to kwestia na jakiego człowieka trafisz po drugiej stronie a nie kraju.

 

Jedyne negatywne doświadczenia z obsługi w Alpach mam z Szwajcarii. Reszta naprawdę w porządku. A trochę tych dni było...

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, tresor napisał:

W przyszłym sezonie, to pewnie zrobią regulaminy w których jak byk będzie, że w razie skrócenia sezonu z powodu niekorzystnych warunków, zwrotu nie będzie i będzie spokój😁

W przyszłym sezonie to nie wiem kto się skusi. Ja zdecydowanie nie... Kupiłem z racji mega wzrostu cen karnetów i liczyłem na jazdę od lutego. Ale.... To co się działo w tym sezonie to masakra. Ja bym może coś pojeździł ale na warunki które obowiązują od miesiąca dzieci bym już nie zabrał. Cukier,cukier i jeszcze raz cukier a to nie jest jazda. .Myślę, że wzajemnie zrozumienie by bardzo pomogło i spokojnie można było ustalić np przedłużenie do końca stycznia przyszłego roku. Nikt by na tym nie stracił a stacje by zyskały wiarygodność. Ja całkowicie wypadam z zakupu w przedsprzedaży i myślę, że większość ludzi też. Generalnie można powiedzieć, że wypadał też z jazdy w Polsce bo jest ona koszmarnie droga razem z noclegami. Wolę wybrać hotel na stoku w Folgaridzie w grudniu lub od marca w cenie tej sezonowej polskiej... Gorale zwariowali z cenami i myślę, że bardzo się o tym przekonają w przyszłym sezonie. Bardzo mocno im tego życzę  !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Jusik2002 napisał:

Myślę, że wzajemnie zrozumienie by bardzo pomogło i spokojnie można było ustalić np przedłużenie do końca stycznia przyszłego roku. Nikt by na tym nie stracił a stacje by zyskały wiarygodność.

Z drugiej strony wzajemnym zrozumieniem dzieci nie wykarmisz - podejrzewam że pośrednik zawarł z poszczególnymi ON umowe na zakup puli karnetów po cenie niskiej - w ten sposób ON zdobyły część środków - gwarantem stał sie pośrednik i to on ponosi ryzyko - jeśli odda kasę to ją straci, jesli jej nie odda to straci wiarygodność (czyli kase ale za rok)... wszystko zależy od tego jak stabilna finansowo jest to firma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, tresor napisał:

W przyszłym sezonie, to pewnie zrobią regulaminy w których jak byk będzie, że w razie skrócenia sezonu z powodu niekorzystnych warunków, zwrotu nie będzie i będzie spokój😁

Znaczy pojeżdżą dwa dni i zwotu nie będzie?

Pozwalam sobie zauważyć, że ktoś ZAPŁACIŁ za usługę, do usługi nie doszło, stacja wzięła pieniądze i jest wszystko OK? Narciarz to nie hazardzista ani trader na giełdzie. Moje zdanie jest takie, że coś się komuś pomyliło, a już na pewno nie jest to postawa prokliencka. Charakterystyczne jest, że w analogicznych sytuacja w AT dają karnety do wykorzystania do roku. 

Nadto:

1) Moim zdaniem trzeba robić wszystko, aby klient przyjechał, nie teraz, to za rok. Klient do własnego karnetu dokupi dla żony, dzieci, kolegów. Nadto klient wykupi noclegi, będzie jadł (często w ośrodkowych) restauracjach. Postawa typu w***, jest postawą nie najlepszą w kontekście nie tylko marketingu, ale i biznesowym. 

2) Nie wszystkie stacje są tak anty - ciekawe, prawda?

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Lexi napisał:

Z drugiej strony wzajemnym zrozumieniem dzieci nie wykarmisz - podejrzewam że pośrednik zawarł z poszczególnymi ON umowe na zakup puli karnetów po cenie niskiej - w ten sposób ON zdobyły część środków - gwarantem stał sie pośrednik i to on ponosi ryzyko - jeśli odda kasę to ją straci, jesli jej nie odda to straci wiarygodność (czyli kase ale za rok)... wszystko zależy od tego jak stabilna finansowo jest to firma.

Stacje sprzedawały bilety przez tego pośrednika na własnej stronie internetowej (przekierowanie)! Brały więc co najmniej część odpowiedzialności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


Booking.com


www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2021
×
×
  • Dodaj nową pozycję...