Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

szew137

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 weeks later...

Byłem w SMR ostanie 3 dni:

- brak dużych kolejek, niedziela 3-5 min czekania, poniedziałek-wtorek 2-3 min max

- otwarte trasy tylko niebieskie, bo 7 trudno uznać za czerwoną.

- przygotowanie słabe, po 10 już brązowe przebłyski  + masa kamieni na trasach, którymi się nikt nie przejmuje z obsługi, bo codziennie tak samo. Chyba problem notoryczny, bo rok temu w marcu było podobnie.

- zmienne warunki - śnieg, słońce, wiatr na zmianę

Szkoda, bo obłożenie było akceptowalne.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem wczoraj, 07-03-2023. Warunki bardzo dobre. Trasy 8, 10, 4, 3b i Ondraszek. Od 12 do zamknięcia. Najlepszy Odranszek. Jazda na bieżąco, bez kolejek. 
Tak w ogóle pierwszy raz byłem na Ondraszku po metamorfozie. Świetna robota. Wyjeździłem się do upadłego. 

Jedyna drobna niegodność: wiatr. Wiało niesamowicie. 

W niedziele powtórka.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 months later...
  • 1 month later...
38 minut temu, surfing napisał:

Szczyrkowski Ośrodek Narciarski otrzymał pozwolenie na budowę krzesła na Julianach.

Gdzie jest taka informacja? Ja widzę tylko "Budowa stacji dolnej wraz z konieczną infrastrukturą dla kolejki krzesełkowej". Z tej nazwy wynika, że nie chodzi o sam wyciąg. Jeśli występowali o pozwolenie na sam wyciąg to wyglądało to tak "budowa kolejki krzesełkowej Solisko - Hala Pośrednia".

Inna sprawa, że pozwolenie na budowę przejazdu między trasami 1 i 3 mają od 2019 roku, a do dzisiaj tego nie zrobili :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, ski89 napisał:

Inna sprawa, że pozwolenie na budowę przejazdu między trasami 1 i 3 mają od 2019 roku, a do dzisiaj tego nie zrobili :)

Doszli do wniosku że Czerwona 1 i Bieńkula to niepotrzebne koszty - Czyrna leży odłogiem, to po co budować przepust - tunel pod ul. Zwalisko ;) Będą konkurować z Białką, oby nie zniszczyli hopek na Julianach.

Ps. Pozwolenie na Julianach obejmuje działki od dolnej stacji orczyka aż do górnej na Pośrednim.

Edytowane przez surfing
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 months later...
6 godzin temu, Narciarz ze Śląska napisał:

BSA jako osobna stacja miała swoje zalety (mało ludzi) i wady (mało ludzi). Domniemam, że ruch jest po to, aby to zmienić.

Jednak trochę żal, że obecni właściciele nie chcieli/nie dali rady tego ciągnąć. Jak się otwierali to była niezła pompa, wszystko z grubej rury. Budynek wielki na dole, ich social media to było coś nieosiągalnego w tamtych czasach dla konkurencji, gość który je prowadził zasługiwał na duży szacunek (pewnie prowadzi jakiś inny fun page). Zrobił im dużą robotę. Restauracja, nieliczna w Polsce, która była prawdziwą restauracją z prawdziwym kucharzem, a nie fast foodem. Niestety wszystko po kolei było wycofywane, ze wszystkiego rezygnowano. Miała być jeszcze jedna trasa, ale też nie dali radę ją zrobić. 

A otwarcie Orlego Gniazda powinno zmienić sytuację ośrodka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobaczymy czy to dobra informacja czy zła. Ja jestem trochę sceptyczny, bo zawsze większa konkurencja sprzyja klientom. Liczyłem, że zrobia nowy wyciąg i trase w stronę Beskidka. Z dołu wygląda, że była by przyjemnie stroma. Szczyrkowski zamiast kupować BSA mógł by te kasę wydać na kanapy przy Bienkuli i na Pośredni. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Krakus81 napisał:

Jednak trochę żal, że obecni właściciele nie chcieli/nie dali rady tego ciągnąć. Jak się otwierali to była niezła pompa, wszystko z grubej rury. Budynek wielki na dole, ich social media to było coś nieosiągalnego w tamtych czasach dla konkurencji, gość który je prowadził zasługiwał na duży szacunek (pewnie prowadzi jakiś inny fun page). Zrobił im dużą robotę. Restauracja, nieliczna w Polsce, która była prawdziwą restauracją z prawdziwym kucharzem, a nie fast foodem. Niestety wszystko po kolei było wycofywane, ze wszystkiego rezygnowano. Miała być jeszcze jedna trasa, ale też nie dali radę ją zrobić. 

A otwarcie Orlego Gniazda powinno zmienić sytuację ośrodka.

Pamiętaj, że Orle Gniazdo należy do TMR-u. Na pewno robiliby im pod górkę (np. autobusy tylko na SMR). Pompa pompą, ale nie widziałem tam wielkiej szansy zwrotu z tej inwestycji. Nie wypaliło to frekwencyjnie, nie wypaliła produkcja śniegu, nie wypaliła jazda w lecie, może wypali... sprzedaż?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


Booking.com


www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2021
×
×
  • Dodaj nową pozycję...